1. Злити з двигуна охолоджуючу рідину (див. відповідний розділ у цьому розділі).
2. Відпустити хомут кріплення водяного патрубка радіатора, як показано на малюнку нижче.
3. Від'єднати патрубок радіатора від вихідного штуцера системи охолодження двигуна, як показано на малюнку нижче.
4. Викрутити гайки кріплення водяного патрубка до блоку циліндрів двигуна, як показано на малюнку нижче.
5. Зняти вихідний штуцер системи охолодження з блоку циліндрів, як показано на малюнку нижче.
6. Вийняти термостат із блоку циліндрів, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Ущільнювач інтегрований у термостат.
7. Промити та очистити внутрішню поверхню вихідного штуцера та привалювальні поверхні на блоці циліндрів та штуцері.
1. Занурити термостат у воду та поступово її нагріти.
2. Перевірити температуру відкриття клапана.
Температура відкриття клапана: 82°С.
Повне відкривання клапана: 95°С.
Якщо температура відкриття клапана не відповідає допустимим значенням, замініть термостат.
3. Перевірити висоту підйому клапана. Висота підйому клапана: хв. 8 мм за 95°С.
Якщо висота підйому клапана не відповідає допустимому значенню замінити термостат.
1. Встановити термостат у зборі в блок циліндрів, як показано на малюнку нижче.
2. Встановити штуцер системи охолодження двигуна на блок циліндрів.
3. Встановити та затягнути гайки кріплення вихідного штуцера системи охолодження двигуна, як показано на малюнку нижче. Момент затягування гайок кріплення під час встановлення: 11 Н-м.
4. Підключити до штуцера системи охолодження водяний патрубок радіатора, як показано на малюнку нижче.
5. Затягнути хомут кріплення водяного патрубка радіатора системи охолодження двигуна, як показано на малюнку нижче.
6. Заповнити систему охолодження охолоджуючою рідиною.
Патрубок термостата (1136000145) | 256 грн. | |
Патрубок термостата (1136000145) | 256 грн. | |
Патрубок термостата (1136000145) | 256 грн. | |
Патрубок термостату EC-7RV (1136000145) | 224 грн. | |
Патрубок термостата (1136000145) | 256 грн. |