РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Система гідропідсилювача кермового управління та кермовий механізм

Система гідропідсилювача рульового управління та кермовий механізм
1. Кермовий механізм у зборі. 2. Насос системи гідропідсилювача кермового керування. 3. Нагнітальний та зливальний патрубки/шланги системи гідропідсилювача рульового управління. 4. Нагнітальний та зливальний патрубки/шланги системи гідропідсилювача рульового управління. 5. Патрубок системи гідропідсилювача рульового керування у зборі з розширювальним бачком насоса. 6. Нагнітальний та зливальний патрубки/шланги системи гідропідсилювача рульового управління.

Система гідропідсилювача кермового управління та кермовий механізм
1. Кермовий механізм у зборі. 2. Пильовик валу рульової колонки. 3. Шайба. 4. Облицювання пильовика рульової колонки. 5. Нагнітальний/зливальний патрубок гідропідсилювача у зборі. 6. Нагнітальний/зливальний патрубок гідропідсилювача у зборі (підведення рідини). 7. Розширювальний бачок насоса системи гідропідсилювача кермового керування у зборі зі шлангом. 8. Монтажний кронштейн розширювального бака насоса. 9. Нагнітальний/зливальний патрубок гідропідсилювача у зборі (відведення рідини). 10. Насос системи гідропідсилювача рульового керування у зборі.

Система гідропідсилювача рульового управління та кермовий механізм
1. Наконечник лівої кермової тяги. 2. Стопорна гайка. 3. Хомут кріплення пильовика. 4. Пильовик лівої кермової тяги. 5. Хомут кріплення пильовика кермової тяги, більший. 6. Ліва рульова тяга. 7. Права рульова тяга. 8. Хомут кріплення пильовика правої кермової тяги, більший. 9. Пильовик правої рульової тяги. 10. Хомут кріплення пильовика правої рульової тяги. 11. Стопорна гайка. 12. Наконечник правої кермової тяги. 13. Нагнітальний патрубок правого повороту. 14. Нагнітальний патрубок лівого повороту. 15. Корпус кермового механізму.

Система гідропідсилювача рульового управління та кермовий механізм
1. Гайка кріплення шківа приводу насоса системи гідропідсилювача кермового керування. 2. Шайба. 3. Шків приводу насоса гідропідсилювача. 4. Стопорне кільце підшипника насоса. 5. Ущільнювальна манжета. 6. Передня частина корпусу насоса. 7. Кільце ущільнювача, велике. 8. Кільце ущільнювача, мале. 9. Вал насоса у зборі з підшипниками. 10. Передня кришка нагнітача. 11. Ротор та крильчатка нагнітача насоса. 12. Прокладання. 13. Задня частина корпусу насоса системи гідропідсилювача кермового керування. 14. Патрубок. 15. Монтажний кронштейн. 16. Датчик тиску в системі гідропідсилювача кермового керування. 17. Роз'єм датчика тиску. 18. Вихідний штуцер. 19. Регулювальний клапан. 20. Пружина регулювального клапана

Вихідний патрубок насоса гідропідсилювача

Зняття та встановлення

Зняття

1. Злити робочу рідину гідропідсилювача рульового керування в заздалегідь підготовлену ємність.

2. Від'єднати шланг насоса від патрубка високого тиску системи гідропідсилювача рульового управління, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати шланг насоса від патрубка високого тиску системи гідропідсилювача рульового керування

3. Від'єднати вихідний патрубок гідропідсилювача від розширювального бачка, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати вихідний патрубок гідропідсилювача від розширювального бачка

4. Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна модуля рульового керування у зборі до кузова автомобіля, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна модуля рульового керування в зборі до кузова автомобіля

5. Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна нагнітального та зливального патрубка системи гідропідсилювача рульового керування до корпусу насоса, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна нагнітального та зливального патрубка системи гідропідсилювача рульового керування до корпусу насоса

6. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати за допомогою спеціальних опор.

7. Від'єднати від корпусу кермового механізму нагнітальний та зливальний патрубки системи гідропідсилювача кермового управління, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати від корпусу кермового механізму нагнітальний та зливальний патрубки системи гідропідсилювача кермового керування

8. Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна патрубка системи гідропідсилювача рульового керування до підрамника автомобіля.

9. Витягти нагнітальний та зливальний патрубок системи гідропідсилювача рульового управління з моторного відсіку.

Витягнути нагнітальний та зливальний патрубок системи гідропідсилювача рульового керування з моторного відсіку

Установка

1. Підключити патрубок високого тиску від насоса гідропідсилювача до корпусу кермового механізму в збиранні.

