РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 3. Нестандартний шум при роботі двигуна.

Частина 3. Нестандартний шум при роботі двигуна.
Неправильні звуки, що виникають при роботі двигуна (наприклад стукіт, свист, скрегіт)
називають шумом. Шум виникає від руху повітря, деталей циліндропоршневої групи і
від роботи інших систем. Далі розглядаються питання діагностики і пошуку несправностей
в газорозподільному механізмі і в циліндропоршневої групи.
1. Діагностика шуму від ГРМ і усунення несправностей
(1) Шум від розподільного вала:
(a) Осьовий люфт розподільного валу досить великий (впускного валу: 0.030
- 0.085 мм, випускного валу: 0.035 - 0.090 мм);
(b) Деформація распредвала. В цьому випадку його необхідно замінити;
(c) Знос шийок розподільного вала, в результаті збільшується зазор між розподілвалом і
підшипником. В цьому випадку його необхідно замінити.
(2) Стук в клапанному механізмі:
(a) Дуже великим зазором, пошкодженням тарілки пружини клапана;
(b) Поломка пружини клапана;
(c) Великий вільний хід сухарів клапанів або деформацією головки клапана;
(d) Зависання клапана у втулці у відкритому стані;
(e) При нещільному приляганні клапана.

Зміст

.