РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Двигун у зборі

Опори силового агрегату

Зняття та встановлення

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Зняти верхню декоративну кришку двигуна у зборі.

3. Підперти двигун у зборі використовуючи спеціальний гідравлічний домкрат, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Перед тим як вивішувати двигун, необхідно покласти на опору домкрата дерев'яний брусок (так щоб він знаходився між опорою домкрата та масляним піддоном двигуна). Інакше можливе пошкодження масляного піддону двигуна.

Підперти двигун у зборі

4. Викрутити болти кріплення двигуна в зборі до правої опори на кузові, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення двигуна в зборі до правої опори на кузові

5. Викрутити болти та гайки кріплення правої опори до двигуна у зборі, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти та гайки кріплення правої опори до двигуна в зборі

6. Зняти ремінь приводу навісного обладнання (див. відповідний розділ у цьому розділі).

7. Зняти натягувач ременя приводу навісного обладнання (див. відповідний розділ у цьому розділі).

8. Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна генератора у зборі, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна генератора в зборі

9. Викрутити болти кріплення опори до двигуна та зняти опору, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення опори до двигуна та зняти опору

Установка

1. Встановити опору силового агрегату на двигун, потім встановити та затягнути з необхідним моментом затягування болти кріплення, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів: 47 Н м.

Встановити опору силового агрегату на двигун

2. Встановити болти кріплення монтажного кронштейна генератора у зборі, як показано нижче. Момент затягування болтів: 47 Н м.

Встановити болти кріплення монтажного кронштейна генератора в зборі

3. Встановити натягувач ременя приводу навісного обладнання у зборі.

4. Встановити ремінь приводу, навісного обладнання (див. відповідний розділ у даному розділі).

5. Встановити та затягнути болти та гайки кріплення правої опори до двигуна, як показано на малюнку нижче. Моменти затягування різьбових з'єднань: 52 Н м (болти та гайки кріплення).

Встановити та затягнути болти та гайки кріплення правої опори до двигуна

6. Встановити та затягнути болти кріплення правої опори силового агрегату до силового елемента кузова, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 52 Н-м.

Встановити та затягнути болти кріплення правої опори силового агрегату до силового елемента кузова

7. Опустити та видалити з-під двигуна спеціальний гідравлічний домкрат.

8. Встановіть верхню декоративну кришку двигуна.

9. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.

Двигун у зборі

Зняття та встановлення

Зняття

1. Від'єднайте від акумуляторної батареї негативну клему.

2. Скинути залишковий тиск із паливної системи (див. відповідний розділ у розділі Система управління та живлення).

3. Злити із системи охолодження двигуна охолоджуючу рідину.

4. Розрядити систему кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.

5. Зняти монтажний кронштейн акумуляторної батареї (див. розділ у розділі Електрообладнання двигуна).

6. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від електронного блоку керування двигуном (ЕСМ), як показано на малюнку нижче.

Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від електронного блоку управління двигуном

7. Від'єднати роз'єм основного джгута електропроводки двигуна та роз'єм джгута підлогової електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати роз'єм основного джгута електропроводки двигуна

8. Потягнути та витягти джгут електропроводки двигуна в зборі, як показано на малюнку нижче.

Потягнути та витягнути джгут електропроводки двигуна в зборі

9. Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню

10. Викрутити болти кріплення дротів «маси» двигуна, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення проводів

11. Викрутити болти кріплення та від'єднати від компресора системи кондиціювання патрубки високого та низького тиску, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення та від'єднати від компресора системи кондиціювання патрубки високого та низького тиску

12. Зняти корпус повітряного фільтра у зборі, як показано на малюнку нижче.

Зняти корпус повітряного фільтра в зборі

13. Відпустити хомути кріплення і від'єднати патрубки радіатора, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче.

Відпустити хомути кріплення та від'єднати підвідний та відвідний патрубки радіатора

14. Зняти опору повітряного фільтра у зборі.

15. Зняти вакуумні патрубки підсилювача гальм, як показано на малюнку нижче.