2. Підключити зливальний патрубок від розширювального бачка насоса до корпусу кермового механізму в збиранні.

3. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати за допомогою спеціальних опор.

4. Підключити рідинний патрубок до підрамника передньої підвіски, затягнувши болти кріплення монтажного кронштейна з моментом затягування 10 Н-м, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати рідинний патрубок до підрамника передньої підвіски

5. Підключити нагнітальний патрубок і зливний патрубок до корпусу кермового механізму, як показано на малюнку нижче. Затягнути гайки з моментом затягування 28 Н м.

Під'єднати нагнітальний патрубок і зливальний патрубок до корпусу кермового механізму

6. Встановити монтажний кронштейн разом із нагнітальним та зливальним патрубком на корпус насоса гідропідсилювача рульового управління, як показано на малюнку нижче. Затягнути болт кріплення з моментом затягування 10 Н м.

Встановити монтажний кронштейн разом із нагнітальним та зливальним патрубком на корпус насоса гідропідсилювача рульового керування

7. Встановити монтажний кронштейн кермового управління з правого боку підсилювача підрамника, як показано нижче. Встановити та затягнути болт кріплення з моментом затягування 10 Н м.

Встановити монтажний кронштейн кермового управління з правого боку підсилювача підрамника

8. Підключити патрубок до розширювального бачка насоса гідропідсилювача рульового керування.

Підключити патрубок до розширювального бачка насоса гідропідсилювача рульового керування

9. Під'єднати до насоса системи гідропідсилювача рульового управління шланг живлення і нагнітальний патрубок, як показано на малюнку нижче. Затягнути сполучну гайку з моментом затягування 30 Н-м.

10. Залити в розширювальний бачок насоса гідропідсилювача кермового керування свіжу робочу рідину.

11. Перевірити систему гідропідсилювача кермового керування на наявність витоків. При виявленні, виконати повторне від'єднання та під'єднання патрубків та шлангів.

Перевірити систему гідропідсилювача рульового управління на наявність витоків

Видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування

1. Вимкнути двигун. Повернути кермо з правого крайнього положення в ліве. Повторити так кілька разів.

2. Запустити двигун, встановити оберти холостого ходу, перевірити рівень робочої рідини гідропідсилювача кермового керування в розширювальному бачку.

3. Повертати кермо вправо і вліво (але не в крайні положення). Таким чином, видалити повітря з системи гідропідсилювача рульового управління. Під час виконання цієї операції слідкувати за тим, щоб рівень робочої рідини в розширювальному бачку не падав нижче за позначку «MIN».

4. Встановити кермо в положення прямолінійного руху. Залишити двигун працюючим протягом 2 - 3 хвилин.

5. Виконати дорожній тест автомобіля. Переконатися в тому, чи кермо працює коректно, належним чином не видаючи з моторного відсіку сторонніх шумів.

6. Відповідно до пунктів 1) та 2), повторити перевірку рівня робочої рідини. При цьому переконатися, що при досягненні нормальної робочої температури рівень робочої рідини повинен досягати позначки «МАХ». В іншому випадку долити недостатню кількість робочої рідини.

Розширювальний бачок та патрубок системи гідропідсилювача рульового управління

Зняття та встановлення

Зняття

1. Злити робочу рідину гідропідсилювача кермового керування із розширювального бачка насоса.

2. Зняти розширювальний бачок із монтажного кронштейна у зборі з патрубком гідропідсилювача.

Зняти розширювальний бачок з монтажного кронштейна в зборі з патрубком гідропідсилювача

3. Використовуючи спеціальний інструмент відпустити хомут кріплення та від'єднати від розширювального бачка шланг гідропідсилювача, як показано на малюнку нижче.

відпустити хомут кріплення та від'єднати від розширювального бачка шланг гідропідсилювача

Установка

1. Підключити до розширювального бачка шланг системи гідроприводу підсилювача рульового управління, як показано на малюнку нижче.

Підключити до розширювального бачка шланг системи гідроприводу підсилювача рульового керування

2. Встановити розширювальний бачок на монтажний кронштейн у збиранні.

3. Залити у розширювальний бачок необхідну кількість робочої рідини.

4. Перевірити всі з'єднання шлангів та патрубків системи гідропідсилювача рульового керування на наявність витоків. При виявленні витоків, від'єднати шланги та патрубки та повторити їх встановлення.

5. Виконати операції з видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування.

Виконати операції з видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування

Насос системи гідропідсилювача рульового керування в зборі

Зняття та встановлення

Зняття

1. Зняти ремінь приводу навісного обладнання двигуна.

