РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Радіатор

Зняття та встановлення

Зняття

Увага
Система охолодження знаходиться під високим тиском, коли двигун гарячий.
Для запобігання розбризкуванню охолоджувальної рідини, кришку радіатора необхідно знімати тільки при застиглому двигуні.

1. Від'єднати негативну клему від акумулятора.

2. Злити охолоджуючу рідину в заздалегідь підготовлену ємність (див. відповідний розділ у цьому розділі).

3. Зняти вентилятор системи охолодження у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).

4. Відпустити хомут кріплення верхнього радіаторного патрубка системи охолодження. Від'єднати від радіатора верхній водяний патрубок у зборі, як показано на малюнку нижче.

Від'єднати від радіатора верхній водяний патрубок у зборі

5. Відпустити хомут кріплення нижнього водяного патрубка системи охолодження, як показано нижче. Від'єднати від радіатора нижній водяний патрубок системи охолодження.

Відпустити хомут кріплення нижнього водяного патрубка системи охолодження

6. Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження у зборі з лівого боку, як показано на малюнку нижче.

Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження в зборі з лівого боку

7. Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження у зборі з правого боку, як показано на малюнку нижче. Витягти з моторного відсіку радіатор системи охолодження у зборі.

Викрутити болти кріплення радіатора системи охолодження в зборі з правого боку

Установка

1. Встановити радіатор у зборі в моторний відсік. Встановити та затягнути болти кріплення радіатора з лівого боку, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 10.5 Н-м.

Встановити радіатор у зборі в моторний відсік

2. Встановити радіатор у зборі в моторний відсік. Встановити та затягнути болти кріплення радіатора з правого боку, як показано на малюнку нижче. Момент затягування болтів кріплення: 10.5 Н-м.

Встановити та затягнути болти кріплення радіатора з правого боку

3. Приєднати до радіатора нижній водяний патрубок системи охолодження. Затягнути хомут кріплення водяного патрубка, як показано на малюнку нижче.

Під'єднати до радіатора нижній водяний патрубок системи охолодження

4. Підключити до радіатора верхній водяний патрубок системи охолодження у зборі. Затягнути хомут кріплення водяного патрубка.

Підключити до радіатора верхній водяний патрубок системи охолодження

5. Встановити вентилятор системи охолодження у зборі (див. відповідний розділ у цьому розділі).

6. Заповнити систему охолодження охолоджувальною рідиною (див. відповідний розділ у цьому розділі).

7. Підключити негативну клему до акумуляторної батареї.

Примітка:
Видалити повітря із системи охолодження після встановлення її елементів. Для цього:
• Запустити двигун і прогріти його до нормальної робочої температури (поки вентилятор системи охолодження не спрацює 3-4 рази).
• Вимкнути двигун. Перевірити рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку, при необхідності долити до необхідного рівня. Якщо рівень зменшився, значить повітря вийшло із системи. За необхідності повторити цю операцію кілька разів.
• Встановити кришку радіатора, запустити двигун та перевірити систему охолодження на наявність витоків.

Перевірка технічного стану

Кришка радіатора

1. Зняти кришку радіатора, змочити її ущільнювачі охолоджувальною рідиною двигуна і встановити її на прилад для перевірки.

Зняти кришку радіатора

2. Застосувати тиск 93-123 кПа.

3. Перевірити кришку на падіння тиску.

4. Якщо буде виявлено падіння тиску, замініть кришку.

Примітка:
Перевірити та переконатися в тому, що в охолоджувальній рідині відсутня моторна олія, а в моторній олії - охолоджувальна рідина.

Перевірка радіатора на наявність витоків

1. Дочекатися поки двигун і охолоджувальна рідина охолоне, потім акуратно зняти кришку заливної горловини радіатора, а на її місце встановити спеціальний пристрій для створення надлишкового тиску в системі.

2. Підвищити надлишковий тиск у системі до 93 - 123 кПа.

3. Перевірити радіатор, всі з'єднання системи та двигун на наявність витоків охолоджуючої рідини.

4. Зняти спеціальний пристрій та встановити на місце кришку.

Зміст

Запчастини

Радіатор охолодження (1066001218)

Радіатор охолодження (1066001218) 1502 грн.
Радіатор охолодження Geely EC7/EC7RV (1066001218) 1413 грн.
Радіатор охолодження EC7 EC7RV (1066001218) 2037 грн.
Радиатор охлаждения (CDN) EC7 EC7RV 1066001218 (CDN4070) 2794 грн.
Радіатор охолодження (1066001218) 1685 грн.

Кришка радіатора охолодження (1066001363)

Кришка радіатора охолодження 1601457180 (1066001363) 80 грн.
Кришка радіатора охолодження EC7 EC7RV (1066001363) 133 грн.
Кришка радіатора охолодження Geely EC7 (1066001363) 65 грн.
Кришка радіатора охолодження PREMIUM (1066001363) 72 грн.
Кришка радіатора охолодження ASHIKA (1066001363) 153 грн.

Патрубок радіатора верхній (1064001090)

Патрубок радіатора верхній Geely EC7 (1064001090) 194 грн.
Патрубок радіатора верхній PREMIUM (1064001090) 264 грн.
Патрубок радіатора верхній (1064001090) 320 грн.
Патрубок радіатора верхній EC7 EC7RV (1064001090) 296 грн.
Патрубок радіатора верхній Geely EC7 (1064001090) 322 грн.

Патрубок радіатора нижній (1064001091)

Патрубок радіатора нижній Geely EC7 (1064001091) 169 грн.
Патрубок радіатора нижній PREMIUM (1064001091) 170 грн.
Патрубок радіатора нижній EC7 EC7RV (1064001091) 231 грн.
Патрубок радіатора,нижній,Оригінал (1064001091) 267 грн.
Патрубок радіатора,нижній (1064001091) 242 грн.
.