РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Двигун заглух під час руху

Попередження:
Зверніть увагу, що при непрацюючому двигуні ефективність гальмівної системи автомобіля знижується, тому для гальмування може знадобитися більше зусилля на гальмівній педалі. Те саме відбувається з кермовим керуванням, обладнаним гідропідсилювачем.

Рано чи пізно кожен водій може потрапити в ситуацію, коли автомобіль, який ще кілька хвилин тому підкорявся всім командам, раптом перестає реагувати на натискання педалі газу, а на панелі приладів загоряються червоні вогники. Двигун перестав працювати, автомобіль втрачає швидкість. Що робити у такій ситуації?

Найголовніше - не нервуйте! Увімкніть аварійну сигналізацію, вичавте педаль зчеплення, потім, використовуючи інерцію автомобіля, постарайтеся обережно переміститися до краю проїжджої частини і зупинитися якомога правіше на узбіччі, а якщо можливо, то за межами проїзної частини.

Увімкніть гальмо стоянки; якщо автомобіль зупинився на ухилі, використовуйте упори противідкатні. За складних умов руху та на заміських дорогах виставте знак аварійної зупинки, як це передбачено Правилами дорожнього руху. Тепер необхідно визначити і усунути несправність.

Існують дві основні причини:

- не працює система запалювання;

- не працює система живлення.

Для початку з'ясуйте, чи є паливо у баку. Увімкніть запалення та подивіться на комбінацію приладів. Якщо сигналізатор резервного залишку палива не горить, а покажчик показує наявність палива, можна припустити, що паливо є в баку.

Відкрийте капот і уважно огляньте підкапотний простір. Зверніть увагу на цілість всіх агрегатів. Перевірте, чи на місці всі дроти, чи немає обірваних, згорілих, з пошкодженою ізоляцією. Огляньте паливні шланги, паливну рампу та переконайтеся, що немає паток палива.

Попередження:
Якщо підтікає паливо, у жодному разі не пускайте двигун до повного усунення несправності!

Огляньте розширювальний бачок системи охолодження - чи не витекла рідина, що охолоджує. Перевірте також рівень масла у картері двигуна. Якщо все гаразд, приступайте до перевірок систем запалення та живлення, описаних раніше, але попередньо перевірте стан ременя приводу газорозподільного механізму. Якщо ремінь обірвано, двигун не пускатиметься без видимих причин.

Крім того, раптову зупинку двигуна та неможливість його подальшого пуску може викликати відмову датчика положення колінчастого валу або від'єднання від нього колодки джгута проводів.

Зміст

.