2. Підставити під насос системи гідропідсилювача рульового керування ємність.

3. Від'єднати від датчика тиску в магістралі системи гідропідсилювача роз'єм джгута електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати від датчика тиску в магістралі системи гідропідсилювача роз'єм джгута електропроводки

4. Від'єднати нагнітальний патрубок і шланг живлення від насоса системи гідропідсилювача рульового управління в зборі, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати нагнітальний патрубок і шланг живлення від насоса системи гідропідсилювача рульового управління в зборі

5. Викрутити болти кріплення патрубка насоса системи гідропідсилювача кермового керування.

6. Викрутити болти кріплення насоса системи гідропідсилювача кермового керування, як показано на малюнку нижче. Зняти насос системи гідропідсилювача рульового керування у зборі.

Викрутити болти кріплення насоса системи гідропідсилювача рульового керування

Установка

1. Встановити насос системи гідропідсилювача рульового керування у збиранні на двигун. Встановити та затягнути болти кріплення з моментом затягування 50 Н м.

2. Встановити болти кріплення патрубків системи гідропідсилювача кермового керування. Затягнути болти кріплення з моментом затягування 10 Н-м.

Встановити болти кріплення патрубків системи гідропідсилювача рульового керування

3. Підключити до датчика тиску робочої рідини в магістралі роз'єм джгута електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Підключити до датчика тиску робочої рідини в магістралі роз'єм джгута електропроводки

4. Підключити шланг системи гідропідсилювача рульового керування у зборі.

5. Під'єднати до насоса гідропідсилювача рульового керування нагнітальний патрубок, затягнути гайку з моментом затягування 30 Н-м.

6. Встановити ремінь приводу навісного обладнання.

7. Заповнити розширювальний бачок робочою рідиною.

8. Виконати операції з видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування.

Виконати операції з видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування

Наконечник кермової тяги

Зняття та встановлення

Зняття

1. Відвернути гайки кріплення та зняти переднє колесо.

2. Витягти шплінт з пальця шарового шарніра наконечника рульової тяги, як показано на малюнку нижче.

Витягнути шплінт з пальця шарового шарніра наконечника рульової тяги

3. Відвернути гайку кріплення наконечника рульової тяги до поворотного кулака. Не знімати гайку кріплення з пальця шарніра, залишивши накрученою на кілька витків. Відзначити розташування наконечника щодо кермової тяги.

4. Від'єднайте наконечник рульової тяги від поворотного кулака, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати наконечник кермової тяги від поворотного кулака

5. Відпустити стопорну гайку наконечника кермової тяги. Потім скрутити наконечник із кермової тяги, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
При відвертанні наконечника необхідно рахувати кількість обертів, щоб при монтажі встановити наконечник у положення максимально наближене до вихідного. Це необхідно для зменшення обсягу робіт з регулювання сходження керованих коліс.

скрутити наконечник з кермової тяги

Установка

1. Встановити стопорну гайку навпроти мітки, нанесеної попередньо перед розбиранням.

2. Встановити та накрутити на рульову тягу наконечник, як показано на малюнку нижче.

Встановити та накрутити на рульову тягу наконечник

3. Підключити шаровий шарнір наконечника рульової тяги до поворотного кулака.

4. Встановити та затягнути корончату гайку кріплення шарового шарніра наконечника рульової тяги до поворотного кулака. Момент затягування гайки кріплення: 33 Н-м.

5. Встановити шплінт гайки кріплення наконечника кермової тяги.

6. Встановити переднє колесо, встановити та затягнути гайки кріплення колеса з необхідним моментом затягування.

7. Виконати операції регулювання сходження керованих коліс (див. відповідний розділ у розділі Ходова частина).

8. Затягнути стопорну гайку наконечника кермової тяги з моментом затягування 78 Н-м.

Затягнути стопорну гайку наконечника рульової тяги

Пильовик рульового механізму

Зняття та встановлення

Зняття

1. Відвернути гайки кріплення та зняти переднє колесо у зборі.

2. Зняти наконечник кермової тяги у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).

3. Скрутити стопорну гайку наконечника кермової тяги.

4. Використовуючи спеціальний інструмент, зняти зовнішній хомут кріплення пильовика кермового механізму, як показано на малюнку нижче.

зняти зовнішній хомут кріплення пильовика кермового механізму

5. Використовуючи спеціальний пристрій, зняти внутрішній хомут кріплення пильник рульового механізму, як показано на малюнку нижче.

