1. Перевірте рівень охолоджувальної рідини.
2. Перевірте рівень моторного масла.
3. Перевірте акумулятор.
4. Перевірте повітряний фільтр.
5. Перевірте свічки запалювання.
6. Перевірте натяг ременів.
Рис. 1. Місця перевірки натягу ременя
Таблиця 1. Прогин ременя
Зусилля: 98н | ||
Новий ремінь, мм | Старий ремінь, мм | |
Ремінь генератора | 7 - 9 | 11.5 - 13.5 |
Ремінь насоса гідропідсилювача | 5 - 6 | 6 - 8 |
Ремінь компресора кондиціонера | 6.5 - 7 | 8 - 9 |
Примітка:
· Перевіряйте натяг ременя в певних точках (Рис.1);
· При установці нового ременя, необхідно натягнути його певним зусиллям;
· Перевірте натяг нового ременя після 5 хвилин роботи двигуна;
· Налаштуйте натяг ременя після 5 хвилин роботи двигуна;
· Перевірку натягу V-образного ременя зробіть після 2-х оборотів колінвала.
Рис. 2
7. Перевірка кута випередження запалювання (Рис.2)
(1) Прогрійте двигун;
(2) Якщо є можливість використовувати тестер, то підключіть його до діагностизації роз'єму;
Кут випередження запалювання:
MR479Q: 10 ± 2 ° ВМТ (верхня мертва точка) на холостому ходу
MR479QA: 10 ± 2 ° ВМТ на холостому ходу
MR481QA: 10 ± 2 ° ВМТ на холостому ходу
(3) Якщо немає можливості використовувати тестер, замкніть вихід 13 (TC) і вихід 4 (CG) діагностичного роз'єму.
Примітка:
· З'єднання має бути надійним, інакше можна пошкодити двигун;
· Вимкніть всі електричні прилади;
· Перевірте, чи відключений вентилятор системи охолодження.
Примітка:
· При перевірці кута випередження запалювання, КПП необхідно перевести в нейтральне положення;
· Перед перевіркою, дайте попрацювати двигуну на оборотах 1000-1300 об / хв протягом 5 секунд;
· Відключіть тестер від діагностичного роз'єму;
· При збільшенні оборотів двигуна, кут випередження запалювання повинен збільшуватися.
8. Перевірка оборотів холостого ходу (Рис.3):
(1) Прогрійте двигун;
(2) Якщо є можливість використовувати тестер, то підключіть його до діагностичного роз'єму;
(3) Якщо немає можливості використовувати тестер, то підключіть тахометр до виходу 9 діагностичного роз'єму;
(4) Перевірте обороти холостого ходу (Таблиця 2).
Таблиця 2
MR479Q | 800 ± 50 (об/хв) |
MR479QA | 800 ± 50 (об/хв) |
MR481QA | 800 ± 50 (об/хв) |
Рис. 3
Примітка:
· Перевіряйте оберти холостого ходу при вимкненому вентиляторі системи охолодження;
· Вимкніть кондиціонер.
9. Перевірка компресії в циліндрах (Рис.4):
(1) Зупиніть двигун;
(2) Відключіть дроти від свічок запалювання;
(3) Зніміть свічки запалювання;
(4) Перевірте компресію в циліндрах:
(a) Встановіть вимірювальний прилад в отвір для свічки;
(b) Повністю відкрийте заслінку газу;
(c) Проверніть колінвал двигуна, виміряйте тиск у циліндрі.
Мінімальне значення: 980 кПа
Номінальне значення 1000 кПа
(4) Якщо компресія в деяких циліндрах низька, то залийте невелику кількість моторного масла в циліндр через отвір для свічки запалювання. Проведіть повторну перевірку компресії відповідно до пунктів 1-3.
Примітка:
· Акумулятор повинен мати необхідну зарядку, обороти двигуна повинні бути не менше 250 об/хв;
· Перевірте компресію в інших циліндрах таким же способом;
· Вимірювання проводьте швидко, наскільки це можливо;
· Якщо після додавання масла в циліндри, компресія збільшилася, це говорить про те, що поршневі кільця зношені або пошкоджені;
· Якщо компресія в циліндрах не змінилася, то це не герметичне прилягання клапанів до сідел або не герметична прокладка головки блоку циліндрів.
Рис. 4
10. Перевірка рівня CO/CH:
(1) Запустіть двигун;
(2) Дайте попрацювати двигуну на 2500 об/хв протягом 3 хвилин;
(3) Встановіть щуп приладу вимірювання рівня CO/CH в трубу глушника на глибину 40 см;
(4) Перевірте рівень CO/CH на холостому ходу і при 2500 об / хв;
(5) Якщо рівень викиду CO/CH не відповідає нормам, то необхідно вжити заходів щодо усунення несправності автомобіля:
(A) Перевірте роботу датчика кисню;
(B) Можливі причини, перевірка і ремонт вказані в Таблиці 3.
Примітка:
· Вимірювання необхідно провести протягом 3-х хвилин;
· Рівень викиду CO/HC на холостому ходу і при 2500 об/хв повинен відповідати нормам згідно з українським законодавством.
Таблиця 3
CO | HC | Несправність | Причина |
---|---|---|---|
норма | високий | нерівний холостий хід | 1. Неправильний кут випередження запалювання |
2. Забруднена свічка запалювання, зазор між електродами малий або великий | |||
3. Неправильний зазор клапанів | |||
4. Погано прилягають впускні / випускні клапани | |||
5. Пошкоджена поверхня циліндра | |||
низький | високий | нерівний холостий хід | 1. Підсмоктування повітря на патрубку вентиляції картера, на впускному колекторі, на корпусі дросельної заслінки, на підсилювачі гальм |
2. Пропуски спалахів в циліндрах через бідну паливну суміш | |||
високий | високий | нерівний холостий хід (чорний дим з вихлопної труби) | 1. Забитий повітряний фільтр |
2. Забитий клапан вентиляції картера | |||
3. Несправний блок керування двигуном | |||
4. Несправний регулятор тиску палива | |||
5. Датчик температури охолоджуючої рідини | |||
6. Несправні форсунки | |||
7. Датчик положення дросельної заслінки |