1 Під час руху необхідно завжди звертати увагу на щиток приладів і на сигналізатори.
2 Необхідно звертати увагу на поведінку автомобіля при русі по прямій, на поворотах, при прискоренні і при гальмуванні. Так як більшість серйозних порушень і несправностей (які неможливо визначити на справжньому автомобілі або під час початку руху), виявляють себе тільки під час руху. Наслідком порушень в роботі трансмісії можуть бути ривки при русі автомобіля, а порушення у налаштуваннях або несправності ходової частини проявляються у вигляді стукотів і погіршення керованості автомобіля.
1 Порушення в роботі паливної системи (див. главу «Система живлення»).
2 Порушення в роботі системи запалювання (див. главу «Електрообладнання двигуна»).
3 Підсмоктування повітря в системі впуску двигуна. При цьому під час виникнення ривків відбувається різке падіння потужності двигуна, відсутність тяги (див. главу «Система впуску і випуску»).
4 Порушення в роботі електронної системи управління трансмісією (автомобілі з автоматичною коробкою передач). Необхідно звернутися на СТО, для діагностики системи,
5 Порушення в роботі електронної системи управління двигуном. Необхідно звернутися на СТО для діагностики системи.
1 В даному випадку причиною може бути жолоблення гальмівного (-их) диска (-ів). Тому необхідно якомога швидше звернутися на СТО для ремонту,
Примітка:
У більшості випадків на СТО запропонують два варіанти усунення несправності, а саме:
• Проточка з наступним шліфуванням гальмівних дисків/гальмівних барабанів до ремонтного розміру.
• Повна заміна гальмівного диска.
Перший варіант вирішення проблеми менш дорогий, але є один істотний недолік - колодки гальмівних механізмів і гальмівний диск повинні притертися, а це займе певний проміжок часу, протягом якого при гальмуванні будуть відчуватися невеликі ривки.
Другий варіант виключає недолік першого, але він дорожчий.
2 Погане затягування болтів/гайок кріплення коліс.
3 Попадання бруду або намерзання льоду на гальмівних механізмах автомобіля. У разі намерзання, необхідно, рухаючись на невеликій швидкості, кілька разів натиснути на педаль гальма, щоб прогріти гальмівні механізми.