Зняти вакуумні патрубки підсилювача гальм

16. Від'єднати патрубок гідроприводу вимкнення зчеплення, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати патрубок гідроприводу вимкнення зчеплення

17. Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від блоку реле та запобіжників у моторному відсіку, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від блоку реле та запобіжників у моторному відсіку

18. Викрутити болт кріплення та від'єднати провід «маси» корпусу коробки передач, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт кріплення та від'єднати провід

19. Відпустити хомути кріплення та від'єднати паливний патрубок системи живлення, як показано на малюнку нижче.

Відпустити хомути кріплення та від'єднати паливний патрубок системи живлення

20. Відпустити хомути кріплення та від'єднати від ємності з активованим вугіллям вакуумні патрубки, як показано на малюнку нижче.

Відпустити хомути кріплення та від'єднати від ємності з активованим вугіллям вакуумні патрубки

21. Від'єднати трос важеля перемикання передач, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати трос важеля перемикання передач

22. Від'єднати трос дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати трос дросельної заслінки

23. Відпустити хомути кріплення і від'єднати патрубки системи обігрівача, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче.

Відпустити хомути кріплення та від'єднати підвідний та відвідний патрубки системи обігрівача

24. Зняти передні колеса.

25. Підняти автомобіль на підйомнику. Переконатись, що автомобіль надійно зафіксований на опорах підйомника.

26. Викрутити пробку зливного отвору з корпусу коробки. Злити в попередньо підготовлену ємність трансмісійну рідину, після чого встановити пробку на місце.

27. Викрутити болти кріплення та від'єднати вал рульової колонки, як показано на малюнку нижче.

УВАГА
Перш ніж викручувати з'єднувальний болт рульової колонки, необхідно витягти з замку запалювання ключ, провернути рульове колесо до його блокування. У протилежному випадку можливе пошкодження контактного кільця передньої подушки безпеки водія.

Викрутити болти кріплення та від'єднати вал рульової колонки

28. Викрутити болти кріплення та зняти підрамник передньої підвіски у зборі (див. відповідний розділ у розділі Ходова частина), як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення та зняти підрамник передньої підвіски в зборі

29. Від'єднати правий та лівий приводні вали (див. відповідний розділ у розділі Привідні вали).

30. Підставити під двигун спеціальний мобільний робочий стіл, підперти силовий агрегат у зборі.

Примітка:
Переконатися в надійності фіксації силового агрегату на робочому столі, інакше можливе пошкодження силового агрегату та отримання тяжких травм.

31. Викрутити болт кріплення та від'єднати праву опору силового агрегату у зборі, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт кріплення та від'єднати праву опору силового агрегату в зборі

32. Викрутити болт і гайку кріплення, після чого від'єднати опору лівої опори коробки передач у зборі, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болт і гайку кріплення, після чого від'єднати опору лівої опори коробки передач у зборі

33. Обережно підняти на підйомнику автомобіль, щоб витягти двигун з моторного відсіку.

Примітка:
При вийманні силового агрегату з моторного відсіку бути гранично обережним, щоб унеможливити завалення на бік силового агрегату на робочому столі. Також бути уважним, щоб унеможливити пошкодження проводки, патрубків та тросів.

34. Викрутити болти кріплення та від'єднати коробку передач від двигуна в зборі.

Викрутити болти кріплення та від'єднати коробку передач від двигуна в зборі

Установка

1. Зібрати коробку передач та двигун у зборі, затягнути сполучні болти.

2. Встановити силовий агрегат у збиранні на спеціальний мобільний робочий стіл. Підняти автомобіль на підйомнику, підставити мобільний робочий стіл разом із силовим агрегатом під моторний відсік.

3. Обережно опустити автомобіль на підйомнику. Бути гранично обережним, щоб унеможливити перетин силового агрегату з елементами кузова.

Примітка:
При установці силового агрегату в моторний відсік бути гранично обережним, щоб унеможливити завалення на бік силового агрегату на робочому столі. Також бути уважним, щоб унеможливити пошкодження проводки, патрубків та тросів.

4. Встановити праву опору силового агрегату в зборі, як показано нижче.

Встановити праву опору силового агрегату в зборі

5. Встановити ліву опору коробки передач у зборі, як показано на малюнку нижче.

Встановити ліву опору коробки передач у зборі

6. Підняти автомобіль на підйомнику. Перевірити та переконатися, що автомобіль надійно зафіксований на опорах підйомника.

7. Встановити правий та лівий приводні вали (див. відповідний розділ у розділі Привідні вали).

