РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Подушки безпеки


1 . Передня подушка безпеки пасажира. 2. Бічна подушка безпеки типу «фіранка» з боку пасажира. 3. Бічна подушка безпеки типу «фіранка» з боку водія. 4. Бічна подушка безпеки водія (вбудована у спинку сидіння). 5. Бічна подушка безпеки пасажира (вбудована у спинку сидіння). 6. Фронтальна подушка безпеки водія та контактне кільце.


1 . Передній датчик зіткнення (правий). 2. Електронний блок керування подушками безпеки. 3. Бічний датчик зіткнення з боку водія. 4. Бічний датчик зіткнення з пасажирського боку. 5. Переднатягувач ременя безпеки переднього пасажира. 6. Переднатягувач ременя безпеки водія. 7. Передній датчик зіткнення (лівий).

Електронний блок керування подушками безпеки

Опис

Команда на розкриття подушок безпеки надходить із блоку SRS, куди надходить сигнал від датчиків фронтального та бокового удару.

1. Перетворювач постійного струму: розташований в блоці живлення, містить перетворювач, що підвищує/знижує, і забезпечує робочу напругу блоку SRS, а також подачу напруги в ланцюгу займання двох фронтальних подушок безпеки у разі зіткнення. У разі зниження робочої напруги системи нижче заданого критичного значення здійснюється перезавантаження системи.

2. Дублюючий ланцюг живлення: Блок SRS має дублюючий ланцюг живлення, який забезпечує подачу напруги в ланцюг розкриття подушок безпеки при падінні напруги в основній мережі або при її зникненні у разі лобового зіткнення.

3. Самодіагностика: При увімкненому живленні автомобіля блок SRS постійно контролює стан системи SRS та визначає її несправності, коди яких можна перевірити за допомогою сканера.

4. Світиться контрольна лампа подушок безпеки: при виявленні відмови модуль включає контрольну лампу несправності системи SRS на комбінації приладів. Увімкнення цієї контрольної лампи вказує на відмову в системі SRS. При повороті ключа запалювання у положення «ON» контрольна лампа SRS загоряється приблизно на шість секунд.

5. Реєстрація коду несправності: При виявленні відмови блок SRS реєструє відповідний код несправності. Стерти код несправності можна лише за допомогою сканера. Однак у разі реєстрації внутрішньої відмови або зіткнення коди стиратися не повинні.

6. Роз'єм самодіагностики: Дані з пам'яті блоку SRSCM виводяться на сканер або інший зовнішній пристрій через гніздо, розташоване в нижній частині передньої панелі на стороні водія.

7. Після розкриття подушок безпеки блок SRS не можна використовувати повторно, він замінюється.

8. Блок SRS визначає, чи пристебнути пасажир за сигналом від вимикача в пряжці ременя безпеки пасажира і дає команду на розкриття подушки безпеки переднього сидіння у разі досягнення заданої швидкості зіткнення.

9. Команда на розкриття бічної подушки безпеки видається блоком SRS під час отримання сигналу датчика бокового зіткнення незалежно від положення ременя безпеки.

До виконання робіт на системі подушок безпеки допускається лише спеціально підготовлений персонал. Тому провадження таких робіт має передувати уважне вивчення цього Посібника. При виконанні робіт на системі подушок безпеки слід діяти з дотриманням суворих запобіжних заходів, щоб унеможливити травматизм обслуговуючого персоналу (при випадковому спрацюванні подушки) або водія (унаслідок виведення подушки з ладу).

Модуль подушки безпеки водія (ПБВ), подушки безпеки пасажира (ПБП), включає в себе власне подушку безпеки та газогенератор. Газогенератор виконаний у вигляді піропатрону із запальником. При лобовому або бічному ударі достатньої сили, що викликає замикання контактів датчика ЕБУ, в коло запалення подається струм, внаслідок чого відбувається запалення піропатрону і наповнення подушки газом.

Зняття

Увага
Не змінювати вихідне розташування електронного блоку керування системою пасивної безпеки, поки блок підключено до мережі та запалення увімкнено. В іншому випадку можливе спрацювання подушки безпеки і, як наслідок, отримання серйозних травм.

Увага
Якщо автомобіль потрапив в аварію, необхідно перевірити місця встановлення електронного блоку керування системою пасивної безпеки та датчиків удару на наявність деформації. У разі пошкодження або надмірної деформації необхідно замінювати модулі кузова з місцями монтажу електронного блоку керування системою безпеки та датчиків удару.

Увага
Щоб уникнути спрацьовування подушок безпеки, забороняється використовувати будь-які запам'ятовуючі пристрої. Невиконання цього припису може призвести до травм або смерті.

Примітка:
Електронні блоки керування дуже чутливі до статичних розрядів. Постаратися не торкатися висновків роз'єму електронного блоку керування.

Примітка:
При встановленні нового модуля управління системи пасивної безпеки необхідно використовувати спеціальне програмоване обладнання.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Зняти тримач чашок центральної консолі (див. відповідний розділ у розділі кузов).

3. Зняти задню секцію повітроводів, як показано на малюнку нижче.

