1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Зняти верхню декоративну кришку двигуна у зборі.
3. Підперти двигун у зборі використовуючи спеціальний гідравлічний домкрат, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Перед тим як вивішувати двигун, необхідно покласти на опору домкрата дерев'яний брусок (так щоб він знаходився між опорою домкрата та масляним піддоном двигуна). Інакше можливе пошкодження масляного піддону двигуна.
4. Викрутити болти кріплення двигуна в зборі до правої опори на кузові, як показано на малюнку нижче.
5. Викрутити болти та гайки кріплення правої опори до двигуна у зборі, як показано на малюнку нижче.
6. Зняти ремінь приводу навісного обладнання (див. відповідний розділ у цьому розділі).
7. Зняти натягувач ременя приводу навісного обладнання (див. відповідний розділ у цьому розділі).
8. Викрутити болт кріплення монтажного кронштейна генератора у зборі, як показано на малюнку нижче.
9. Викрутити болти кріплення опори до двигуна та зняти опору, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити опору силового агрегату на двигун, потім встановити та затягнути з необхідним моментом затягування болти кріплення, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів: 47 Н м.
2. Встановити болти кріплення монтажного кронштейна генератора у зборі, як показано нижче. Момент затягування болтів: 47 Н м.
3. Встановити натягувач ременя приводу навісного обладнання у зборі.
4. Встановити ремінь приводу, навісного обладнання (див. відповідний розділ у даному розділі).
5. Встановити та затягнути болти та гайки кріплення правої опори до двигуна, як показано на малюнку нижче. Моменти затягування різьбових з'єднань: 52 Н м (болти та гайки кріплення).
6. Встановити та затягнути болти кріплення правої опори силового агрегату до силового елемента кузова, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 52 Н-м.
7. Опустити та видалити з-під двигуна спеціальний гідравлічний домкрат.
8. Встановіть верхню декоративну кришку двигуна.
9. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
1. Від'єднайте від акумуляторної батареї негативну клему.
2. Скинути залишковий тиск із паливної системи (див. відповідний розділ у розділі Система управління та живлення).
3. Злити із системи охолодження двигуна охолоджуючу рідину.
4. Розрядити систему кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.
5. Зняти монтажний кронштейн акумуляторної батареї (див. розділ у розділі Електрообладнання двигуна).
6. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від електронного блоку керування двигуном (ЕСМ), як показано на малюнку нижче.
7. Від'єднати роз'єм основного джгута електропроводки двигуна та роз'єм джгута підлогової електропроводки, як показано на малюнку нижче.
8. Потягнути та витягти джгут електропроводки двигуна в зборі, як показано на малюнку нижче.
9. Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню, як показано на малюнку нижче.
10. Викрутити болти кріплення дротів «маси» двигуна, як показано на малюнку нижче.
11. Викрутити болти кріплення та від'єднати від компресора системи кондиціювання патрубки високого та низького тиску, як показано на малюнку нижче.
12. Зняти корпус повітряного фільтра у зборі, як показано на малюнку нижче.
13. Відпустити хомути кріплення і від'єднати патрубки радіатора, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче.
14. Зняти опору повітряного фільтра у зборі.
15. Зняти вакуумні патрубки підсилювача гальм, як показано на малюнку нижче.
16. Від'єднати патрубок гідроприводу вимкнення зчеплення, як показано на малюнку нижче.
17. Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки від блоку реле та запобіжників у моторному відсіку, як показано на малюнку нижче.
18. Викрутити болт кріплення та від'єднати провід «маси» корпусу коробки передач, як показано на малюнку нижче.
19. Відпустити хомути кріплення та від'єднати паливний патрубок системи живлення, як показано на малюнку нижче.
20. Відпустити хомути кріплення та від'єднати від ємності з активованим вугіллям вакуумні патрубки, як показано на малюнку нижче.
21. Від'єднати трос важеля перемикання передач, як показано на малюнку нижче.
22. Від'єднати трос дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
23. Відпустити хомути кріплення і від'єднати патрубки системи обігрівача, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче.
24. Зняти передні колеса.
25. Підняти автомобіль на підйомнику. Переконатись, що автомобіль надійно зафіксований на опорах підйомника.
26. Викрутити пробку зливного отвору з корпусу коробки. Злити в попередньо підготовлену ємність трансмісійну рідину, після чого встановити пробку на місце.
27. Викрутити болти кріплення та від'єднати вал рульової колонки, як показано на малюнку нижче.
УВАГА
Перш ніж викручувати з'єднувальний болт рульової колонки, необхідно витягти з замку запалювання ключ, провернути рульове колесо до його блокування. У протилежному випадку можливе пошкодження контактного кільця передньої подушки безпеки водія.
28. Викрутити болти кріплення та зняти підрамник передньої підвіски у зборі (див. відповідний розділ у розділі Ходова частина), як показано на малюнку нижче.
29. Від'єднати правий та лівий приводні вали (див. відповідний розділ у розділі Привідні вали).
30. Підставити під двигун спеціальний мобільний робочий стіл, підперти силовий агрегат у зборі.
Примітка:
Переконатися в надійності фіксації силового агрегату на робочому столі, інакше можливе пошкодження силового агрегату та отримання тяжких травм.
31. Викрутити болт кріплення та від'єднати праву опору силового агрегату у зборі, як показано на малюнку нижче.
