1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.
2. Зняти щиток приладів.
Примітка:
Використовувати для від'єднання та зняти панелей облицювання салону тільки спеціалізований інструмент та пристрої.
3. Від'єднати від затискачів і зняти контрольну панель з центральної частини панелі приладів у зборі, як показано на малюнку нижче.
4. Від'єднати зі зворотного боку панелі роз'єми джгутів електропроводки контролерів системи кондиціювання, як показано на малюнку нижче.
5. Викрутити гвинти кріплення, після чого зняти контрольну панель керування системою кондиціювання з панелі повітроводів системи вентиляції, як показано нижче.
1. Підключити контрольну панель керування системою кондиціювання до панелі повітроводів системи вентиляції, як показано на малюнку нижче. Встановити та затягнути гвинти кріплення з необхідним моментом затягування.
2. Підключити до контролерів керування системою кондиціювання роз'єми джгутів електропроводки.
3. Встановити контрольну панель управління системою кондиціонування у зборі з панеллю повітроводів системи вентиляції на центральну частину панелі приладів у зборі, як показано на малюнку нижче. Потім установіть щиток приладів.
1. Виконати операції з розрядки системи кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Від'єднати патрубок низького тиску, що з'єднує випарник з компресором системи кондиціювання, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Щоб виключити пошкодження патрубка низького тиску, необхідно використовувати два ключі, одним утримувати від провертання патрубок, другим - відкручувати сполучну гайку.
4. Зняти панель облицювання переднього бампера (див. розділ у розділі Кузов).
5. Відвернути з'єднання та від'єднати патрубок високого тиску, що з'єднує компресор з конденсатором системи кондиціонування, як показано на малюнку нижче.
6. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від датчика тиску в системі кондиціонування (1), зняти розширювальний бачок системи охолодження двигуна (2), від'єднати та зняти патрубок високого тиску, який випарник з'єднує з компресором системи кондиціювання (3), як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Під час складання необхідно замінити всі ущільнювальні кільця.
1. Підключити патрубок високого тиску в зборі з кронштейном, випарник, що з'єднує, і компресор системи кондиціонування (1), приєднати до датчика тиску в системі кондиціонування роз'єм джгута електропроводки (2), як показано на малюнку нижче. Встановити розширювальний бачок системи охолодження двигуна (див. розділ у розділі Система охолодження двигуна). Затягнути гайки з необхідним моментом затягування: 18 Н-м (з'єднання з випарником), 9 Н-м (з'єднання з компресором). Затягнути болти кріплення кронштейна патрубка високого тиску з моментом затягування 6 Нм.
Примітка:
Спочатку необхідно під'єднати патрубок високого тиску до всіх роз'ємів і тільки після цього затягувати сполучні гайки або болти, щоб запобігти пошкодженню ущільнювальних кілець.
2. Встановити патрубок високого тиску, що з'єднує компресор з конденсатором системи кондиціонування, як показано нижче. Затягнути сполучний болт з моментом затягування 11 Н-м (з боку компресора), 9 Н-м (з боку конденсатора).
3. Встановити патрубок низького тиску, що з'єднує випарник з компресором системи кондиціювання, як показано нижче. Затягнути сполучні елементи з необхідним моментом затягування: 11 Н-м (з боку компресора), 25 Н-м (з боку випарника).
4. Виконати операції із заправлення системи кондиціювання холодоагентом.
5. Встановити передній бампер у зборі (див. розділ у розділі Кузов).
1. Злити охолоджувальну рідину із системи охолодження двигуна (див. відповідний розділ у розділі Система охолодження).
2. Відпустити хомут кріплення (1), після чого від'єднати гаряче повітря (2), як показано на малюнку нижче.
1. Підключити патрубок до вихідних штуцерів (1), після чого затягнути хомут кріплення (2), як показано нижче.
Примітка:
Підвідний та відвідний патрубки демонтуються ідентично.
1. Розрядити систему кондиціонування за допомогою спеціального обладнання. 2. Від'єднайте від акумулятора негативну клему.
3. Від'єднати від датчика тиску системи кондиціонування роз'єм джгута електропроводки (1), потім викрутити датчик тиску в системі кондиціювання (2), як показано на малюнку нижче.
