РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Початок руху

Автомобіль почав рух без проблем

1 Перед початком руху необхідно пристебнутися ременем безпеки.

2 Завжди намагатися починати рух плавно, так як, поки у автомобіля мінімальна швидкість, навантаження на всі елементи трансмісії і ходової частини максимальні. Тому, щоб виключити передчасний знос, необхідно:
a) Якщо автомобіль з автоматичною коробкою передач, не натискати різко на педаль акселератора.
b) Якщо автомобіль з механічною коробкою передач, не кидати різко педаль зчеплення. При початку руху не утримувати довгий час педаль зчеплення.
c) Не робити різкого старту при повністю вивернутих керованих колесах. Якщо автомобіль передньопривідний, цим можна пошкодити пильовик і/або ШРУС (шарнір рівних кутових швидкостей), зайво перевантаживши його.
d) Якщо початок руху під підйом, рекомендується використовувати стоянкове гальмо (в окремих випадках на сучасних автомобілях встановлюються системи допомоги при старті під підйом).

Ривки при початку руху автомобіля

1 Порушення в роботі паливної системи та системи впуску повітря (див. главу «Система живлення» і «Система впуску і випуску»).

2 Несправність зчеплення (механічна коробка передач) (див. главу «Зчеплення»). Якщо зчеплення пробуксовує у час початку руху, це говорить про його надмірний знос або про порушення регулювань вільного і робочого ходу педалі зчеплення. При пробуксовуванні зчеплення можливий характерний запах фрикційних матеріалів веденого диска зчеплення (цей запах може також з'явитися при справному зчепленні, якщо тривалий час утримувати педаль зчеплення натиснутою наполовину, вже під час початку руху).

3 Порушення установки фаз газорозподілу (див. вище) (див. главу «Механічна частина двигуна»). В даному випадку можливо включення сигналізатора «CHECK ENGINE» сигналізатор «CHECK ENGINE»

4 Несправність карданної передачі в цілому (див. главу «Приводні вали»), її підвищений знос (автомобілі з механічною коробкою передач і приводом на обидві осі або тільки на задню). Ремонт виробляти виключно на СТО. При цьому ривки можуть бути відсутніми, але в момент початку руху буде чути глухий металевий стукіт (в основному це два удари), потім при кожному перемиканні передач.

5 Порушення в системі управління двигуном або в системі управління коробкою передач (автомобілі з автоматичною коробкою передач). У даному випадку можливе включення сигналізатора «CHECK ENGINE» та/або з'явиться повідомлення на екрані бортового комп'ютера (якщо автомобіль оснащений). Слід негайно звернутися на СТО.

6 Детонація в циліндрах двигуна (тільки бензинові). Найбільш поширена причина детонації - неякісне паливо. При цьому від двигуна буде чутний характерний металевий стук. Необхідно змінити місце постійної заправки автомобіля або перейти на більш якісне паливо. Постійна детонація дуже шкідлива для двигуна і може привести до поломки або порушення геометричних параметрів шатунно-поршневої групи і колінчастого вала, тому не варто затягувати з з'ясуванням причини цього порушення в роботі та якнайшвидшого усунення.

Однак варто врахувати і той факт, що під час або до початку руху, при різкому відкритті дросельної заслінки для максимального прискорення, можливо поява на 1 - 2 секунди детонаційних стуків, це не є несправністю. В даному випадку причиною є різка зміна кута випередження запалювання (до більш раннього) для оптимізації робочих процесів двигуна і повного згорання палива.

Зміст

.