32. Викрутити болт і гайку кріплення, після чого від'єднати опору лівої опори коробки передач у зборі, як показано на малюнку нижче.
33. Обережно підняти на підйомнику автомобіль, щоб витягти двигун з моторного відсіку.
Примітка:
При вийманні силового агрегату з моторного відсіку бути гранично обережним, щоб унеможливити завалення на бік силового агрегату на робочому столі. Також бути уважним, щоб унеможливити пошкодження проводки, патрубків та тросів.
34. Викрутити болти кріплення та від'єднати коробку передач від двигуна в зборі.
1. Зібрати коробку передач та двигун у зборі, затягнути сполучні болти.
2. Встановити силовий агрегат у збиранні на спеціальний мобільний робочий стіл. Підняти автомобіль на підйомнику, підставити мобільний робочий стіл разом із силовим агрегатом під моторний відсік.
3. Обережно опустити автомобіль на підйомнику. Бути гранично обережним, щоб унеможливити перетин силового агрегату з елементами кузова.
Примітка:
При установці силового агрегату в моторний відсік бути гранично обережним, щоб унеможливити завалення на бік силового агрегату на робочому столі. Також бути уважним, щоб унеможливити пошкодження проводки, патрубків та тросів.
4. Встановити праву опору силового агрегату в зборі, як показано нижче.
5. Встановити ліву опору коробки передач у зборі, як показано на малюнку нижче.
6. Підняти автомобіль на підйомнику. Перевірити та переконатися, що автомобіль надійно зафіксований на опорах підйомника.
7. Встановити правий та лівий приводні вали (див. відповідний розділ у розділі Привідні вали).
8. Встановити підрамник передньої підвіски в зборі (див. розділ у розділі Ходова частина).
9. Встановити та затягнути сполучний болт валу рульової колонки та валу шестерні кермового механізму, як показано на малюнку нижче.
10. Переконатись у тому, що пробка зливного отвору в корпусі коробки затягнута. Заповнити коробку передач свіжою трансмісійною олією.
11. Опустити автомобіль на підйомнику.
12. Встановити передні колеса.
13. Приєднати підвідний та відвідний патрубки обігрівача, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.
14. Підключити трос дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
15. Підключити троси вибору та увімкнення передач до важеля управління, як показано на малюнку нижче.
16. Приєднати вакуумні патрубки до ємності з активованим вугіллям, як показано нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.
17. Підключити паливний патрубок у паливній рейці, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Паливний патрубок необхідно вставити в паливну рейку і після другого виступу повинен бути затягнутий хомутами.
18. Приєднати провід маси до корпусу коробки передач, як показано на малюнку нижче.
19. Підключити роз'єми джгутів електропроводки до блоку реле та запобіжників у моторному відсіку, як показано на малюнку нижче.
20. Підключити шланг системи гідроприводу вимкнення зчеплення, після чого виконати операції з видалення повітря із системи (див. у відповідному розділі глави Трансмісія).
21. Підключити вакуумні патрубки підсилювача гальм, як показано на малюнку нижче.
22. Встановити опору повітряного фільтра.
23. Підключити патрубки радіатора системи охолодження двигуна, що підводить і відводить, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомути кріплення патрубків.
24. Встановити корпус повітряного фільтра у зборі, як показано нижче. Затягнути хомути кріплення повітроводів.
25. Підключити до компресора системи кондиціонування патрубки високого та низького тиску, як показано на малюнку нижче.
26. Підключити дроти "маси" двигуна. Встановити та затягнути болти кріплення, як показано на малюнку нижче.
27. Підключити роз'єми джгутів електропроводки верхнього та нижнього датчиків надлишку кисню, як показано на малюнку нижче.
28. Підключити роз'єм джгута електропроводки до електронного блоку управління двигуном, як показано на малюнку нижче.
29. Приєднати роз'єми джгутів електропроводки двигуна та проводу.
30. Встановити монтажний кронштейн акумуляторної батареї.
31. Заповнити систему охолодження двигуна охолоджувальною рідиною.
32. Заповнити систему кондиціонування хладагентом за допомогою спеціального обладнання.
33. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
1. Зняти ремінь приводу навісного обладнання у зборі. Потім викрутити болт кріплення та зняти шків колінчастого валу.
2. Вийняти передню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Бути дуже обережним, щоб не пошкодити хвостовик і шийку колінчастого валу.
1. Використовуючи спеціальний пристрій (GL301-013), встановити та запресувати нову передню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.
2. Встановити шків колінчастого валу, ремінь приводу навісного обладнання.
1. Зняти маховик з фланця колінчастого валу (див. відповідний розділ у цьому розділі).
2. Вийняти з блоку циліндрів і картера задню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Бути дуже обережним, щоб не пошкодити фланець і шийку колінчастого валу.
1. Використовуючи спеціальний пристрій (оправлення) (GL301-015), запресувати в блок циліндрів задню ущільнювальну манжету колінчастого валу, як показано на малюнку нижче.
2. Встановити маховик на фланець колінчастого валу в зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
Подушка двигуна права Geely EC7/EC7RV (1064001147) | 917 грн. | |
Подушка двигуна права INA-FOR (1064001147) | 1256 грн. | |
Опора двигуна права (1064001147) | 967 грн. |