Зняти задню секцію повітроводів

4. Викрутити болти кріплення електронного блоку управління системою пасивної безпеки, як показано на малюнку нижче.

5. Від'єднати роз'єм джгутів електропроводки від ЕБУ, як показано на малюнку нижче. Потім зняти електронний блок керування подушками безпеки у зборі.

Від'єднати роз'єм джгутів електропроводки від ЕБУ

Установка

1. Встановити електронний блок керування подушками безпеки у зборі, встановити та затягнути болти кріплення блоку з моментом затягування 8 Н-м.

2. Підключити до електронного блоку керування роз'єми джгутів електропроводки.

3. Встановити задні секції повітроводів системи вентиляції.

4. Встановити тримач чашок центральної консолі.

5. Підключити негативну клему до акумулятора.

Фронтальна подушка безпеки водія

Зняття та встановлення

Увага
Не під'єднуйте електрифіковані вимірювальні прилади до виводів подушок безпеки. Можливе мимовільне спрацювання піропатрону і, як наслідок, отримання тяжких травм.

Увага
Щоб уникнути спрацьовування подушок безпеки, забороняється використовувати будь-які запам'ятовуючі пристрої. Невиконання цього припису може призвести до травм або смерті.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Увага
Завжди необхідно працювати збоку модуля подушки безпеки, виключити роботу навпроти модуля.

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Викрутити з обох боків рульового колеса болти кріплення модуля передньої подушки безпеки, як показано на малюнку нижче.

Викрутити з обох боків рульового колеса болти кріплення модуля фронтальної подушки безпеки

3. Від'єднати роз'єми джгутів електропроводки контактного кільця та модуля подушки безпеки водія, як показано на малюнку нижче.

4. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки звукового сигналу, після чого зняти модуль подушки безпеки водія в зборі, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати роз'єм джгута електропроводки звукового сигналу

Установка

Увага
Завжди після зняття необхідно укладати модуль подушки безпеки водія корпусом вниз, декоративною кришкою вгору. Ніколи не укладайте модуль подушки безпеки кришкою вниз. Недотримання цієї вказівки може призвести до серйозних травм.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Не піддавати модуль подушки безпеки нагріванню до температури понад 90 градусів за Цельсієм. Виключити потрапляння нафтопродуктів, розчинників та/або води на модуль подушки безпеки.

Увага
Завжди після розбирання та збирання необхідно замінювати болти кріплення модуля подушки безпеки.

Увага
Перед встановленням і затягуванням болтів кріплення необхідно перевірити і переконатися в тому, що отвори в модулі і рульовому колесі поєднані, в іншому випадку можливе пошкодження модуля подушки безпеки.

1. Підключити до модуля подушки безпеки водія роз'єм джгута електропроводки звукового сигналу. Підключити роз'єми джгутів електропроводки контактного кільця та модуля подушки безпеки.

2. Встановити модуль подушки безпеки водія в зборі в рульове колесо, як показано на малюнку нижче. Встановити та затягнути болти кріплення модуля подушки безпеки з моментом затягування 9 Н-м.

3. Підключити негативну клему до акумулятора.

Під'єднати негативну клему до акумуляторної батареї

Контактне кільце

Зняття та встановлення

Увага
Щоб уникнути спрацьовування подушок безпеки, забороняється використовувати будь-які запам'ятовуючі пристрої. Невиконання цього припису може призвести до травм або смерті.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Примітка:
Після виймання запобіжника модуля керування системою пасивної безпеки з блоку, під час увімкнення запалення загориться попереджувальний індикатор повідомлення про несправність у системі SRS. Це є нормальним явищем і не говорить про поломки в системі пасивної безпеки.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Встановити кермо в положення прямолінійного руху, заблокувати його в даному положенні.

3. Зняти модуль фронтальної подушки безпеки водія у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).

4. Зняти рульове колесо у зборі (див. відповідний розділ у розділі Рульове керування).

5. Зняти верхню та нижню панель облицювання рульової колонки у зборі.

Зняти верхню та нижню панель облицювання рульової колонки

6. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки, показаний на малюнку нижче. Потім зняти контактне кільце у зборі.

Від'єднати роз'єм джгута електропроводки

Увага
Виключити надмірний перегин або скручування джгутів електропроводки.
Виключити попадання на джгут електропроводки нафтопродуктів.
Виключити попадання нафтопродуктів та/або води на контактне кільце у зборі.

Установка

1. Встановити контактне кільце у збиранні на рульову колонку. Потім приєднати до нього роз'єм джгута електропроводки.

Примітка:
Не виймати стопорний палець із контактного кільця.

Встановити контактне кільце у зборі на рульову колонку

Увага
Якщо контактне кільце не буде відцентровано, воно вийде з ладу передчасно. У разі виникнення будь-яких сумнівів, краще виконати операції з центрування заново. Недотримання цих вказівок може призвести до смерті під час аварії.

Примітка:
Щоб уникнути пошкоджень та/або порушень роботи системи пасивної безпеки, при повторному використанні контактного кільця необхідно переконатися, що воно відцентроване.