8. Встановити підрамник передньої підвіски в зборі (див. розділ у розділі Ходова частина).

Встановити підрамник передньої підвіски в зборі

9. Встановити та затягнути сполучний болт валу рульової колонки та валу шестерні кермового механізму, як показано на малюнку нижче.

Встановити та затягнути сполучний болт валу рульової колонки та валу шестерні кермового механізму

10. Переконатись у тому, що пробка зливного отвору в корпусі коробки затягнута. Заповнити коробку передач свіжою трансмісійною олією.

11. Опустити автомобіль на підйомнику.

12. Встановити передні колеса.

13. Приєднати підвідний та відвідний патрубки обігрівача, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.

Під'єднати підвідний та відвідний патрубки обігрівача

14. Підключити трос дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати трос дросельної заслінки

15. Підключити троси вибору та увімкнення передач до важеля управління, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати троси вибору та включення передач до важеля управління

16. Приєднати вакуумні патрубки до ємності з активованим вугіллям, як показано нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.

Під'єднати вакуумні патрубки до ємності з активованим вугіллям

17. Підключити паливний патрубок у паливній рейці, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Паливний патрубок необхідно вставити в паливну рейку і після другого виступу повинен бути затягнутий хомутами.

Під'єднати паливний патрубок у паливній рейці

18. Приєднати провід маси до корпусу коробки передач, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати провід

19. Підключити роз'єми джгутів електропроводки до блоку реле та запобіжників у моторному відсіку, як показано на малюнку нижче.

Підключити роз'єми джгутів електропроводки до блоку реле та запобіжників у моторному відсіку

20. Підключити шланг системи гідроприводу вимкнення зчеплення, після чого виконати операції з видалення повітря із системи (див. у відповідному розділі глави Трансмісія).

Підключити шланг системи гідроприводу вимкнення зчеплення

21. Підключити вакуумні патрубки підсилювача гальм, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати вакуумні патрубки підсилювача гальм

22. Встановити опору повітряного фільтра.

23. Підключити патрубки радіатора системи охолодження двигуна, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.

Під'єднати підвідний та відвідний патрубки радіатора системи охолодження двигуна

24. Встановити корпус повітряного фільтра у зборі, як показано нижче. Затягнути хомути кріплення повітроводів.

Встановити корпус повітряного фільтра в зборі

25. Підключити до компресора системи кондиціонування патрубки високого та низького тиску, як показано на малюнку нижче.

Підключити до компресора системи кондиціювання патрубки високого та низького тиску

26. Підключити дроти "маси" двигуна. Встановити та затягнути болти кріплення, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати дроти

27. Підключити роз'єми джгутів електропроводки верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати роз'єми джгутів електропроводки верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню

28. Підключити роз'єм джгута електропроводки до електронного блоку управління двигуном, як показано на малюнку нижче.

Підключити роз'єм джгута електропроводки до електронного блоку управління двигуном

29. Приєднати роз'єми джгутів електропроводки двигуна та проводу.

Під'єднати роз'єми джгутів електропроводки двигуна та проводу

30. Встановити монтажний кронштейн акумуляторної батареї.

31. Заповнити систему охолодження двигуна охолоджувальною рідиною.

32. Заповнити систему кондиціонування хладагентом за допомогою спеціального обладнання.

33. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.

Передня ущільнювальна манжета колінчастого валу

Зняття та встановлення

Зняття

1. Зняти ремінь приводу навісного обладнання у зборі. Потім викрутити болт кріплення та зняти шків колінчастого валу.

2. Вийняти передню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Бути дуже обережним, щоб не пошкодити хвостовик і шийку колінчастого валу.

Витягнути передню ущільнювальну манжету колінчастого валу

Установка

1. Використовуючи спеціальний пристрій (GL301-013), встановити та запресувати нову передню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.

2. Встановити шків колінчастого валу, ремінь приводу навісного обладнання.

Встановити шків колінчастого валу, ремінь приводу навісного обладнання

Задня ущільнювальна манжета колінчастого валу

Зняття та встановлення

Зняття

1. Зняти маховик з фланця колінчастого валу (див. відповідний розділ у цьому розділі).

2. Вийняти з блоку циліндрів і картера задню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Бути дуже обережним, щоб не пошкодити фланець і шийку колінчастого валу.

