Попередження:
На вашому автомобілі встановлено мікропроцесорну систему запалювання (МПСЗ) високої енергії. До проводів високої напруги підведено напругу приблизно 25 В. Незважаючи на те, що при малій силі струму така напруга небезпечна для життя, можливий удар струмом при перевірці системи запалення може призвести до важких наслідків. Тому, якщо ви беретеся за високовольтний провід при включеному за жигании, скористайтеся товстою гумовою рукавичкою або у крайньому випадку пасатижами із ізольованими ручками.
Корисні поради:
Перед перевіркою системи запалювання встановіть важіль перемикання передач у нейтральне положення та увімкніть гальмо стоянки.
1. Перевірте при вимкненому запаленні цілість та посадку проводів високої напруги в гніздах модуля запалювання.
2. Перевірте справність модуля затискання (див. «Система керування двигуном»).
3. Якщо низьковольтний ланцюг модуля запалювання справний, перевірте наявність іскри на свічках запалювання. Зніміть провід високої напруги із будь-якої свічки запалювання. Вставте в наконечник дроту запасну свічку запалювання і притисніть її металевою частиною до «маси» автомобіля (наприклад, корпус впускного колектора). Попросіть помічника провернути стартером колінчастий вал двигуна.
Попередження:
Надійний контакт корпусу свічки з масою обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, можливе пошкодження високовольтного ланцюга модуля запалювання або блоку управління двигуном. Вказану перевірку проводьте не більше п'яти секунд, щоб не пошкодити нейтралізатор відпрацьованих газів при попаданні в нього двигуна бензину, що не згорів у циліндрах.
4. Якщо іскри немає, замініть дроти високої напруги на нові. Можна попередньо спробувати встановити перевірені свічки з робочої машини.
5. Якщо після заміни проводів іскра не з'явилася, замініть модуль запалення (див. розділ «Зняття та встановлення модуля запалювання»).
6. Якщо іскра є, але двигун не заводиться, замініть свічки запалювання на нові.
7. Якщо і після цього двигун не заводиться, перевірте справність системи керування двигуном (див. «Несправності системи упорскування палива»).