Примітка:
Щоб уникнути пошкодження контактного кільця, необхідно переконатися, що керовані колеса встановлені в напрямку прямолінійного руху.

2. Встановити верхню та нижню панель облицювання рульової колонки, встановити та затягнути гвинти кріплення, як показано на малюнку нижче.

Встановити верхню та нижню панель облицювання рульової колонки

3. Витягти стопорний палець із контактного кільця (якщо було встановлено).

4. Встановити кермо в зборі.

5. Встановити модуль подушки безпеки водія.

6. Підключити негативну клему до акумулятора.

Фронтальна подушка безпеки з боку пасажира

Зняття та встановлення

Увага
Завжди після зняття необхідно укладати модуль подушки безпеки корпусом вниз, декоративною кришкою вгору. Ніколи не укладайте модуль подушки безпеки кришкою вниз. Недотримання цієї вказівки може призвести до серйозних травм.

Увага
Не під'єднуйте електрифіковані вимірювальні прилади до виводів подушок безпеки. Можливе мимовільне спрацювання піропатрону і, як наслідок, отримання тяжких травм.

Увага
Щоб уникнути спрацьовування подушок безпеки, забороняється використовувати будь-які запам'ятовуючі пристрої. Невиконання цього припису може призвести до травм або смерті.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Увага
Завжди необхідно працювати збоку модуля подушки безпеки, виключити роботу навпроти модуля.

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Зняти ящик рукавички у зборі (див. відповідний розділ у розділі Кузов).

3. Зняти панель приладів у зборі (див. відповідний розділ у розділі Кузов).

4. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від модуля передньої подушки безпеки пасажира, як показано на малюнку нижче.

5. Зняти модуль фронтальної подушки безпеки у зборі.

Зняти модуль фронтальної подушки безпеки

Установка

1. Встановити модуль подушки безпеки пасажира в панель приладів.

2. Підключити до модуля подушки безпеки роз'єм джгута електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Підключити до модуля подушки безпеки роз'єм джгута електропроводки

3. Встановити приладову панель у зборі (див. розділ у розділі Кузов).

4. Встановити ящик рукавички в зборі.

5. Підключити негативну клему до акумулятора.

Увага
Не вставляти в модуль подушки безпеки, будь-які сторонні предмети.
Виключити нагрівання модуля подушки безпеки до температури 90 градусів Цельсія і вище.
Виключити попадання на модуль подушки безпеки нафтопродуктів, води та розчинників.

Увага
Завжди використовувати тільки нові болти кріплення модуля подушки безпеки.
Виключити пошкодження джгута електропроводки.

Бічні подушки безпеки типу «фіранки»

Зняття та встановлення

Увага
Завжди після зняття необхідно укладати модуль подушки безпеки корпусом вниз декоративною кришкою вгору. Ніколи не укладайте модуль подушки безпеки кришкою вниз. Недотримання цієї вказівки може призвести до серйозних травм.

Увага
Не під'єднуйте електрифіковані вимірювальні прилади до виводів подушок безпеки. Можливе мимовільне спрацювання піропатрону і, як наслідок, отримання тяжких травм.

Увага
Щоб уникнути спрацьовування подушок безпеки, забороняється використовувати будь-які запам'ятовуючі пристрої. Невиконання цього припису може призвести до травм або смерті.

Увага
Завжди після спрацьовування подушки безпеки типу «фіранка» необхідно замінювати панель облицювання стелі, а також панелі облицювання передньої, центральної, проміжної та задньої стійки кузова. Видалити всі пошкоджені елементи оздоблення салону, замінити їх на нові. Невиконання цієї вказівки може призвести до некоректного спрацювання подушки безпеки типу «фіранка» та бічної подушки безпеки у разі аварії.

Увага
При встановленні нової панелі облицювання стелі переконайтеся, що на її поверхні нанесені написи AIRBAG в місцях контактна з панелями облицювання центральних стійок кузова. Невиконання цієї вказівки може призвести до некоректного спрацювання подушки безпеки типу «фіранка» та бічної подушки безпеки у разі аварії.

Увага
Перевірити технічний стан подушки безпеки типу «фіранка» перед встановленням. Модуль не ремонтується, тому його необхідно замінити у зборі.

Увага
Не встановлювати будь-які предмети, що перешкоджають спрацюванню подушки безпеки.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Зняття

1. Від'єднати від акумулятора негативну клему.

2. Зняти панель облицювання стелі в салоні автомобіля (див. розділ у розділі Кузов).

3. Від'єднати від роз'єму бічної подушки безпеки типу «фіранка» джгут електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати від роз'єму бічної подушки безпеки типу

4. Від'єднати передній фіксуючий кабель бокової подушки типу «фіранка», як показано на малюнку нижче.

Від'єднати передній фіксуючий кабель бокової подушки типу

5. Використовуючи спеціальні плоскогубці, зняти затискачі кріплення подушки безпеки, як показано на малюнку нижче.

зняти затискачі кріплення подушки безпеки

6. Викрутити болти кріплення модуля бокової подушки безпеки, як показано на малюнку нижче. Потім зняти модуль подушки безпеки у збиранні.

