РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гідропривід гальм та вакуумний підсилювач

Гідропривід гальм та вакуумний підсилювач
1. Розширювальний бачок головного гальмівного циліндра. 2. Вакуумний підсилювач гальм. 3. Головний гальмівний циліндр.

Розширювальний бачок головного гальмівного циліндра

Зняття та встановлення

Зняття

1. Зняти головний гальмівний циліндр у зборі.

2. Витягти сполучний палець, після чого від'єднати від головного гальмівного циліндра розширювальний бачок, як показано на малюнку нижче. Вийняти та замінити новими кільця ущільнювача розширювального бачка.

від'єднати від головного гальмівного циліндра розширювальний бачок

Установка

1. Нанести тонкий шар свіжої гальмівної рідини на кільця ущільнювача розширювального бачка.

2. Встановити кільця ущільнювача в головний гальмівний циліндр, як показано на малюнку нижче.

3. Встановити розширювальний бачок на головний гальмівний циліндр, після чого встановити сполучний палець, як показано нижче.

4. Встановити головний гальмівний циліндр у збиранні на місце.

Встановити головний гальмівний циліндр у зборі на місце

Головний гальмівний циліндр у зборі

Зняття та встановлення

Зняття

1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.

2. Злити з розширювального бачка головного циліндра гальмівну гальмівну рідину в заздалегідь підготовлену ємність.

Увага
Бути гранично обережним з гальмівною рідиною, щоб унеможливити її попадання на лакофарбове покриття кузова.

3. Від'єднати від датчика рівня гальмівної рідини в розширювальному бачку роз'єм джгута електропроводки (1), після чого відвернути з'єднувальні гайки гальмівних патрубків (2), як показано на малюнку нижче.

4. Відпустити хомут кріплення (3) і від'єднати від розширювального бачка головного циліндра гальмівного шланг системи гідроприводу вимикання зчеплення, як показано на малюнку нижче.

 

від'єднати від розширювального бачка головного циліндра гальмівного шланг системи гідроприводу вимкнення зчеплення

5. Заглушити всі відкриті отвори, патрубки та шланги відповідними пробками, щоб унеможливити попадання в систему гідроприводу гальм та вимкнення зчеплення сторонніх частинок.

6. Відвернути гайки кріплення головного гальмівного циліндра.

7. Зняти головний гальмівний циліндр у зборі з вакуумного підсилювача та покласти на чисту поверхню.

Зняти головний гальмівний циліндр у зборі з вакуумного підсилювача

8. Вийняти сполучний палець і від'єднати від головного гальмівного циліндра розширювальний бачок, як показано на малюнку нижче.

від'єднати від головного гальмівного циліндра розширювальний бачок

Установка

1. Підключити до головного гальмівного циліндра розширювальний бачок, встановити сполучний палець, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати до головного гальмівного циліндра розширювальний бачок

2. Встановити головний гальмівний циліндр у зборі з розширювальним бачком на вакуумний підсилювач.

3. Затягнути гайки кріплення головного гальмівного циліндра з моментом затягування 25 Н м, як показано нижче.

Затягнути гайки кріплення головного гальмівного циліндра

4. Підключити до датчика рівня гальмівної рідини в розширювальному бачку роз'єм джгута електропроводки. Потім приєднати до розширювального бачка шланг системи гідроприводу вимкнення зчеплення, затягнути хомут його кріплення. Підключити та затягнути сполучні гайки гальмівних патрубків з моментом затягування 16 Н-м, як показано на малюнку нижче.

5. Залити у розширювальний бачок свіжої гальмівної рідини.

6. Виконати операції з видалення повітря із системи гідроприводу гальм.

7. Виконати операції з видалення повітря із системи гідроприводу вимкнення зчеплення.

8. Перевірити елементи гальмівної системи на наявність витоків гальмівної рідини.

9. Перевірити рівень гальмівної рідини у розширювальному бачку.

Перевірити рівень гальмівної рідини в розширювальному бачку

10. Підключити негативну клему до акумулятора.

Тормозний шланг, передній

Зняття та встановлення

Зняття

1. Злити з розширювального бачка головного гальмівного циліндра гальмівну рідину.

2. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати за допомогою спеціальних опор.

3. Відвернути гайки кріплення та зняти передні колеса.

4. Відвернути з'єднувальну гайку і від'єднати гальмівний шланг від гальмівного патрубка, як показано на малюнку нижче. Потім витягти притискну пружину і від'єднати гальмівний шланг від монтажного кронштейна.

Відвернути сполучну гайку та від'єднати гальмівний шланг від гальмівного патрубка

5. Викрутити болт кріплення (1) і від'єднати гальмівний шланг від монтажного кронштейна на стійкі амортизатора, як показано на малюнку нижче. Потім відвернути з'єднувальну гайку і від'єднати гальмівний шланг від гальмівного супорта (2), як показано на малюнку нижче.

6. Зняти з автомобіля гальмівний шланг.

Зняти з автомобіля гальмівний шланг

Установка

1. Встановити гальмівний шланг у супорт, затягнути сполучну гайку з моментом затягування 16 Н-м, як показано на малюнку нижче.

Встановити гальмівний шланг в супорт

2. Зафіксувати гальмівний шланг у монтажному кронштейні на амортизаторній стійці, як показано нижче.

Зафіксувати гальмівний шланг у монтажному кронштейні на амортизаторній стійці

3. Підключити гальмівний шланг до гальмівного патрубка, затягнути сполучну гайку з моментом затягування 16 Н-м. Встановити та зафіксувати гальмівний шланг у монтажному кронштейні за допомогою притискної пружини, як показано на малюнку нижче.

4. Встановити переднє колесо, затягнути гайки кріплення з необхідним моментом затягування.

5. Заповнити розширювальний бачок свіжою гальмівною рідиною.

6. Перевірити елементи гідроприводу гальм на наявність витоків гальмівної рідини.

Примітка:
Зняття та встановлення передніх гальмівних шлангів по обидва боки автомобіля аналогічне.

Перевірити елементи гідроприводу гальм на наявність витоків гальмівної рідини

Тормозний шланг, задній

Зняття та встановлення

Зняття

1. Злити з розширювального бачка головного гальмівного циліндра гальмівну рідину.

2. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати за допомогою спеціальних опор.

3. Відвернути гайки кріплення та зняти заднє колесо у зборі.

4. Відвернути з'єднувальну гайку, після чого від'єднати гальмівний шланг від гальмівного патрубка (1), як показано на малюнку нижче.

5. Витягти притискну пружину, після чого від'єднати гальмівний шланг від монтажного кронштейна (2), як показано на малюнку нижче.

від'єднати гальмівний шланг від монтажного кронштейна

6. Відвернути сполучну гайку, після чого від'єднати гальмівний шланг від заднього гальмівного супорта, як показано на малюнку нижче.

7. Зняти задній гальмівний шланг.

Зняти задній гальмівний шланг

Установка

1. Встановити задній гальмівний шланг у супорт, потім затягнути сполучну гайку з моментом затягування 16 Н м, як показано на малюнку нижче.

Встановити задній гальмівний шланг в супорт

2. Підключити гальмівний шланг до гальмівного патрубка, затягнути сполучну гайку. Потім зафіксувати гальмівний шланг у монтажному кронштейні за допомогою притискної пружини.

3. Встановіть заднє колесо, затягніть гайки кріплення з необхідним моментом затягування.

4. Заповнити розширювальний бачок свіжою гальмівною рідиною.

5. Перевірити елементи гідроприводу гальм на наявність витоків гальмівної рідини.

Примітка:
Зняття та встановлення задніх гальмівних шлангів по обидва боки автомобіля виконується аналогічно.

Перевірити елементи гідроприводу гальм на наявність витоків гальмівної рідини

Видалення повітря з гідроприводу гальм

Примітка:
Електрогідравлічний модуль ABS із заводу повністю заповнений гальмівною рідиною – повітря в ньому відсутнє. Тому, якщо електрогідравлічний модуль був заміні і новий був заповнений гальмівною рідиною з повітрям або в нього повітря потрапило під час установки, необхідно застосовувати спеціальне діагностичне обладнання, для видалення повітря з модуля ABS.