1. Підключити до датчика роз'єм джгута електропроводки (1), потім встановити датчик тиску в системі кондиціювання (2), як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Під час операцій з встановлення датчика необхідно замінити всі ущільнювальні кільця.
2. Використовуючи спеціальне обладнання, заправити систему кондиціювання холодоагентом та компресорною олією.
3. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
1. Зняти ящик рукавички у зборі (див. відповідний розділ у розділі Кузов).
2. Потягти корпус салонного фільтра в зборі, як показано на малюнку нижче.
3. Витягти з корпусу елемент, що фільтрує, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити фільтруючий елемент у корпус.
2. Встановити корпус фільтра салону в зборі, як показано нижче.
3. Встановити ящик рукавички (див. відповідний розділ у розділі Кузов).
1. Розрядити системи кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.
2. Злити з системи охолодження двигуна охолоджувальну рідину (див. у розділі в розділі Система охолодження).
3. Відвернути бічні сполучні гайки кріплення патрубків високого та низького тиску до випарника, як показано на малюнку нижче.
4. Відпустити хомути кріплення та від'єднати від осердя обігрівача підвідний та відвідний патрубки системи опалення, як показано на малюнку нижче.
5. Зняти панель приладів у зборі (див. відповідний розділ у розділі Кузов).
6. Зняти фіксатори панелі приладів у зборі.
7. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки модуля системи кондиціювання у зборі, як показано на малюнку нижче.
8. Від'єднати від корпусу модуля системи кондиціювання нижні правий і лівий вентиляційні повітропроводи, як показано на малюнку нижче.
9. Зняти з корпусу модуля системи кондиціювання у зборі верхній повітропровід, як показано на малюнку нижче.
10. Відвернути гайки кріплення модуля системи кондиціювання в зборі, як показано на малюнку нижче.
11. Витягти з боку випарника кондиціонування гумову втулку, як показано на малюнку нижче.
12. Зняти модуль кондиціонування в зборі.
Встановлення
1. Встановити модуль кондиціонування в зборі.
2. Встановити та затягнути гайки кріплення гайки кріплення модуля системи кондиціювання у зборі, як показано на малюнку нижче. Момент затягування гайок кріплення модуля: 10 Н-м. Момент затягування болтів кріплення модуля: 6 Н-м.
3. Встановити бічну гумову втулку випарника кондиціонування.
4. Встановити на модулі системи кондиціювання в зборі верхній повітропровід, як показано на малюнку нижче.
5. Підключити правий і лівий нижні повітропроводи системи вентиляції, як показано на малюнку нижче.
6. Підключити роз'єм джгута електропроводки модуля системи кондиціювання, як показано на малюнку нижче.
7. Встановити фіксатори панелі приладів.
8. Встановити панель приладів у зборі.
9. Підключити підвідний/відвідний патрубки підігріву повітря, встановити нові хомути кріплення патрубків.
10. Затягнути хомути кріплення патрубків з моментом затягування 8 - 10 Н м.
11. Заповнити систему охолодження двигуна охолоджувальною рідиною.
12. Заправити систему кондиціювання холодоагентом, використовуючи спеціальне обладнання.
1. Зняти модуль системи кондиціювання у зборі (див. вище).
2. Від'єднати радіатор теплообмінника від вентилятора системи вентиляції, як показано на малюнку нижче.
3. Від'єднати верхній короткий патрубок випарника системи кондиціювання, як показано на малюнку нижче.
4. Викрутити болти кріплення та зняти розширювальний клапан системи кондиціювання, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити розширювальний клапан системи кондиціювання у зборі, як показано на малюнку нижче. Встановити та затягнути болти кріплення клапана з моментом затягування 18 Н м.
2. Підключити верхній короткий патрубок системи кондиціонування до випарника, як показано нижче. Затягнути болт кріплення з моментом затягування 18 Н-м.
3. Зібрати радіатор теплообмінника та вентилятор системи вентиляції у зборі.
4. Встановити модуль кондиціонування в зборі.
Примітка:
Під час підключення патрубків необхідно замінювати всі ущільнювальні кільця.