Викрутити болти кріплення модуля бічної подушки безпеки

Увага
Не вставляти в модуль подушки безпеки, будь-які сторонні предмети.
Виключити нагрівання модуля подушки безпеки до температури 90 градусів Цельсія і вище.
Виключити попадання на модуль подушки безпеки нафтопродуктів, води та розчинників.

Установка

Увага
Перед встановленням модуля подушки безпеки необхідно перевірити технічний стан лінії даху кузова. При потребі встановити нові елементи кріплення.

Увага
Перевірити технічний стан модуля подушки безпеки типу «фіранка» та модуля бічної подушки безпеки. Якщо модуль пошкоджено, його необхідно замінити на новий. Після заміни, старий модуль утилізувати. Не виконувати ремонт модуля подушки безпеки, замінювати подушку у зборі.

Увага
Не встановлювати будь-які предмети, що перешкоджають спрацюванню подушки безпеки.

1. Встановити модуль подушки безпеки у зборі, як показано на малюнку нижче.

Встановити модуль подушки безпеки

2. Вкрутіть, але не затягуйте болти кріплення модуля подушки безпеки. В першу чергу затягнути гайку кріплення модуля подушки, щоб встановилися у вихідне положення кабель і фіксуюча скоба, після чого остаточно затягнути болти кріплення подушки безпеки. Момент затягування болтів кріплення під час встановлення: 10 Н-м.

Вкрутити, але не затягувати болти кріплення модуля подушки безпеки

3. Зафіксуйте стопорний кабель подушки безпеки, як показано на малюнку нижче.

Примітка:
Виключити викривлення та перекручування кабелю.

Зафіксувати стопорний кабель подушки безпеки

4. Встановити затискачі модуля подушки безпеки, як показано нижче.

Встановити затискачі модуля подушки безпеки

5. Підключити до модуля подушки безпеки роз'єм джгута електропроводки, як показано на малюнку нижче.

Підключити до модуля подушки безпеки роз'єм джгута електропроводки

6. Встановити панель облицювання стелі салону (див. розділ у розділі Кузов).

7. Підключити негативну клему до акумулятора.

Передній датчик зіткнення

Зняття та встановлення

Увага
Не під'єднуйте електрифіковані вимірювальні прилади до виводів подушок безпеки. Можливе мимовільне спрацювання піропатрону і, як наслідок, отримання тяжких травм.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Увага
Завжди після спрацювання подушок безпеки необхідно замінювати датчик удару.
Замінити датчик удару у разі його падіння.

Увага
Завжди після розбирання та збирання замінювати гайки кріплення.
Бути гранично обережним при встановленні датчика, щоб унеможливити пошкодження його джгута електропроводки.

Увага
Завжди затягувати болти та гайки кріплення елементів системи пасивної безпеки з певним моментом затягування. При не дотриманні цієї вказівки можлива некоректна робота всієї системи безпеки у зборі.

Примітка:
Перевірити та переконатися в тому, що поверхні контакту на датчику удару та опорі чисті.

Примітка:
Відзначити розташування виступу на датчику удару, для його правильного монтажу.

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора. Потім від'єднати позитивну клему від АКБ.

2. Зняти акумулятор разом з монтажним кронштейном.

3. Від'єднати роз'єм джгута електропроводки від лівого датчика фронтального зіткнення.

4. Викрутити болти кріплення лівого фронтального датчика зіткнення, як показано нижче. Зняти датчик у зборі.

Викрутити болти кріплення лівого фронтального датчика зіткнення

Установка

1. Встановити лівий передній датчик зіткнення на панель кузова. Встановити та затягнути болти кріплення датчика з моментом затягування 8 Н м, як показано на малюнку нижче.

2. Підключити до датчика удару роз'єм джгута електропроводки, показаний на малюнку нижче.

Підключити до датчика удару роз'єм джгута електропроводки

3. Встановити акумуляторну батарею та монтажний кронштейн АКБ.

4. Підключити до акумуляторної батареї негативну клему.

Примітка:
Заміна правого фронтального датчика зіткнення здійснюється аналогічно.

Бічний датчик зіткнення

Зняття та встановлення

Увага
Не під'єднуйте електрифіковані вимірювальні прилади до виводів подушок безпеки. Можливе мимовільне спрацювання піропатрону і, як наслідок, отримання тяжких травм.

Примітка:
Ремонт елементів системи пасивної безпеки не передбачено. У разі виходу з ладу пошкоджений елемент замінюється у зборі.

Увага
Перед початком будь-яких робіт вимкнути запалення та від'єднати негативну клему від акумуляторної батареї, після чого почекати не менше 3 хвилин.

Увага
Завжди після спрацювання подушок безпеки необхідно замінювати датчик удару.
Замінити датчик удару у разі його падіння.

Увага
Завжди після розбирання та збирання замінювати гайки кріплення.
Бути гранично обережним при встановленні датчика, щоб унеможливити пошкодження його джгута електропроводки.

