Частина 1. Приводний вал.
На автомобілі використовуються приводні вали з шарнірами рівних кутових швидкостей.
1. Таблиця несправностей.
Наведена нижче таблиця допоможе знайти причину несправності. Номер вказує на
пріоритет ймовірної причини.
3. Обслуговування:
(1) Зніміть переднє колесо;
(2) Зніміть проводи датчиків АБС;
(3) Зніміть гайку кріплення приводного валу:
(a) Зніміть шплінт гайки кріплення приводного вала;
(b) Послабте гайки кріплення приводного валу.
(4) Зніміть рульову тягу:
(a) Зніміть шплінт і гайку;
(b) Зніміть кульову опору.
(5) Від'єднайте важіль підвіски:
(a) Зніміть гайку і стопорний болт важеля підвіски;
(b) Від'єднайте шаровий наконечник важеля підвіски від поворотного кулака.
(6) Зніміть приводний вал в зборі з шарнірами. Відведіть гальмівний механізм назовні,
використовуйте при цьому гумовий молоток або латунну втулку.
Примітка: Не допускайте падіння приводного вала під час розбирання, не пошкодите
пильник ШРУСа і сальник.
(7) Перевірте приводний вал в зборі:
(a) Перевірити люфт у внутрішньому шарнірі;
(b) Перевірте поздовжнє переміщення ШРУСов. Воно повинно бути плавним;
(c) Перевірити люфти в зовнішньому шарнірі;
(d) Перевірте цілісність пильника ШРУСа.
Примітка: Під час перевірки тримайте вал в горизонтальному положенні.
(8) Зніміть внутрішній ШРУС. Послабте хомут пильовика ШРУСа за допомогою викрутки,
зніміть пильовик. Якщо пильник пошкоджений, його необхідно замінити.
(9) Розберіть внутрішній ШРУС:
(a) Видаліть стару змазку;
(b) Маркером встановіть мітку на зовнішній і внутрішній стороні шарніра;
(с) Зніміть корпус шарніра;
(d) Зніміть стопорні кільця за допомогою щипців;
(e) Встановіть мітку на зірочці і на валу;
(f) За допомогою молотка і латунної втулки збийте зірочку з валу.
(10) Зніміть стопорне кільце з торця шліцьового вала ШРУСа;
Примітка: Не пошкодите стопорне кільце, інакше його доведеться замінити.
(11) Зніміть пильник ШРУСа. За допомогою викрутки ослабте хомут, зніміть хомут і
зніміть пильник;
(12) Розберіть зовнішній ШРУС:
(a) Видаліть стару змазку;
(b) Маркером встановіть мітку на зовнішній і внутрішній стороні шарніра.
(13) Встановлення проведіть у зворотному порядку.
Примітка:
· Набийте свіжої мастилом ШРУС після його розбирання;
· Очистити зовнішню і внутрішню поверхню пильовика ШРУСа, виберіть
пильник і хомут;
· Правильно встановіть шліцьовий вал внутрішнього ШРУСа у диференціал,
встановіть стопорне кільце, при необхідності допускається використовувати
гумовий молоток;
· Гайки кріплення вала затягніть моментом 145 - 155 Нм, встановіть шплінт;
· Гайку стопорного болта кульового наконечника важеля підвіски необхідно затягнути
моментом 80 - 90 Нм;
· Гайку пальця кульового наконечника рульової тяги необхідно затягнути моментом: 27
- 39 Нм, встановіть шплінт гайки;
· Встановіть передні колеса, затягніть гайки моментом 95 - 115 Нм;
· Приводні вали автомобілів з двигуном 1.3 л і з двигуном 1.5 л не
взаємозамінні;
· Перевірте сигнал датчиків АБС, при необхідності перевірте та відрегулюйте кути
установки коліс.
Піввісь в зборі ліва S160 S160G CK (1401098180) | 2889 грн. | |
Привід в зборі лівий PREMIUM (1401098180) | 2237 грн. | |
Привід передній лівий (1401098180) | 3041 грн. |