РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 2. Загальні несправності двигуна.

Частина 2. Загальні несправності двигуна.
1. Двигун не запускається.
Звичайні несправності запуску двигуна: не працює стартер або стартер обертається
повільно. Причин, які призводять до несправності стартера багато: це несправність
стартера, несправність ланцюга стартера, у системі запалювання, в системі подачі палива та
т. п.
2. Стартер не працює або обертається повільно. Причина:
(1) Низький заряд акумулятора, перезаряд акумулятора, несправність генератора або
електричної ланцюга;
(2) Окислені клеми акумулятора;
(3) Несправність в ланцюзі запуску двигуна, блок управління не отримує сигнали від
датчиків;
(4) Несправність стартера.

3. Двигун не запускається:

(1) Ключ в положенні «Вп», стартер крутить колінвал, двигун не запускається. Причина:
(a) Немає палива в баку;
(b) Несправний паливний електронасос;
(c) Не працюють форсунки;
(d) Низький тиск палива в системі;
(e) Несправний датчик положення дросельної заслінки або сигнал не надходить у
блок керування двигуном;
(f) Несправна система запалювання;
(g) Низька компресія в двигуні.
(2) Діагностика і усунення несправностей:
(a) Спочатку, перевірити рівень палива в баку, поверніть ключ запалювання в
положення «on», якщо стрілка покажчика рівня палива не відхилилася і горить
лампа аварійного резерву, то необхідно заправити автомобіль;
(b) Перевірити роботу електричного паливного насоса. Зніміть паливний бак,
за допомогою двох проводів подайте живлення на двигун паливного насоса. Звук
від працюючого паливного насоса можна почути в районі випускного патрубка
паливного бака, або потік палива можна відчути, затискаючи паливний
шланг рукою. Точну інформацію можна отримати, підключивши до насоса манометр для вимірювання тиску палива. Якщо електричний паливний насос
не працює, то необхідно перевірити запобіжник насоса, реле
паливного насоса, ланцюг паливного насоса і блок управління; Після визначення
причини несправності, усунути її.
(c) Перевірити роботу форсунок. Для цього перевірте, чи подається на неї напругу,
за допомогою вольтметра;
(d) Якщо в системі подачі палива низький тиск, то двигун не запуститься.
необхідно перевірити стан паливного фільтра, насоса, так само регулятор
тиску. Після визначення причини несправності зробіть ремонт або
заміну деталей;
(e) Перевірте ланцюг датчика положення дросельної заслінки;
(g) Перевірити наявність коду несправності в пам'яті блоку управління двигуном
(DTC). Якщо помилок немає, то перевірте величину іскри свічки запалювання, перевірте
дроти високої напруги, котушку запалювання, датчик положення колін вала.
При необхідності відремонтуйте або замініть деталі;
(h) Перевірити компресію в циліндрах, встановіть манометр в отвір для свічки
запалювання, виміряйте компресію в циліндрах. Компресія в циліндрах повинна
бути 9,8 атм при оборотах двигуна понад 250 об/хв, при необхідності
відремонтуйте або замініть деталі.

4. Двигун не запускається:
(1) Стартер крутить колінвал, двигун не запускається. Можлива причина:
(a) Неправильний момент запалювання;
(b) Неправильна послідовність запалювання;
(c) Слабка іскра;
(d) Малий тиск палива;
(e) Не герметичний регулятор тиску;
(f) Несправний клапан холостого ходу;
(g) Несправний датчик температури охолоджуючої рідини;
(h) Несправний датчик розрідження;
(i) Забитий повітряний фільтр;
(j) Відпрацьовані паливні форсунки;
(k) Низька компресія в циліндрах;
(l) Несправний датчик температури всмоктуваного повітря.

(2) Діагностика і усунення несправностей:
(a) Перевірити свічки запалювання, перевірте іскру, перевірте котушку запалювання, при
необхідності замініть деталі. Перевірте зазор між електродами свічки, зазор
повинен бути 0.8±0.1 мм;
(b) При низькому тиску палива необхідно перевірити рівень заряду
акумулятора, паливний фільтр і паливопроводи, якщо є витікання або вони
засмічені, відремонтуйте або замініть їх;
(c) Клапан холостого ходу не може повністю відкритися через механічного
зносу чи пошкодження. Перевірте клапан і стан його ланцюга, при
необхідності замініть клапан;
(d) При неправильному сигналі від датчика температури охолоджуючої рідини,
подача палива може виявитися занадто маленькою, перевірте показання
датчика температури охолоджуючої рідини;
(e) При великій затримки реакції датчика температури всмоктуваного повітря на малих обертах двигуна може знизиться чутливість датчика, що
призводить до неправильної роботи системи упорскування. Якщо необхідно, замініть
деталі;
(f) При забитому повітряному фільтрі, опір потоку повітря зростає. Що
призводить до утрудненого пуску двигуна. В даному випадку фільтр необхідно
замінити;