Увага
Завжди затягувати болти та гайки кріплення елементів системи пасивної безпеки з певним моментом затягування. При не дотриманні цієї вказівки можлива некоректна робота всієї системи безпеки у зборі.

Примітка:
Перевірити та переконатися в тому, що поверхні контакту на датчику удару та опорі чисті.

Примітка:
Відзначити розташування виступу на датчику удару, для його правильного монтажу.

Зняття

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Зняти верхню частину панелі облицювання центральної стійки кузова (див. розділ у розділі Кузов).

3. Від'єднати від бокового датчика зіткнення роз'єм джгута електропроводки.

4. Викрутити болти кріплення, після чого зняти бічний датчик удару, як показано нижче.

Викрутити болти кріплення, після чого зняти бічний датчик удару

Установка

1. Встановити бічний датчик зіткнення на центральну стійку кузова, як показано нижче. Потім встановити та затягнути болти кріплення датчика з моментом затягування 8 Н-м.

Встановити бічний датчик зіткнення на центральну стійку кузова

2. Підключити до датчика зіткнення роз'єм джгута електропроводки.

3. Встановити панелі облицювання центральної стійки кузова (див. розділ у розділі Кузов).

4. Підключити негативну клему до акумулятора.

Утилізація елементів системи пасивної безпеки

Активація модулів подушок безпеки та переднатягувачів, що не спрацювали

Увага
• Якщо автомобіль планується утилізувати, необхідно активувати подушки безпеки та переднатягувачі ременів безпеки всередині автомобіля. Якщо автомобіль планується використовувати надалі, а необхідно утилізувати лише модулі подушок безпеки, їхня активація проводиться поза автомобілем.
• При активації подушок безпеки або переднатягувачів виділяється велика кількість диму, тому необхідно підбирати для їхньої активації відповідний простір.
• Активація подушок безпеки або переднатягувачів є значним джерелом шуму, тому необхідно підбирати для їхньої активації відповідний простір. Якщо з будь-яких причин це зробити неможливо, вжити заходів для забезпечення звукоізоляції процесу.
• У процесі активації SRS необхідно використовувати захисні навушники або спеціальні ізольовані приміщення для персоналу.

Активація всередині автомобіля (при утилізації автомобіля) (модуль подушки безпеки водія)

1. Помістити автомобіль у ізольоване місце.

2. Від'єднати негативний та позитивний дроти акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 60 секунд після від'єднання акумуляторної батареї перед продовженням подальшої роботи.

3. Зняти нижню кришку кермової колонки.

4. Роз'єднати з'єднання між роз'ємом контактного диска та бічним роз'ємом.

Примітка:
Відразу після від'єднання від джгута проводів панелі приладів обидва електроди роз'єму контактного диска автоматично замикаються. Це запобігає випадковому спрацьовуванню подушки безпеки водія, наприклад, від статичної електрики.

5. Застосувати два відповідних дроти довжиною не менше шести метрів для активації. З'єднати дроти з одного кінця.

З'єднати дроти з одного кінця

6. Доторкнутися до кузова автомобіля голою рукою для розрядки власної статичної електрики.

7. Плоскогубцями або чимось подібним розкусити джгут проводів панелі приладів, при цьому роз'єм контактного диска має бути від'єднаний.

Примітка:
Місце роз'єднання має бути досить далеко від бічного роз'єму проводів для того, щоб до нього можна було приєднати активаційні проводи.

8. Підключити активаційні дроти до роз'єднаного джгута проводів панелі приладів, обмотати місця з'єднань ізоляційною стрічкою, а потім вивести активаційні дроти назовні з автомобіля.

9. Підключити бічний роз'єм з підключеними активаційними проводами до роз'єму контактного кільця.

Примітка:
Якщо скло автомобіля має подряпини, активація подушок безпеки стане причиною того, що воно розіб'ється та вилетить з автомобіля, тому рекомендується завжди накривати автомобіль чохлом.

10. Для зменшення звуку від активації подушки безпеки необхідно якомога щільніше закрити всі вікна дверей, закрити всі двері та накрити автомобіль чохлом.

Увага
• Перед активацією подушки безпеки описаним способом спочатку переконайтеся у відсутності поряд з автомобілем сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії GEELY.

11. Відійшовши від автомобіля якомога далі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, яку витягли з автомобіля, для активації подушки безпеки.

12. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація всередині автомобіля (при утилізації автомобіля) (модуль подушки безпеки пасажира)

1. Помістити автомобіль у ізольоване місце.

2. Від'єднати негативний та позитивний акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 60 секунд після від'єднання акумуляторної батареї перед продовженням подальшої роботи.

3. Зняти ящик рукавички.

4. Роз'єднати з'єднання між роз'ємом модуля подушки безпеки (переднього пасажира) та роз'ємом бічної проводки.

Примітка:
Якщо від'єднати роз'єм, обидва електроди роз'єму модуля подушки безпеки переднього пасажира автоматично замкнуться, щоб запобігти випадковому спрацюванню подушки безпеки від статичної електрики тощо.

5. Застосувати два відповідних дроти довжиною не менше шести метрів для активації. З'єднати дроти з одного кінця.