Увага
При встановленні нового компресора системи кондиціонування та через поломку старого або через закінчення терміну його експлуатації, необхідно виконати операції з видалення забруднень із системи кондиціювання. В іншому випадку забруднення можуть стати причиною низької продуктивності системи кондиціювання та/або поломки нового компресора та інших елементів системи.
• Якщо є спеціальне обладнання, виконати промивання системи кондиціювання в зборі.
• Якщо спеціального обладнання немає, необхідно виконати додаткову фільтрацію системи кондиціювання після встановлення нового компресора.
• Встановити новий розширювальний клапан та фільтр системи кондиціювання.
• Встановити новий ресивер/осушувач.
Примітка:
Перевірити технічний стан та за відсутності будь-яких пошкоджень та зносу, встановити на новий компресор нову муфту підключення, маточину та шків приводу компресора.
1. Розрядити систему кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Зняти ремінь навісного обладнання.
4. Від'єднати патрубки високого та низького тиску, підключені до компресора системи кондиціювання.
5. Від'єднати від компресора системи кондиціонування роз'єм джгута електропроводки.
6. Викрутити болти кріплення та зняти компресор системи кондиціювання у зборі (2), як показано на малюнку нижче.
Увага
Заглушити всі отвори патрубки системи кондиціювання відповідними пробками, щоб унеможливити попадання в систему кондиціювання сторонніх частинок.
1. Встановити компресор системи кондиціонування в зборі двигун, потім встановити і затягнути болти кріплення компресора (1). Момент затягування болтів кріплення: 28 Н м.
2. Підключити до компресора роз'єм джгута електропроводки (2), як показано на малюнку нижче.
3. Підключити до компресора системи кондиціювання патрубки високого та низького тиску. Затягнути сполучні болти кріплення патрубків з моментом затягування 11 Н м.
4. Встановити ремінь приводу навісного обладнання двигуна.
5. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
6. Заправити систему кондиціювання холодоагентом, використовуючи спеціальне обладнання.
1. Зняти модуль кондиціонування в зборі.
2. Роз'єднати радіатор теплообмінника та електромотор вентилятора системи вентиляції.
3. Викрутити гвинти кріплення сервоприводу контролю надходження холодного або гарячого повітря, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити сервопривід заслінки подачі холодного чи гарячого повітря. Затягнути гвинти кріплення з моментом затягування 3 Н м.
2. Зібрати разом радіатор теплообмінника та вентилятор системи вентиляції.
3. Встановити модуль кондиціонування в зборі.
Примітка:
Зняття та встановлення сервоприводу заслінки рециркуляції повітря аналогічне зняттю та установці сервоприводу заслінки подачі холодного або гарячого повітря.
1. Зняти модуль системи кондиціювання у зборі (див. у розділі розділу).
2. Роз'єднати радіатор та вентилятор системи вентиляції.
3. Викрутити гвинти кріплення випарника, показані на малюнку нижче.
4. Витягти корпус сердечника випарника у зборі.
5. Витягніть розширювальний клапан (1), як показано на малюнку нижче.
6. Вийняти датчик температури у зборі (2), як показано на малюнку нижче.
1. Встановіть датчик температури випарника.
2. Встановити розширювальний клапан, як показано на малюнку нижче.
3. Встановити корпус сердечника випарника у збиранні, як показано на малюнку нижче.
4. Встановити та затягнути гвинти кріплення корпусу осердя випарника у зборі, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення під час встановлення: 3 Н-м.
5. Зібрати разом випарник та вентилятор системи вентиляції.
6. Встановити модуль кондиціонування в зборі.
1. Розрядити систему кондиціонування за допомогою спеціального обладнання.
2. Зняти верхню радіаторну решітку.
3. Викрутити з'єднувальний болт і від'єднати верхній патрубок системи кондиціонування (1) від конденсатора, як показано нижче.
4. Викрутити верхні болти кріплення конденсатора до кузова (2), як показано на малюнку нижче.
5. Викрутити болти кріплення верхньої поперечки (3), як показано на малюнку нижче.
6. Встановіть автомобіль на підйомник. Перевірити та переконатися, що він надійно зафіксований на опорах підйомника.
