1. Корпус каналу впуску повітря системи холостого ходу 2. Контрольний клапан холостого ходу 3. Елементи приводу дросельної заслінки 4. Датчик положення дросельної заслінки 5. Обмежувальний гвинт дросельної заслінки 6. Монтажний кронштейн троса приводу
1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
2. Використовуючи ріжковий ключ трос управління дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
3. Відпустити хомут кріплення та від'єднати патрубок повітроводу, від корпусу дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
4. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від датчика положення дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
5. Від'єднати роз'єм електропроводки від контрольного клапана холостого ходу, як показано на малюнку нижче.
6. Відпустити хомут кріплення та від'єднати шланг вентиляції картерних газів, як показано на малюнку нижче.
7. Від'єднати підвідний шланг попереднього підігріву від корпусу дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
8. Відпустити хомут кріплення і від'єднати відвідний водяний патрубок попереднього підігріву корпусу дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
УВАГА
Дочекатися остигання двигуна перед початком виконання описаних вище операцій, щоб унеможливити отримання опіків, при від'єднанні водяних шлангів.
9. Відвернути гайки кріплення дросельної заслінки до впускного колектора, як показано на малюнку нижче.
10. Викрутити болти кріплення монтажного кронштейна корпусу дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
11. Зняти корпус дросельної заслінки в зборі з корпусу впускного колектора, як показано нижче.
1. Промити та очистити привалочні поверхні на корпуси дросельної заслінки та корпусі впускного колектора, як показано на малюнку нижче. Замінити ущільнювачі.
2. Встановити корпус дросельної заслінки на впускний колектор, встановити та затягнути попередньо гайки кріплення заслінки, як показано на малюнку нижче.
3. Встановити монтажний кронштейн корпусу дросельної заслінки, встановити та затягнути болт кріплення кронштейна, як показано на малюнку нижче.
4. Під'єднати до корпусу дросельної заслінки підвідний водяний шланг попереднього підігріву, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомут кріплення шланга.
5. Під'єднати до корпусу дросельної заслінки відвідний водяний шланг попереднього підігріву, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомут кріплення шланга.
6. Підключити вентиляційний шланг картерних газів, як показано на малюнку нижче. Затягнути хомут кріплення шланга за допомогою плоскої викрутки.
7. Підключити роз'єм джгута електропроводки до датчика положення дросельної заслінки, як показано на малюнку нижче.
8. Підключити роз'єм джгута електропроводки до контрольного клапана холостого ходу на дросельній заслінці, як показано на малюнку нижче.
9. Приєднати до корпусу дросельної заслінки патрубок повітроводу, як показано на малюнку нижче. Затягнути новий хомут кріплення патрубка повітропроводу з необхідним моментом затягування.
10. Встановити трос керування дросельною заслінкою, як показано на малюнку нижче.
11. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
1. Скинути залишковий тиск із системи живлення двигуна.
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Зняти кришку капота в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
4. Від'єднати патрубок вентиляції картерних газів, як показано на малюнку нижче.
5. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від паливної форсунки, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Спочатку необхідно потягнути вгору сіру частину фіксатора, що самоблокується, після чого натиснути на корпус і від'єднати роз'єм.
6. Від'єднати паливний патрубок від паливної рейки, відпустивши хомут кріплення патрубка, як показано на малюнку нижче.
7. Викрутити болти кріплення паливної рейки, як показано на малюнку нижче.
8. Витягти паливну рейку в зборі з паливними форсунками з головки блоку циліндрів, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Після вилучення паливних форсунок з головки блоку циліндрів, отвори під установку форсунок, необхідно заглушити спеціальними пробками, щоб унеможливити потрапляння сторонніх частинок і предметів усередину циліндрів.
9. Витягти фіксуючі затискачі паливних форсунок до паливної рейки, як показано на малюнку нижче.
10. Потягнути та від'єднати паливну форсунку від паливної рейки, як показано на малюнку нижче.
1. Нанести тонкий шар моторного масла на кільця ущільнювачів паливних форсунок, як показано на малюнку нижче.
2. Встановити паливні форсунки на паливну рейку, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Електронні висновки паливних форсунок мають бути спрямовані назовні, як показано на малюнку нижче.
3. Встановити фіксатори кріплення паливних форсунок та переконатися в тому, що роз'єм підключення електропроводки до форсунки та монтажний кронштейн паливної рейки спрямовані в один бік, як показано на малюнку нижче.
4. Встановити паливну рейку у зборі в головку блоку циліндрів, як показано на малюнку нижче.
5. Встановити болти кріплення паливної рампи до головки блоку циліндрів, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення паливної рейки під час встановлення: 9 Н м.
6. Підключити до паливної рейки паливний шланг, встановити та затягнути хомути кріплення, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
Паливний шланг необхідно надіти на штуцер паливної рейки за другий приплив, тільки після цього встановити та затягнути хомути кріплення.
7. Підключити до паливних форсунок роз'єми джгутів електропроводки, як показано на малюнку нижче.
8. Зафіксувати затискачі роз'ємів джгутів електропроводки, як показано на малюнку нижче.
9. Підключити шланг вентиляції картерних газів, потім встановити та затягнути хомут кріплення з необхідним зусиллям, як показано на малюнку нижче.
10. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
Примітка:
Запустити двигун. Перевірити всі з'єднання на наявність витоків палива.
11. Встановити кришку капота в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
1. Відкрийте кришку паливного бака.
2. Відкрити кришку капота, відкрити кришку блоку реле та запобіжників та витягти запобіжник паливного насоса EF05 (15А), як показано на малюнку нижче.
3. Запустити двигун і дочекатися, доки він сам не затихне.