Витягнути з блоку циліндрів і картера задню ущільнювальну манжету колінчастого валу

Установка

1. Використовуючи спеціальний пристрій (оправлення) (GL301-015), запресувати в блок циліндрів задню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.

2. Встановити маховик на фланець колінчастого валу в зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).

Встановити маховик на фланець колінчастого валу в зборі

Зміст

Запчастини

Подушка двигуна ліва (1064001143)

Подушка двигуна ліва Geely EC7/EC7RV (1064001143) 614 грн.
Подушка двигуна ліва INA-FOR (1064001143) 511 грн.
Подушка двигуна ліва Geely EC7/EC7RV KIMIKO (1064001143-KM) 649 грн.
Подушка двигуна ліва EC7 EC7RV (1064001143) 697 грн.

Подушка двигуна передня (1064001145)

Подушка двигуна передня EC7 EC7RV (1064001145) 638 грн.
Подушка двигателя передняя YAMATO (1064001145) 1117 грн.
Подушка двигуна передня INA-FOR (1064001145) 870 грн.
Подушка двигуна передня Geely EC7/EC7RV KIMIKO (1064001145-KM) 393 грн.
Подушка двигуна передня (без відбійника) EC7 EC7RV (1064001145) 476 грн.
Опора двигуна передня (1064001145) 374 грн.
Опора двигуна передня, Оригінал (1064001145) 641 грн.

Подушка двигуна права (1064001147)

Подушка двигуна права Geely EC7/EC7RV (1064001147) 917 грн.
Подушка двигуна права INA-FOR (1064001147) 1256 грн.
Опора двигуна права (1064001147) 967 грн.

Подушка двигуна передня (1066001350)

Подушка двигуна передня EC7 EC7RV (1066001350) 493 грн.
Подушка двигуна передня (оригінал) EC7 EC7RV (1066001350) 1280 грн.
Подушка двигуна передня CVT Geely EC7/EC7RV (1066001350) 376 грн.
Подушка двигуна передня CVT Geely EC7/EC7RV KIMIKO (1066001350-KM) 406 грн.
Подушка двигуна передня PREMIUM (1066001350) 365 грн.

Сальник колінвалу задній (1136000031)

Сальник колінвалу задній INA-FOR (1136000031) 230 грн.
Сальник колінвалу задній INA-FOR (1136000031) 230 грн.
Сальник колінвалу задній INA-FOR (1136000031) 230 грн.
Сальник колінвалу задній INA-FOR (1136000031) 230 грн.
Сальник коленвала задний (1136000031) 77 грн.
Сальник коленвала задний (1136000031) 77 грн.
Сальник колінвалу задній Geely EC-7RV/FC/SL (1136000031) 63 грн.
Сальник колінвалу задній EC7 SL FC (1136000031) 61 грн.
Сальник коленвала задний Geely EC-7RV/FC/SL CORTECO (1136000031-CORTECO) 730 грн.
Сальник колінвалу задній Geely EC7 KIMIKO (1136000031-KM) 75 грн.
Сальник колінвалу задній INA-FOR (1136000031) 230 грн.
Сальник коленвала задний (1136000031) 77 грн.
Сальник колінвалу задній Geely EC-7RV/FC/SL KLM (1136000031) 63 грн.
Сальник коленвала задний (1136000031) 77 грн.
Сальник колінвалу задній (1136000031) 77 грн.
Сальник коленвала задний (1136000031) 77 грн.

Сальник колінвалу передній (1136000085)

Сальник колінвалу передній INA-FOR (1136000085) 94 грн.
Сальник колінвалу передній INA-FOR (1136000085) 94 грн.
Сальник колінвалу передній INA-FOR (1136000085) 94 грн.
Сальник колінвалу передній (1136000085) 35 грн.
Сальник колінвалу передній (1136000085) 35 грн.
Сальник колінвалу передній Geely (1136000085) 25 грн.
Сальник колінвалу передній (1136000085) 35 грн.
Сальник колінвалу передній Geely ELRING (1136000085-ELRING) 277 грн.
Сальник колінвала передній EC8 EX7 1136000085 (1136000085) 37 грн.
Сальник колінвалу передній Geely VICTOR REINZ (1136000085-VICTORREINZ) 296 грн.
.