7. Викрутити болти кріплення та зняти нижній захист моторного відсіку у зборі.
8. Викрутити болти кріплення нижньої частини конденсатора системи охолодження. Зняти опорну поперечку.
9. Викрутити з'єднувальний болт і від'єднати патрубок системи кондиціонування від конденсора (2), як показано на малюнку нижче.
10. Зняти конденсатор у зборі, потягнувши вниз з моторного відсіку.
1. Встановити конденсатор у збиранні на опори. Установка виконується з нижньої частини автомобіля.
2. Встановити передню поперечку конденсатора, встановити та затягнути нижні болти кріплення з моментом затягування 10 - 12 Н-м, як показано на малюнку нижче.
3. Опустити автомобіль у зборі на витягі.
4. Встановити та затягнути з необхідним моментом затягування верхні болти кріплення конденсатора системи кондиціювання у зборі, як показано на малюнку нижче (1). Момент затягування болтів кріплення конденсатора: 11 Н-м.
5. Підключити до конденсатора верхній патрубок системи кондиціонування (2), встановити та затягнути сполучний болт з моментом затягування 10 Н-м.
6. Встановити та затягнути верхні болти кріплення поперечки жорсткості з необхідним моментом затягування (3), як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення під час встановлення: 12 Н-м.
7. Підняти автомобіль на підйомнику. Переконатись у тому, що автомобіль надійно зафіксований на опорах підйомника. Підключити до конденсатора нижній патрубок системи кондиціонування (1), встановити та затягнути сполучний болт з моментом затягування 10 Н м.
8. Встановити та затягнути нижні болти кріплення поперечки жорсткості конденсатора з необхідним моментом затягування (2), як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення під час встановлення: 12 Н-м.
9. Встановити нижній захист відсіку двигуна.
10. Опустити автомобіль на підйомнику, після чого встановити верхні радіаторні грати.
11. Заправити систему кондиціювання холодоагентом, використовуючи спеціальне обладнання.
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Використовуючи відповідну викрутку або спеціальний інструмент, витягніть датчик сонця з панелі приладів, як показано на малюнку нижче.
3. Від'єднати від датчика сонця роз'єм джгута електропроводки.
1. Підключити до датчика сонця роз'єм джгута електропроводки.
2. Встановити датчик сонця в панель приладів до характерного клацання.
3. Підключити негативну клему до акумулятора.
1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.
2. Викрутити болти кріплення i-: зняти нижній захист моторного відсіку.
3. Від'єднати від датчика зовнішньої температури роз'єм джгута електропроводки (1), як показано на малюнку нижче.
4. Зняти датчик зовнішньої температури з панелі кузова (2), як показано нижче.
1. Встановити датчик температури навколишнього середовища (1) на панель кузова, як показано на малюнку вище.
2. Підключити до датчика температури гніздо джгута електропроводки (2).
3. Встановити нижній захист відсіку.
4. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.
2. Зняти праву нижню кришку панелі приладів у зборі (див. відповідний розділ у розділі Кузов).
3. Від'єднати від роз'єму датчика температури всередині салону джгут електропроводки (1), показаний на малюнку нижче.
4. Від'єднати воздуховода (2), як показано на малюнку нижче.
5. Зняти датчик температури всередині салону, як показано нижче.
1. Встановити датчик температури всередині салону (1), як показано нижче.
2. Підключити повітропровід (2), показаний на малюнку нижче.
3. Підключити до датчика температури всередині салону роз'єм джгута електропроводки (3), як показано на малюнку нижче.
4. Встановити праву нижню кришку панелі приладів у зборі.
5. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Зняти модуль кондиціонування в зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
3. Роз'єднати радіатор та вентилятор системи вентиляції.
4. Витягти корпус сердечника випарника.
5. Витягніть із сердечника випарника датчик температури, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити датчик температури корпус випарника системи кондиціонування. Потім встановити та затягнути елемент кріплення датчика, як показано на малюнку нижче.
2. Встановити корпус випарника у збиранні.
3. Зібрати випарник разом із вентилятором системи вентиляції.
4. Встановити модуль кондиціонування в зборі.
5. Підключити негативну клему до акумулятора.