6. Доторкнутися до кузова автомобіля голою рукою для розрядки власної статичної електрики.

7. Відрізати провід приладової панелі, коли від'єднано роз'єм модуля подушки безпеки.

8. Підключити до кожного з чотирьох висновків дроти, потім заізолювати їх ізоляційною стрічкою. Витягти проводку назовні автомобіля.

9. Підключити бічний роз'єм із проміжним проводом до виведення модуля подушки безпеки.

10. Для запобігання оглушенню через бавовну, що виникає при спрацюванні подушок безпеки, необхідно накрити автомобіль чохлом, як показано на малюнку.

Увага
Якщо на якомусь склі є тріщини, то після спрацювання подушки безпеки скло може зруйнуватися і вилетіти назовні, тому, щоб запобігти травмам, необхідно завжди накривати автомобіль чохлом, при активації подушок безпеки.

Увага
• Перед активацією подушки безпеки описаним способом спочатку переконайтеся у відсутності поряд з автомобілем сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

11. Відійшовши від автомобіля якомога далі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, яку витягли з автомобіля, для активації подушки безпеки.

12. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація всередині автомобіля (при утилізації автомобіля) (модуль бічної подушки безпеки)

1. Помістити автомобіль у ізольоване місце.

2. Від'єднати негативну клему від акумулятора, а потім витягти батарею з автомобіля.

Увага
Зачекати щонайменше 60 секунд після від'єднання клеми від акумулятора перед початком роботи.

3. Роз'єднати з'єднання між роз'ємом модуля бокової подушки безпеки, а також від'єднати електропроводку бокового роз'єму.

Увага
Розряджати бічні подушки необхідно як на водійському, так і на пасажирському сидіннях.

Примітка:
Якщо від'єднати роз'єм, обидва електроди роз'єму модуля бічної подушки безпеки автоматично замкнуться, щоб запобігти випадковому спрацюванню подушки безпеки від статичної електрики тощо.

4. Підключити активаційні дроти довжиною не менше 6 метрів до кожного перехідника електропроводки та заізолювати проводку ізоляційною стрічкою. Також необхідно згорнути інший кінець активаційних проводів, щоб запобігти мимовільному спрацюванню подушок безпеки від статичної електрики.

5. Підключити роз'єм подушки безпеки до проводу перехідника подушки безпеки системи SRS та вивести активаційні дроти з автомобіля.

6. Для запобігання оглушенню через бавовну, що виникає під час спрацювання подушок безпеки, необхідно накрити автомобіль чохлом.

Увага
Якщо на якомусь склі є тріщини, то після спрацювання подушки безпеки скло може зруйнуватися і вилетіти назовні, тому, щоб запобігти травмам, необхідно завжди накривати автомобіль чохлом, при активації подушок безпеки.

Увага
• Перед активацією подушки безпеки описаним способом спочатку переконайтеся у відсутності поряд з автомобілем сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

7. Відійшовши від автомобіля якомога далі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, яку витягли з автомобіля, для активації подушки безпеки.

8. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація всередині автомобіля (при утилізації автомобіля) (модуль подушки безпеки типу «фіранка»)

1. Помістити автомобіль у ізольоване місце.

2. Від'єднати негативну клему від акумулятора, а потім витягти батарею з автомобіля.

Увага
Зачекати щонайменше 60 секунд після від'єднання клеми від акумулятора перед початком роботи.

Увага
Розряджати бічні подушки безпеки типу «фіранка» необхідно, як з боку сидіння водія, так і з боку пасажирського сидіння.

3. Зняти панель облицювання стелі.

4. Використовуючи плоску викрутку, перемістити убік та розфіксувати стопорну заглушку електропроводки бокового роз'єму. Потім від'єднати бічний роз'єм електропроводки

Примітка:
Якщо від'єднати роз'єм, обидва електроди роз'єму модуля бічної подушки безпеки автоматично замкнуться, щоб запобігти випадковому спрацюванню подушки безпеки від статичної електрики тощо.

5. Підключити активаційні дроти довжиною не менше 6 метрів до кожного перехідника електропроводки та заізолювати проводку ізоляційною стрічкою. Також необхідно згорнути інший кінець активаційних проводів, щоб запобігти мимовільному спрацюванню подушок безпеки від статичної електрики.

6. Підключити два виводи модуля подушки безпеки роз'єму до спеціального перехідника системи SRS та витягти проводку з автомобіля.

7. Для запобігання оглушенню через бавовну, що виникає під час спрацювання подушок безпеки, необхідно накрити автомобіль чохлом.

Увага
Якщо на якомусь склі є тріщини, то після спрацювання подушки безпеки скло може зруйнуватися і вилетіти назовні, тому, щоб запобігти травмам, необхідно завжди накривати автомобіль чохлом, при активації подушок безпеки.

Увага
• Перед активацією подушки безпеки описаним способом спочатку переконайтеся у відсутності поряд з автомобілем сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

8. Відійшовши від автомобіля якомога далі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, яку витягли з автомобіля, для активації подушки безпеки.

9. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація всередині автомобіля (при утилізації автомобіля) (переднатягувач ременя безпеки)

1. Помістити автомобіль у ізольоване місце.

2. Від'єднати негативний та позитивний дроти акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 60 секунд після від'єднання акумуляторної батареї перед продовженням подальшої роботи.

3. Зняти нижню частину панелі облицювання центральної стійки автомобіля.

4. Виконайте такі кроки для роз'єднання роз'ємів переднатягувача:

Примітка:
Відразу після від'єднання від джгута проводів панелі приладів обидва електроди роз'єму переднатягувача ременя безпеки автоматично замикаються. Це запобігає випадковому спрацьовуванню подушки безпеки водія, наприклад, від статичної електрики.
• Використовуючи плоску викрутку, витягніть назовні і розблокуйте кнопку фіксатора бокового роз'єму проводів.
• Від'єднати бічний роз'єм електропроводки.

5. Підключити активаційні дроти довжиною не менше 6 м до дротів перехідника переднатягувачів та обмотати з'єднання ізоляційною стрічкою. З іншого боку з'єднати обидва дроти між собою для запобігання активації переднатягувача ременя безпеки від статичної електрики.

6. Підключити роз'єм переднатягувача ременя безпеки до перехідника з активаційними проводами та вивести дроти назовні з автомобіля.

7. Повністю закрити всі вікна дверей для зменшення звуку спрацьовування переднатягувача.

Увага
• Перед активацією переднатягувача описаним способом спочатку переконайтеся у відсутності поряд з автомобілем сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання натягувача дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 3 0 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, що виділяється при спрацьовуванні переднатягувача, не отруйний, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо переднатягувач ременя безпеки не активується, не наближатися до нього, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

8. Відійшовши від автомобіля якнайдалі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, яку витягли з автомобіля, для активації переднатягувача.

9. Після активації утилізувати переднатягувач ременя безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація зовні автомобіля (модуль подушки безпеки водія)

Увага
• Ця процедура виконується на відкритій, рівній поверхні не ближче 6 метрів від загороджень та людей.
• Не чинити зовнішню активацію при сильному вітрі. Навіть при помірному вітрі необхідно перебувати з вітряного боку від модуля подушки безпеки.

1. Від'єднати негативний та позитивний дроти від висновків акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 60 секунд після від'єднання проводів акумулятора перед продовженням роботи.

2. Витягти модуль подушки безпеки з автомобіля.

Примітка:
З огляду на можливість випадкового спрацьовування зберігати модулі подушок безпеки на рівній поверхні стороною активації вгору. Крім того, не поміщати на модулі зверху будь-які сторонні предмети.

3. Застосувати два відповідних дроти довжиною не менше шести метрів для активації. З'єднати дроти з одного кінця.

4. Доторкнутися до кузова автомобіля голою рукою для розрядки власної статичної електрики.

5. Плоскогубцями відокремити роз'єм модуля подушки безпеки водія від проводів. Підключити активаційні дроти, використовуючи спеціальний перехідник до роз'єму модуля подушки безпеки та обмотати ізоляційною стрічкою.

6. Встановити гайку на болт за модулем подушки безпеки водія і надійно закріпити товстий провід.

7. Прокласти активаційні дроти, приєднані до модуля подушки безпеки водія через старі автомобільні покришки. Потім, використовуючи провід, приєднаний до болта, закріпити модуль подушки безпеки водія на покришці з диском активаційною поверхнею вгору.

8. Помістити кілька старих покришки на колесо із закріпленим модулем подушки безпеки, як показано на малюнку нижче.

Помістити кілька старих покришки на колесо із закріпленим модулем подушки безпеки

Увага
• Перед активацією переконайтеся у відсутності поблизу покришок сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

9. Відійшовши від покришок якнайдалі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків акумуляторної батареї, що витягнеться з автомобіля, для активації подушки безпеки.

10. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація зовні автомобіля (модуль подушки безпеки переднього пасажира)

Увага
• Ця процедура виконується на відкритій, рівній поверхні не ближче 6 метрів від загороджень та людей.
• Не чинити зовнішню активацію при сильному вітрі. Навіть при помірному вітрі необхідно перебувати з вітряного боку від модуля подушки безпеки.

1. Від'єднати негативний та позитивний дроти від висновків акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 6 0 секунд після від'єднання проводів акумулятора перед продовженням роботи.

2. Витягти модуль подушки безпеки з автомобіля.

Примітка:
З огляду на можливість випадкового спрацьовування зберігати модулі подушок безпеки на рівній поверхні стороною активації вгору. Крім того, не поміщати на модулі зверху будь-які сторонні предмети.

3. Взяти два активаційні дроти довжиною не менше 6 м. Скрутити з одного боку обидва дроти між собою для запобігання активації модуля подушки безпеки переднього пасажира від статичної електрики.

4. Доторкнутися до поверхні кузова автомобіля, щоб зняти статичну напругу.

5. Відрізати роз'єм модуля подушки безпеки від проводки. Підключити активаційні дроти до проводки роз'єму модуля подушки безпеки та заізолювати з'єднання ізоляційною стрічкою.

