РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 3. Система управління кондиціонером

1. Введення і будова.
Для правильної роботи кондиціонера при будь-яких режимах роботи двигуна, на
автомобілі встановлені спеціальні електричні пристрої. Електричні елементи
управління включають вимикач кондиціонера, реле, датчик температури випарника, датчик
температури охолоджуючої рідини, датчик тиску, ЕБУ і т. д.

1.Акумулятор 2.Основний блок запобіжників 3.Генератор 4.Замок запалювання 5.Клапан
підвищення холостих обертів 6.Вентилятор 7.Реле 8.Потенціометр вентилятора 9.
Вимикач вентилятора 10.Вимикач кондиціонера 11.Датчик низького тиску
12.Компресор 13.Вентилятор конденсора. 14.Вентилятор радіатора 15.Датчик високого
тиску 16.Датчик температури охолоджуючої рідини 17.Датчик температури випарника
18.Вимикач приводу заслінок 19.Вимикач приводу заслінок 20.Датчик оборотів
21.ЕБУ двигуном.

2. Властивості системи управління:
(1) Потужність вентилятора конденсора - 90Вт;
(2) За роботою вентилятора конденсора стежить ЕБУ і датчик тиску;
(3) Харчування електромагнітної муфти компресора вимикається при температурі
двигуна вище 109°C;
(4) Включення вимикача вентилятора 9 і робота мотора вентилятора 6 гарантує
нормальну роботу кондиціонера. Робота вимикача кондиціонера 10
контролюється ЕБУ;
(5) Після того, як ЕБУ отримує сигнал запиту і сигнал від датчика температури
випарника 17, при роботі двигуна на холостих обертах, ЕБУ піднімає обороти
двигуна до 950 ± 50 об/хв, для запобігання припинення його внаслідок
збільшеного навантаження. Якщо обороти двигуна більше обертів холостого ходу, то ЕБУ
реагує не відразу, а лише через 5 секунд. ЕБУ посилає керуючий сигнал
на контакт 22 реле 7, реле включається. Якщо датчик низького тиску 11 закритий, то при
включення муфти, компресор починає працювати. Реле конденсора замкнуто, і
вентилятор конденсора 13 обертається. При спрацьовуванні датчика тиску 15,
спрацьовує реле 7 і вентилятор бачка 14 обертається. При спрацьовуванні датчика
температури 16 в результаті перевищення порогу в 109°C, ЕБУ перериває сигнал на
контакт реле 22 і кондиціонер вимикається;
(6) При тиску хладагента в системі вище 1.7 MPa, вентилятор радіатора повинен
працювати. Відключіть живлення компресора кондиціонера при досягненні тиску
значення вище 2.6 MPa або нижче 0.25 MPa;


(7) Колір проводів:
R-червоний
Bl-синій
Y-жовтий
Lg-светлло-зелений
Br-коричневий
B-чорний
P-рожевий
G-зелений
W-білий
Gr-сірий

3. Пристрої захисту:
(1) Захист від низької температури. Датчик температури випарника. Якщо температура
випарника нижче 3°C, харчування электромуфты буде відключено і робота буде
перервана;
(2) Захист від високої температури. Датчик температури охолоджуючої рідини. При
температурі рідини вище 109°C, харчування электромуфты буде відключено і робота
буде перервана;
(3) Захист від низького тиску. При зниженні тиску хладагента в системі нижче 2,5
атм, харчування электромуфты буде відключено і робота буде перервана;
(4) Захист напруги. При досягненні тиску хладагента в системі 17 атм,
включається вентилятор радіатора;
(5) Захист від високого тиску. При досягненні тиску хладагента в системі 26 атм,
харчування электромуфты буде відключено і робота буде перервана;
(6) Нормальний тиск. При тиску хладагента в системі 2,5 атм – 24 атм,
кондиціонер працює.

 

Зміст

.