5. При запуску стартер крутить колінвал з нормальною швидкістю, двигун не
запускається або запускається після довгого обертання коленвала. Причина:

(1) Засмічений повітряний фільтр;
(2) Несправний датчик температури всмоктуваного повітря;
(3) Несправний датчик температури охолоджуючої рідини;
(4) Малий тиск палива;
(5) Несправний клапан холостого ходу;
(6) Несправний датчик розрідження у впускному колекторі;
(7) Несправна система запалювання;
(8) Низька компресія в циліндрах;
(9) Несправні форсунки.

6. Діагностика і усунення несправностей:
(a) Спочатку необхідний перевірити наявність помилок в пам'яті блоку управління, якщо
такі є, то знайдіть причину та усуньте несправність;
(b) Якщо двигун важко запускається в холодному стані, а прогрітий двигун
запускається нормально, необхідно перевірити датчик температури охолоджуючої
рідини і датчик температури всмоктуваного повітря;
(c) Якщо двигун важко запускається в прогрітому стані, то перевірте тиск
палива в системі, при необхідності відремонтуйте або замініть необхідні
деталі;
(d) Якщо слабка іскра, то необхідно перевірити котушку запалювання, зазор між
електродами свічки і відкладення на електродах, відремонтуйте або замініть
необхідні деталі при необхідності;
(e) Негерметичное прилягання впускних та випускних клапанів до сідел, залягання або
поломка поршневих кілець призводять до низької компресії в циліндрах. Необхідний
більш серйозний ремонт мотора.

7. Двигун не розвиває повної потужності.
(1) Симптоми. Без навантаження двигун працює нормально, але при навантаженні двигун
працює важко, ускладнено рух на підйом навіть тоді, коли повністю відкрита
дросельна заслінка, автомобіль не може досягти максимальної швидкості.
(2) Причини:
(a) Забитий повітряний фільтр;
(b) Негерметична впускна система;
(c) Несправний датчик температури всмоктуваного повітря;
(d) Низький тиск палива в системі;
(e) Поломка регулятора тиску;
(f) Забиті форсунки або погане розпилення палива;
(g) Несправний датчик положення дросельної заслінки;
(h) Слабка іскра;
(i) Неправильний зазор клапанів;
(j) Негерметичное прилягання впускних та випускних клапанів до сідел, залягання
або поломка поршневих кілець, низька компресія в циліндрах;
(k) Відкладення на електродах свічки і на стінках камери згоряння;
(l) Несправний термостат;
(m) Несправний датчик кисню;
(n) Неправильний кут випередження запалювання;

8. Двигун глухне:
(1) Симптоми: Обороти холостого ходу двигуна в нормі, але двигун іноді при
натисканні на педаль газу глохне.
(2) Причини:
(a) Несправний датчик положення дросельної заслінки, замініть його;
(b) Неправильно відрегульований холостий хід двигуна або несправна система
автоматичного підтримання обертів холостого ходу, або несправний блок
управління двигуном, відремонтуйте або замініть деталі.
9. Млява динаміка.
(1) Симптоми: Обороти двигуна не збільшуються відразу після натискання на педаль газу,
затримка у прискоренні або під час прискорення є ривки.
(2) Причини:
(a) Несправний датчик положення дросельної заслінки;
(b) Не герметична впускна система;
(c) Низький тиск палива в системі;
(d) Забиті форсунки або погане розпилення палива;
(e) Несправний датчик температури всмоктуваного повітря;
(f) Перевірити стан клапанів, при необхідності замініть їх;
(g) Неправильний кут випередження запалювання, відрегулюйте його;
(h) Пошкоджений регулятор тиску, замініть його;
(i) Забитий повітряний фільтр, очистіть або замініть його;

10. Велика витрата палива.
(1) Симптоми: Потужність двигуна в нормі, але витрата палива занадто великий,
вихлопної труби йде чорний дим.
(2) Причина:
(a) Високі обороти холостого ходу;
(b) Несправний датчик температури охолоджуючої рідини ;
(с) Несправний лямбда-зонд;
(d) Занадто високий тиск палива;
(e) Несправні форсунки;

Зміст

.