6. Зняти з кермового механізму та тяги пильник.

Зняти з кермового механізму та тяги пильовик

Установка

1. Встановити новий пильовик на кермовий механізм у зборі.

2. Встановити внутрішній хомут кріплення пильовика до кермового механізму. Затиснути хомут за допомогою спеціального інструменту, як показано нижче.

Встановити внутрішній хомут кріплення пильовика до кермового механізму

3. Встановити зовнішній хомут кріплення пильовика до кермової тяги, затиснути хомут за допомогою спеціального інструменту, як показано на малюнку нижче.

Встановити зовнішній хомут кріплення пильовика до кермової тяги

4. Повернути стопорну гайку рульового наконечника на рульову тягу.

5. Накрутити на рульову тягу наконечник із кульовим шарніром. Підключити наконечник кермової тяги до поворотного кулака.

6. Встановити переднє колесо у зборі, затягнути гайки кріплення з необхідним моментом затягування.

7. Виконати перевірку та регулювання кутів встановлення керованих коліс.

Рульовий механізм у зборі

Зняття та встановлення

Зняття

Увага
Перед початком робіт вимкнути запалення.

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Підняти автомобіль на підйомнику та зафіксувати спеціальними підпорами.

3. Відвернути гайки кріплення та зняти передні колеса.

4. Підставити під кермовий механізм ємність для збору робочої рідини, що витікає, гідропідсилювача кермового механізму.

5. Від'єднати від кермового механізму патрубок системи гідропідсилювача кермового управління, що підводить, відводить і зворотний, як показано на малюнку нижче.

 Від'єднати від кермового механізму підвідний, відвідний та зворотний патрубок системи гідропідсилювача кермового керування

6. Перевернути рульове колесо, щоб поєднати мітки на валі рульової колонки та вал-шестерні рульового механізму, як показано на малюнку нижче.

сумісити мітки на валі кермової колонки та вал-шестірні кермового механізму

7. Викрутити сполучний болт валу рульової колонки та валу шестерні кермового механізму, як показано на малюнку нижче.

Викрутити з'єднувальний болт валу рульової колонки і валу шестерні кермового механізму

8. Відвернути гайку кріплення та від'єднати наконечник кермової тяги від поворотного кулака, як показано на малюнку нижче.

Відвернути гайку кріплення та від'єднати наконечник кермової тяги від поворотного кулака

9. Зняти підрамник у зборі (див. розділ у розділі Ходова частина).

10. Викрутити болти кріплення кермового механізму у зборі до підрамника, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення кермового механізму в зборі до підрамника

11. Викрутити болти кріплення кермового механізму у зборі до підрамника, як показано на малюнку нижче.

12. Зняти кермовий механізм із підрамника у зборі.

Зняти кермовий механізм з підрамника в зборі

Установка

1. Встановити кермовий механізм у збиранні на підрамник.

2. Встановити та затягнути болти кріплення кермового механізму до підрамника з моментом затягування 58 Н м, як показано на малюнку нижче.

Встановити та затягнути болти кріплення кермового механізму до підрамника

3. Встановити та затягнути болти кріплення монтажного кронштейна кермового механізму до підрамника. Момент затягування болтів кріплення: 58 Н м.

4. Встановити підрамник у збиранні на автомобіль (див. відповідний розділ у розділі Ходова частина).

Встановити підрамник у зборі на автомобіль

5. Під'єднати наконечник кермової тяги до поворотного кулака, встановити та затягнути гайку кріплення з моментом затягування 33 Н-м. Зашплінтувати гайку.

Під'єднати наконечник кермової тяги до поворотного кулака

6. Встановити та затягнути сполучний болт валу шестерні кермового механізму та валу кермової колонки, як показано на малюнку нижче. Момент затягування сполучного болта: 25 Н-м.

Встановити та затягнути з'єднувальний болт валу шестерні кермового механізму та валу рульової колонки

7. Підключити до кермового механізму підвідний/відвідний патрубок і зворотний патрубок, як показано на малюнку нижче. Момент затягування сполучних болтів/гайок: 28 Н-м.

Під'єднати до кермового механізму підвідний/відвідний патрубок і зворотний патрубок

8. Встановити передні колеса. Затягнути гайки кріплення з необхідним моментом затягування.

9. Опустити автомобіль на підйомнику.

10. Заповнити систему гідропідсилювача кермового керування робочою рідиною. Перевірити системи гідропідсилювача на наявність витоків.

11. Виконати операції з видалення повітря із системи гідропідсилювача рульового керування.

12. Підключити негативну клему до акумулятора.

Зміст

.