РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 2. Система опалення

Система опалення використовує змішування двох потоків: гарячого і холодного, що
є ефективним способом регулювання температури. Холодне і гаряче повітря
змішується при кожному циклі виходу, що дозволяє досягти безперервного регулювання його
температури.
1. Параметри та будова системи опалення.
Система опалення салону використовує тепло від двигуна, передається за допомогою ОЖ, ОЖ
подається до радіатора нагрівника, встановленого в салоні автомобіля, через який
пропускається потік повітря ззовні автомобіля або безпосередньо з салону (рециркуляція).
Система складається з вентилятора в зборі, механізму управління та опалення в зборі.


(1) Параметри системи опалення.

(2) Вентилятор. Вентилятор розташований у нижньому відсіку торпедо. Управління
заслінками всередині корпусу вентилятора здійснюється за допомогою сервоприводів.
Положення заслінки впливає на рух і змішування потоків повітря ззовні і з
салону. У вентиляторі використовується двигун постійного струму з багатолопатеве
крильчаткою. На двигуні встановлений блок резисторів для регулювання швидкості
оборотів крильчатки. Вентилятор нагнітає повітря до радіатора нагрівника, так і до
випарника системи кондиціювання повітря.
(3) Механізм управління системою кондиціонування і обігрівачем. Він розташований за
центру центральної консолі. Регулювання здійснюється поворотом рукояток, крім
вимикач кондиціонера і вимикача циркуляції повітря. Рукоятка
регулювання температури регулює положення заслінки змішування холодної та
теплого повітря, при цьому досягається безперервне регулювання температури.
(4) Опалювач. Обігрівач складається з радіатора (теплообмінника), пластикового корпусу,
регулювальних з'єднувальних тяг і заслінок. Дві групи заслінок в корпусі
нагрівника з'єднані з механізмом управління за допомогою тросів. Перша група –
дві пари шторок, що регулюють пропорції змішування потоків, розташована на
вході і виході; друга група складається з 4-х шторок і контролює напрямок
виходу, верхній центральний управляє фронтальним потоком, верхні правий і
лівий бічні заслінки управляють потоком на лобове скло і нижня заслінка
управляє потоком, спрямованим на ноги. На малюнку нижче показаний принцип роботи
регулювальних шторок. Положення d), c), e), f) на рисунку показують напрямки
потоків повітря в результаті регулювання за допомогою рукояток механізму управління.

Зміст

.