6. Просунути товстий провід через монтажний отвір модуля подушки безпеки, а потім закріпити модуль подушки безпеки на старій покришці з диском так, щоб облицювання модуля було спрямоване вгору.

Увага
• Перехідник дротів повинен лежати вільно під колесом. Якщо він надто натягнутий, внаслідок спрацювання подушки безпеки дроти можуть бути пошкоджені.
• У процесі активації роз'єм перехідника проводів не повинен перебувати між покришками.

7. Помістити три старі покришки на колесо із закріпленим модулем подушки безпеки та зв'язати всі покришки мотузками у чотирьох місцях.

Увага
• Перед активацією переконайтеся у відсутності поблизу покришок сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання подушки безпеки дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, яким заповнена подушка безпеки, не отруйна, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо модуль подушки безпеки не активується, не наближатися до модуля, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

8. Відійшовши від покришок якнайдалі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків витягнутої з автомобіля акумуляторної батареї для активації подушки безпеки.

9. Після активації утилізувати модуль подушки безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Активація зовні автомобіля (переднатягувач ременя безпеки)

Увага
• Ця процедура виконується на відкритій, рівній поверхні не ближче 6 метрів від загороджень та людей.
• Не чинити зовнішню активацію при сильному вітрі. Навіть при помірному вітрі необхідно перебувати з вітряного боку від модуля подушки безпеки.

1. Від'єднати негативний та позитивний дроти від висновків акумуляторної батареї, а потім витягти акумулятор з автомобіля.

Увага
Зачекати не менше 60 секунд після від'єднання проводів акумулятора перед продовженням роботи.

2. Витягти переднатягувач ременя безпеки з автомобіля.

Примітка:
З огляду на можливість випадкового спрацьовування зберігати переднатягувачі ременів безпеки на рівній поверхні стороною активації вгору. Крім того, не поміщати на модулі зверху будь-які сторонні предмети.

3. Використовуючи плоску викрутку, витягніть назовні і розблокуйте кнопку фіксатора бокового роз'єму проводів.

4. Від'єднати бічний роз'єм проводів.

5. Підключити активаційні дроти довжиною не менше 6 м до дротів перехідника переднатягувачів та обмотати з'єднання ізоляційною стрічкою. З іншого боку з'єднати обидва дроти між собою для запобігання активації переднатягувача ременя безпеки від статичної електрики.

6. Підключити роз'єм переднатягувача ременя безпеки до перехідника з активаційними проводами.

7. Просунути товстий провід через отвір кронштейна переднатягувача ременя безпеки та закріпити переднатягувач на передній (опуклій) частині колісного диска у двох місцях.

 

Увага
Перехідник дротів повинен лежати вільно під колесом. Якщо він надто натягнутий, внаслідок спрацювання подушки безпеки дроти можуть бути пошкоджені.

8. Витягти ремінь безпеки з колеса назовні, а потім помістити одну шину без диска зверху на колесо з переднатягувачем.

Увага
• Перед активацією переконайтеся у відсутності поблизу покришок сторонніх. Застосувати захисні окуляри.
• Піропатрон після спрацювання натягувача дуже гарячий, тому необхідно почекати не менше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки. Газ, що виділяється при спрацьовуванні переднатягувача, не отруйний, проте вдихати його все одно не рекомендується.
• Якщо переднатягувач ременя безпеки не активується, не наближатися до нього, а зв'язатися з представництвом компанії Geely.

9. Відійшовши від покришок якнайдалі, роз'єднати з'єднання двох дротів один від одного, а потім під'єднати їх до висновків витягнутої з автомобіля акумуляторної батареї для активації переднатягувача.

10. Після активації утилізувати переднатягувач ременя безпеки згідно з описом у відповідному розділі нижче.

Утилізація модулів подушок безпеки та переднатягувачів

Після активації модулів подушок безпеки та переднатягувачів ременів безпеки вони повинні бути утилізовані згідно з чинним законодавством щодо захисту навколишнього середовища. Для цього необхідно виконати таке:

1. Піропатрон після спрацювання дуже гарячий, тому необхідно почекати щонайменше 30 хвилин, щоб дати йому охолонути перед тим, як брати його в руки.

2. Не допускати попадання води або олії на подушку безпеки або переднатягувачі після їх спрацьовування.

3. Активовані подушки безпеки та переднатягувачі містять речовини, які можуть дратувати очі та/або шкіру. Використовувати рукавички та захисні окуляри при користуванні модулями подушок безпеки та переднатягувачами.

Увага
Якщо, незважаючи на попередження, речовини потрапили у вічі чи шкіру, негайно промити уражену ділянку великою кількістю чистої води. У разі будь-якої алергічної реакції негайно звернутися до лікаря

4. Надійно запакувати модуль подушки безпеки або переднатягувач у міцний пластиковий пакет для утилізації.

Надійно запакувати модуль подушки безпеки або переднатягувач у міцний пластиковий пакет для утилізації

5. Ретельно вимити руки після завершення цієї процедури.

Зміст

.