Примітка:
Якщо є впевненість у тому, що в головному гальмівному циліндрі повітря відсутнє, то починати описані нижче операції необхідно з пункту 5)

1. Вимкнути двигун. Натиснути кілька разів на педаль гальма до упору, щоб видалити розрядження з вакуумного підсилювача.

2. Залити у розширювальний бачок свіжої гальмівної рідини. Протягом усієї операції з видалення повітря із системи гідроприводу слідкувати за тим, щоб рівень гальмівної рідини у розширювальному бачку не падав нижче половини від норми.

Примітка:
Для виконання описаних нижче операцій потрібний помічник.

3. Натиснути на педаль гальма до упору та утримувати в такому положенні.

Натиснути на педаль гальма до упору і утримувати в такому положенні

4. Відпустити сполучну гайку одного з гальмівних патрубків, затягнути її знову, коли через з'єднання почне витікати гальмівна рідина. Момент затягування сполучної гайки: 16 Н м.

5. Відпустити сполучну гайку другого гальмівного патрубка, затягнути її знову, коли через з'єднання почне витікати гальмівна рідина. Момент затягування сполучної гайки: 16 Н м.

6. Повторити операції з другої по п'яту три-п'ять разів.

Залити в розширювальний бачок свіжої гальмівної рідини

7. Зняти захисний ковпачок із сапуна для прокачування правого заднього гальмівного механізму. Потім надіти на сапун нейлонову трубку, другий кінець якої занурити в прозору ємність зі свіжою гальмівною рідиною, як показано на малюнку нижче.

вдягнути на сапун нейлонову трубку, другий кінець якої занурити в прозору ємність зі свіжою гальмівною рідиною

8. Повільно вичавити гальмо педаль. Не натискати гальмо педаль різко, з докладанням значного зусилля.

Повільно вичавити педаль гальма

9. Витиснути педаль гальма, в цей час необхідно відвернути (буквально на півоберта) сапун. У цей час у ємність почне витікати гальмівна рідина. З заднього правого гальмівного механізму видалятиметься повітря.

10. При появі бульбашок повітря разом з гальмівною рідиною, що випливає, необхідно акуратно затягнути сапун.

11. Відпустити гальмо педаль.

12. Чекати приблизно 20 секунд, після чого повторити пункти з шостої до дев'ятої.

13. Відвернути сапун для прокачування гальмівної системи, якщо разом з гальмівною рідиною бульбашки повітря не з'являються, це свідчить про те, що системи на цій ділянці прокачано.

Примітка:
Протягом усієї операції з видалення повітря із системи гідроприводу слідкувати за тим, щоб рівень гальмівної рідини у розширювальному бачку не падав нижче половини від норми.

14. Затягнути сапун для видалення повітря та гальмівного механізму з моментом затягування 6.5 Н-м.

Затягнути сапун для видалення повітря та гальмівного механізму

15.Далі повторити всі описані вище операції в наступній послідовності:

  • Передній лівий гальмівний механізм.
  • Задній лівий гальмівний механізм.
  • Передній правий гальмівний механізм.

16. Після виконання операцій з видалення повітря з гідроприводу гальм необхідно натиснути на педаль гальма до упору і переконатися в тому, що вона переміщається плавно з рівномірним зусиллям протягом усього ходу. Якщо педаль гальма провалюється або відчувається нерівномірне зусилля протягом ходу, необхідно повторити всі операції з видалення повітря із гідроприводу гальм.

натиснути на педаль гальма до упору і переконатися, що вона переміщається плавно з рівномірним зусиллям протягом усього ходу

Вакуумний підсилювач гальм

Зняття та встановлення

Зняття

1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.

2. Зняти головний гальмівний циліндр у зборі з розширювальним бачком (див. у відповідному розділі цього розділу).

3. Від'єднати вакуумний шланг від корпусу вакуумного підсилювача.

4. Зняти нижню ліву панель облицювання приладової панелі в зборі (див. розділ розділу Кузов).

5. Вийняти шплінт, після чого витягти осьовий палець і від'єднати педаль гальма від штока (1), як показано на малюнку нижче.

