Увага
Система охолодження знаходиться під високим тиском, коли двигун гарячий.
Для запобігання розбризкуванню охолоджувальної рідини, кришку радіатора необхідно знімати тільки при застиглому двигуні.
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Злити охолоджуючу рідину в заздалегідь підготовлену ємність (див. відповідний розділ у цьому розділі).
3. Зняти вентилятор системи охолодження у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
4. Відпустити хомут кріплення верхнього радіаторного патрубка системи охолодження. Від'єднати від радіатора верхній водяний патрубок у зборі, як показано на малюнку нижче.
5. Відпустити хомут кріплення нижнього водяного патрубка системи охолодження, як показано нижче. Від'єднати від радіатора нижній водяний патрубок системи охолодження.
6. Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження у зборі з лівого боку, як показано на малюнку нижче.
7. Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження у зборі з правого боку, як показано на малюнку нижче. Витягти з моторного відсіку радіатор системи охолодження у зборі.
1. Встановити радіатор у зборі в моторний відсік. Встановити та затягнути болти кріплення радіатора з лівого боку, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 10.5 Н-м.
2. Встановити радіатор у зборі в моторний відсік. Встановити та затягнути болти кріплення радіатора з правого боку, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 10.5 Н-м.
3. Приєднати до радіатора нижній водяний патрубок системи охолодження. Затягнути хомут кріплення водяного патрубка, як показано на малюнку нижче.
4. Підключити до радіатора верхній водяний патрубок системи охолодження у зборі. Затягнути хомут кріплення водяного патрубка.
5. Встановити вентилятор системи охолодження у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
6. Заповнити систему охолодження охолоджувальною рідиною (див. відповідний розділ у цьому розділі).
7. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
Примітка:
Видалити повітря із системи охолодження після встановлення її елементів. Для цього:
• Запустити двигун і прогріти його до нормальної робочої температури (поки вентилятор системи охолодження не спрацює 3-4 рази).
• Вимкнути двигун. Перевірити рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку, при необхідності долити до необхідного рівня. Якщо рівень зменшився, значить повітря вийшло із системи. За необхідності повторити цю операцію кілька разів.
• Встановити кришку радіатора, запустити двигун та перевірити систему охолодження на наявність витоків.
1. Зняти кришку радіатора, змочити її ущільнювачі охолоджувальною рідиною двигуна і встановити її на прилад для перевірки.
2. Застосувати тиск 93-123 кПа.
3. Перевірити кришку на падіння тиску.
4. Якщо буде виявлено падіння тиску, замініть кришку.
Примітка:
Перевірити та переконатися в тому, що в охолоджувальній рідині відсутня моторна олія, а в моторній олії - охолоджувальна рідина.
1. Дочекатися поки двигун і охолоджувальна рідина охолоне, потім акуратно зняти кришку заливної горловини радіатора, а на її місце встановити спеціальний пристрій для створення надлишкового тиску в системі.
2. Підвищити надлишковий тиск у системі до 93 - 123 кПа.
3. Перевірити радіатор, всі з'єднання системи та двигун на наявність витоків охолоджуючої рідини.
4. Зняти спеціальний пристрій та встановити на місце кришку.
Радіатор охолодження (1066001218) | 1502 грн. | |
Радіатор охолодження EC7 EC7RV (1066001218) | 1933 грн. | |
Радиатор охлаждения (CDN) EC7 EC7RV 1066001218 (CDN4070) | 3084 грн. |
Патрубок радіатора нижній PREMIUM (1064001091) | 174 грн. | |
Патрубок радіатора нижній EC7 EC7RV (1064001091) | 231 грн. | |
Патрубок радіатора,нижній (1064001091) | 246 грн. |