4. Увімкніть стартер і прокрутіть його протягом 10 секунд, не менше.
Примітка:
Якщо потрібно демонтаж елементів системи живлення, перед роз'єднанням, всі з'єднання необхідно обмотати поліетиленовими пакетами або ганчір'ям, щоб унеможливити розлив залишків палива.
1. Скинути залишковий тиск у магістралях паливної системи двигуна (див. відповідний розділ у цьому розділі).
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Підняти автомобіль на підйомнику та переконатися, що надійно зафіксований на опорах.
4. Викрутити болти кріплення монтажного кронштейна паливного фільтра у зборі, як показано на малюнку нижче.
5. Викрутити болти кріплення паливного фільтра до монтажного кронштейна, як показано на малюнку нижче.
6. Від'єднати від паливного фільтра паливні патрубки.
Примітка:
При попаданні піску на роз'єм паливних патрубків можливі складнощі при їх від'єднанні. Тому попередньо, через дерев'яний брусок, акуратно постукати молотком по корпусу паливного фільтра, щоб видалити пісок з поверхні роз'ємів паливних патрубків. Після цього виконайте роз'єднання.
Примітка:
Щоб від'єднати паливний патрубок від фільтра, необхідно натиснути на фіксатор роз'єму.
1. Встановити паливний фільтр на кронштейн. Бути дуже уважним, щоб встановити паливний фільтр у правильному напрямку.
2. Підключити до паливного фільтра паливні патрубки.
3. Затягнути болти кріплення фільтра до монтажного кронштейна.
4. Встановити болти кріплення монтажного кронштейна до кузова. Затягнути болти кріплення з моментом затягування 9 Н-м.
5. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
1. Скинути залишковий тиск палива у паливних магістралях.
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Зняти подушку заднього сидіння в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
4. Зняти кришку сервісного отвору в кузові, як показано нижче.
5. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від паливного насоса в зборі, як показано на малюнку нижче.
6. Від'єднати палиливні патрубки, що підводять і відводять, від паливного насоса, як показано на малюнку нижче
7. Використовуючи спеціальний пристрій, провернути проти годинникової стрілки і зняти стопорне кільце паливного насоса в зборі, як показано на малюнку нижче.
8. Вийняти паливний насос у зборі.
Примітка:
Бути гранично обережним, при вийманні паливного насоса, щоб унеможливити попадання бензину на підлогове покриття салону або на панелі обробки салону.
1. Очистити привалювальні поверхні на паливному насосі та паливному баку.
2. Встановити нові ущільнювачі паливного насоса.
3. Встановити паливний насос у зборі в паливний бак.
Примітка:
Під час встановлення паливного насоса в паливний бак слід стежити за тим, щоб штуцери насоса були спрямовані у бік задньої частини автомобіля, як показано на малюнку нижче.
4. Встановити та затягнути, обертаючи за годинниковою стрілкою стопорне кільце паливного насоса, як показано на малюнку нижче.
Примітка:
При установці стопорного кільця паливного насоса, стежити за тим, щоб штуцери вихідного та зворотного патрубків були направлені у бік задньої частини кузова.
5. Підключити до вихідного штуцера паливний патрубок, як показано на малюнку нижче.
6. Підключити до паливного насоса зворотний патрубок.
7. Підключити роз'єм джгута електропроводки до паливного насоса, як показано на малюнку нижче.
8. Встановіть кришку сервісного отвору доступу до паливного насоса. Кришку необхідно встановлювати стрілкою, нанесеною на її поверхню, у бік передньої частини кузова автомобіля.
9. Встановити подушку заднього сидіння в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
10. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
1. Скинути залишковий тиск палива у паливних магістралях.
2. Від'єднати негативну клему від акумулятора.
3. Зняти подушку заднього сидіння в зборі (див. розділ у розділі Кузов).
4. Зняти паливний насос у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
5. Від'єднати проводи датчика рівня палива в баку (1) та (2), як показано на малюнку нижче.
6. Від'єднайте стяжку джгута електропроводки датчика рівня палива в баку.
7. Утримуючи скобу у верхньому положенні, витягніть датчик рівня палива в паливному баку, у напрямку вгору, як показано на малюнку нижче.
1. Встановити датчик рівня палива в паливному баку в корпус паливного насоса, як показано на малюнку нижче.
2. Підключити чорні дроти до датчика рівня палива, як показано на малюнку нижче.
3. Підключити чорні дроти до датчика рівня палива, як показано на малюнку нижче.
4. Зафіксувати дроти стяжкою.
5. Встановити паливний насос у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).
6. Встановити подушку заднього сидіння у збиранні.
7. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.
Дросельна заслінка PREMIUM (1016050250) | 3024 грн. | |
Дросельна заслінка PREMIUM (1016050250) | 3024 грн. | |
Дросельна заслінка PREMIUM (1016050250) | 3024 грн. | |
Дросельна заслінка PREMIUM (1016050250) | 3024 грн. | |
Дросельна заслінка PREMIUM (1016050250) | 3024 грн. |
Насос паливний в зборі PREMIUM (1136000126) | 1627 грн. | |
Насос паливний EC7 EC7RV (1136000126) | 2272 грн. | |
Насос паливний в зборі PREMIUM (1136000126) | 1627 грн. | |
Насос паливний в зборі PREMIUM (1136000126) | 1627 грн. | |
Насос паливний в зборі (1136000126) | 2156 грн. |
Форсунка паливна PREMIUM (1136000196) | 648 грн. | |
Форсунка паливна EC7 FC SL (1136000196) | 1153 грн. |
Фільтр паливний EC7 EC7RV NEW 2011- (1066002154) | 182 грн. |