6. Відвернути гайки кріплення вакуумного підсилювача в зборі (2), як показано на малюнку нижче.

Відвернути гайки кріплення вакуумного підсилювача в зборі

7. Витягти з моторного відсіку вакуумний підсилювач у зборі, як показано на малюнку нижче.

Витягнути з моторного відсіку вакуумний підсилювач у зборі

8. Відпустити стопорну гайку вилки штока головного гальмівного циліндра. Потім зняти затискач і відвернути остаточно гайку (1), як показано на малюнку нижче.

9. Зняти пружинний затискач (2), показаний на малюнку нижче.

10. Зняти гумову втулку та прокладку (3), як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Якщо гумова втулка пошкоджена або має надмірне зношування, її необхідно замінити.

Зняти гумову втулку та прокладку

Установка

1. Встановити нову прокладку, потім встановити гумову втулку на шток вакуумного підсилювача (1), як показано на малюнку нижче.

2. Встановити пружинний затискач (2), показаний на малюнку нижче.

3. Встановити вилку штока вакуумного підсилювача, після чого затягнути стопорну гайку (3), як показано нижче.

Встановити вилку штока вакуумного підсилювача

4. Відрегулювати довжину штока вакуумного підсилювача так, щоб вона становила 137 мм, як показано на малюнку нижче.

5. Затягнути остаточно гайку вилки штока вакуумного підсилювача з моментом затягування 20 Н-м.

Затягнути остаточно стопорну гайку вилки штока вакуумного підсилювача

6. Встановити вакуумний підсилювач у зборі до моторного відсіку, як показано на малюнку нижче.

Встановити вакуумний підсилювач у зборі в моторний відсік

7. Встановити та затягнути гайки кріплення вакуумного підсилювача (1) з моментом затягування 23 Н-м, як показано на малюнку нижче.

8. Підключити до вилки штока вакуумного підсилювача педаль гальма, потім встановити осьовий палець і зафіксувати його шплінтом (2), як показано на малюнку нижче.

9. Встановити нижню ліву панель облицювання приладової панелі в зборі (див. розділ розділу Кузов).

10. Встановити на вакуумний підсилювач головний гальмівний циліндр у зборі з розширювальним бачком.

Встановити на вакуумний підсилювач головний гальмівний циліндр у зборі з розширювальним бачком

Датчик рівня гальмівної рідини у розширювальному бачку

Зняття та встановлення

Зняття

1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.

2. Від'єднати від датчика рівня гальмівної рідини в розширювальному бачку роз'єм джгута електропроводки.

3. Витягти з розширювального бачка датчик рівня гальмівної рідини.

Примітка:
Зливати гальмівну рідину з розширювального бачка, для виконання цієї операції потреби немає.

Витягнути з розширювального бачка датчик рівня гальмівної рідини

Установка

1. Встановити датчик рівня гальмівної рідини в розширювальному бачку, як показано нижче.

2. Підключити до датчика роз'єм джгута електропроводки.

3. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.

Підключити до акумуляторної батареї негативну клему

Педаль гальма в зборі

Зняття та встановлення

Зняття

1. Відвернути гайки кріплення вакуумного підсилювача до поперечки кузова.

Примітка:
Цими ж гайками кріпиться монтажний кронштейн педалей вимкнення зчеплення та гальма.

2. Відвернути гайку кріплення та болт педалі гальма, як показано на малюнку нижче.

3. Зняти гальмо педаль.

Зняти педаль гальма< /p>

Установка

1. Встановити на монтажний кронштейн гальма педаль.

2. Встановити та затягнути болт та гайку кріплення педалі гальма з моментом затягування 23 Н-м, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Перед установкою, нанести на вісь та зворотну пружину педалі гальма тонкий шар універсального мастила.

3. Встановити монтажний кронштейн у збиранні з педалями на поперечину кузова. Встановити та затягнути гайки кріплення педального вузла.

Встановити та затягнути гайки кріплення педального вузла

Зміст

Запчастини

Циліндр гальмівний головний з вакуумом (механіка) (1064001073)

Циліндр гальмівний головний зс вакуумом (з бачком) EC7 1064001500 (1064001073) 3608 грн.
.