1. Передній правий датчик частоти обертання колеса. 2. Задній правий датчик частоти обертання колеса. 3. Задній лівий датчик частоти обертання колеса. 4. Передній лівий датчик частоти обертання колеса. 5. Електрогідравлічний модуль керування системою ABS (а також підсистем TCS/EBD/ESP).
1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.
2. Зняти корпус повітряного фільтра в зборі та повітряний патрубок, що з'єднує корпус фільтра з корпусом дросельної заслінки (див. у відповідному розділі розділу Система впуску та випуску).
3. Розфіксувати, натиснувши на затискач і від'єднати роз'єм джгута електропроводки від електрогідравлічного модуля керування системою ABS, як показано на малюнку нижче.
4. Злити з розширювального бачка головного гальмівного циліндра гальмівну рідину.
5. Використовуючи чисте ганчір'я, накрити електричні роз'єми, щоб унеможливити попадання на них гальмівної рідини.
6. Відвернути з'єднувальні гайки і від'єднати від модуля керування антиблокувальною системою гальмівні патрубки, одночасно збираючи гальмівну рідину.
7. Використовувати наклейки або різнокольорові маркери, щоб відзначити взаємне розташування гальмівних патрубків на електрогідравлічному модулі керування антиблокувальною системою.
1. До виходу №1 головного гальмівного циліндра. 2. До виходу N°2 головного гальмівного циліндра. 3. До правого переднього гальмівного механізму. 4. До лівого заднього гальмівного механізму. 5. До правого заднього гальмівного механізму. 6. До лівого переднього гальмівного механізму.
8. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати за допомогою спеціальних опор.
9. Викрутити болти кріплення та зняти нижній захист моторного відсіку.
10. Викрутити болти кріплення монтажного кронштейна регулятора гальм, як показано нижче.
11. Зняти електрогідравлічний модуль керування антиблокувальною системою у зборі.
1. Встановити електрогідравлічний модуль керування антиблокувальною системою гальм, встановити та затягнути болти кріплення з моментом затягування 25 Н-м, як показано на малюнку нижче.
2. Підключити до електрогідравлічного модуля управління антиблокувальною системою гальмівні патрубки, відповідно до нанесених перед зняттям міток. Затягнути сполучні гайки з моментом затягування 16 Н-м.
3. Натиснути на замок та приєднати роз'єм джгута електропроводки до електрогідравлічного модуля системи ABS.
4. Заповнити розширювальний бачок свіжою гальмівною рідиною.
5. Видалити повітря із системи гідроприводу гальм.
6. Перевірити всі елементи гідроприводу гальм на наявність витоків.
7. Встановити нижній захист відсіку.
8. Підключити негативну клему до акумулятора.
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати на спеціальних опорах.
3. Відвернути гайки кріплення та зняти переднє колесо у зборі.
4. Від'єднати джгут електропроводки датчика частоти обертання переднього колеса від монтажного кронштейна на амортизаторі.
5. Зняти підкрилок колісної арки переднього колеса (див. розділ у розділі Кузов).
6. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки датчика частоти обертання переднього колеса (1) зсередини колісної арки. Викрутити болт кріплення проводки датчика частоти обертання переднього колеса (2) до кузова автомобіля, як показано нижче.
7. Викрутити болт кріплення датчика частоти обертання переднього колеса до поворотного кулака, як показано нижче.
8. Витягти датчик частоти обертання переднього колеса.
1. Встановити датчик переднього колеса в поворотний кулак, як показано нижче. Потім встановити болт кріплення датчика разом із плоскою шайбою. Затягнути болт кріплення з моментом затягування 19 Н м.
2. Зафіксувати джгут електропроводки датчика частоти обертання переднього колеса на кузові автомобіля (1), як показано на малюнку нижче.
3. Підключити роз'єм джгута електропроводки до датчика частоти обертання колеса (2), як показано на малюнку нижче.
4. Встановити підкрилок колісної арки переднього колеса.
5. Опустити автомобіль на підйомнику.
6. Підключити негативну клему до акумулятора.
7. Встановіть передні колеса, затягніть гайки кріплення з необхідним моментом затягування.
Примітка:
Датчик частоти обертання переднього правого та лівого колеса замінюється аналогічно.
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати на спеціальних опорах.
3. Відвернути гайки кріплення та зняти заднє колесо у зборі.
4. Від'єднати джгут електропроводки датчика від елементів задньої підвіски.
5. Викрутити болт кріплення та від'єднати джгут електропроводки датчика частоти обертання заднього колеса від балки задньої підвіски, як показано на малюнку нижче.
6. Зняти спинку заднього сидіння в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
7. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки датчика частоти обертання заднього колеса, як показано на малюнку нижче.
8. Викрутити болт кріплення датчика частоти обертання заднього колеса до цапфи, як показано нижче.
9. Витягти з цапфи колеса датчик частоти обертання.
1. Встановіть датчик частоти обертання колеса в цапфу. Встановити разом із плоскою шайбою та затягнути болт кріплення датчика з моментом затягування 19 Н м, як показано на малюнку нижче.
2. Підключити джгут електропроводки датчика частоти обертання заднього колеса до елементів задньої підвіски, як показано на малюнку нижче.
3. Протягнути джгут електропроводки всередину салону та приєднати роз'єм джгута електропроводки датчика частоти обертання колеса.
4. Встановіть спинку заднього сидіння.
5. Підключити негативну клему до акумулятора.
6. Встановити заднє колесо та затягнути гайки кріплення з необхідним моментом затягування.
Примітка:
Датчик частоти обертання заднього правого та лівого колеса замінюється аналогічно.
Датчик АБС задній EC7 EC7RV FC SL (1067000023) | 405 грн. | |
Датчик ABS задній Geely (1067000023) | 311 грн. | |
Датчик з АБС задній (1067000023) | 382 грн. |