РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 3. Трубопроводи підсилювача рульового управління

1. Маслопровід підсилювача низької
тиску
2. Маслопровід підсилювача високої
тиску
3. Приводний рмеень
4. Насос підсилювача з кронштейном.
5. Болти
6. Шайба

1. Перевірка:
(1) Перевірте приводний ремінь. Огляньте приводний ремінь на наявність зносу.
Замініть ремінь при необхідності;
(2) Випустіть повітря з системи:
(a) Перевірити рівень в бачку насоса гідропідсилювача;
(b) Підніміть передні колеса автомобіля;
(c) Поверніть рульове колесо;
(d) При вимкненому двигуні, поверніть рульове колесо вліво і вправо до упору
кілька разів;
(e) Опустіть автомобіль на передні колеса;
(f) Запустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу кілька хвилин;
(g) Поверніть рульове колесо вправо або вліво до упору і потримайте в такому
положенні 2 - 3 секунди, потім поверніть рульове колесо до упору в протипожеж-
неправдиву сторону і потримайте в такому положенні 2 - 3 секунди. Повторіть неско-
скільки разів.

(h) Вимкніть двигун, перевірити стан рідини в бачку підсилювача, якщо
рідина, що піниться, то процедуру випуску повітря з системи необхідно
повторити;
(i) Перевірити рівень рідини в бачку і герметичність системи
(3) Перевірити рівень рідини в бачку:
(a) Встановіть автомобіль на рівному майданчику;
(b) Зупиніть двигун, перевірте рівень рідини в бачку. При необхідності
додайте рідину типу;
(c) Перевірте стан рідини в бачку підсилювача, якщо рідина, що піниться,
необхідно випустити повітря із системи.
Примітка: рівень рідини повинен знаходитися між нижньою та верхньою міткою.

2. Заміна:
(1) Злийте рідину з системи підсилювача рульового управління;
(2) Зніміть шланги високого і низького тиску з насоса підсилювача;
(3) Ослабте кріплення шлангів високого та низького тиску на рульовому механізмі;

(4) Зніміть приводний ремінь насоса підсилювача;
(5) Замінити насос підсилювача в зборі з кронштейном з двигуна;
(6) Затягніть болт M10 моментом 45 - 79 Нм, болт M8 - моментом 16 - 26 Нм;
(7) Встановіть приводний ремінь, переконайтеся в правильності установки;
(8) Встановіть шланги високого і низького тиску:
(a) Під'єднайте шланги високого і низького тиску до рульового механізму.
Момент затягування 19 - 33 Нм;
(b) За допомогою хомутів зафіксуйте положення шлангу низького тиску;
(c) Під'єднайте шланг високого тиску до насоса підсилювача. Момент затягування 19 -
33 Нм;
(d) Під'єднайте шланг низького тиску до бачка підсилювача рульового управління.
Момент затягування 19 - 33 Нм.
(9) Перевірити рівень рідини в бачку і герметичність системи;
(10) Перевірити рівень рідини в бачку.

Зміст

.