РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Коротка інструкція користування діагностичним приладом К61 для діагностики модельного ряду Джилі

1. Підключення тестера.
Дроти для діагностики (кабель і діагностичний інтерфейс), що з'єднують
тестер з діагностичним роз'ємом (Рис. 1).

Рис. 1

Провід-перемичка, що з'єднує виходи для діагностики окремих систем
(Рис 2).

Рис. 2

Для діагностики необхідно з'єднати наступні роз'єми:
для діагностики двигуна – До і 9

для діагностики AirBag – K і 11

для діагностики ABS – K і V

Зібраний для діагностики комплект має наступний вигляд (Рис. 3).

Рис. 3

2. Початок діагностики.
Діагностичний роз'єм на автомобілі представлений на малюнку 4.

Рис. 4

Увага: Харчування тестера здійснюється через діагностичний шнур. Немає
необхідності підключати тестер до бортової мережі живлення автомобіля або до
зовнішнього джерела енергії.
Після підключення тестера висвітиться початкове меню тестера (Рис. 5).
Опис:
1. ATO SCANNER. Меню діагностики
2. AUX FUNCTION. Меню настройки зображення екрану
3. UPGRADE. Меню оновлення програмного забезпечення

Рис. 5

Сторінка діагностики (Рис. 6). Опис:
1. GEELY – діагностика автомобіля
2. UNIT SELF TEST – самодіагностика тестера і шнура

Рис. 6

Сторінка діагностики моделей (Рис. 7). Відображається модельний ряд
автомобілів Geely.

Рис. 7

Сторінка діагностики моделі СК (Рис. 8).

Рис. 8

Увага: При зміні положення дроти-перемички (тобто при зміні системи,
яка підлягає діагностиці), а також при включенні запалювання або при
старт двигуна, необхідно виходити з режиму діагностики у вихідне
меню.
3. Діагностики двигуна.
Для діагностики моделі СК необхідно вибрати зазначений на фотографії
розділ (Рис. 9).

Рис. 9

Цей розділ включає 4 пункту (Рис. 10):
1. READ DTC – читання поточних помилок в пам'яті ЕБУ
2. CLEAN DTC – очищення пам'яті ЕБУ від помилок
3. READ DATA STREAM – перевірка поточних параметрів двигуна
4. ACTION TEST – примусове включення окремих систем

Рис. 10

Якщо в пам'яті ЕБУ помилок виявлено не було, буде видана наступна
інформація (Рис. 11).

Рис. 11

Якщо якась несправність була зафіксована в пам'яті ЕБУ, код цієї
помилки з коротким опис буде відображений на дисплеї (Рис. 12). В даному
прикладі вказана несправність ланцюга форсунки третього циліндра.

Рис. 12

Для стирання помилок з пам'яті ЕБУ необхідно вибрати CLEAN DTC (Рис. 13).

Рис. 13

Для читання поточних параметрів двигуна необхідно увійти в меню READ
DATA STREAM. З'явився перелік пунктів відображає всю інформацію,
яку можна отримати про параметри роботи двигуна (Рис. 14). √ - означає,
що цей параметр доступний для перегляду, Х – зазначені даній
міткою параметри відображені не будуть. Зміна з √ на Х здійснюється
натисканням клавіші F1. Далі для переходу до перегляду числових значень
необхідно натиснути клавішу ENTER. Для перегляду всієї інформації
скористайтеся клавішами «вгору» «вниз».

Рис. 14

Рис. 15

За допомогою цього меню можна включити або відключити (Рис. 16):
1. CARBON CANISTER CONTROL. Клапан адсорбера
2. FUEL PUMP RELAY. Реле паливного насоса
3. FAN1. Вентилятор радіатора (швидкість 1)
4. FAN2. Вентилятор радіатора (швидкість 2)
5. A/C CLUTCH. Муфта компресора кондиціонера
6. MAINTENANCE LAMP. Лампа «check engine» на панелі приладів

Рис. 16

4. ABS.
4.1. Діагностика ABS.
Для діагностики системи ABS необхідно вибрати розділ SABS ABS SYSTEM
(Рис. 17).

Рис. 17

Для діагностики системи ABS автомобілів Geely необхідно використовувати
перші три пункти меню (Мал. 18). Вони означають наступне:
1. CONTROL UNIT ID – дані блоку управління ABS
2. FAULT CODE – код несправності, зафіксованої ЕБУ
3. ERASE FAULT CODE – стирання коду несправності

Рис. 18

4.2. Прокачування гальмівної системи.
Для прокачування гальмівної системи необхідно використовувати четвертий розділ
меню TEST OUTPUT. Далі, після запуску, необхідно слідувати вказівкам на
екрані. Гальмівна система буде прокачуватися по Х-образним контру. Для
переходу з одного гальмівного механізму на інший для прокачування системи
достатньо натискання клавіші ENTER. При появленни написи OPERATE BRAKE
необхідно тричі натиснути педаль гальма і утримувати після третього натискання
в натиснутому положенні до появи напису RELEASE BRAKE. Після чого
необхідно відпустити педаль. Дана процедура буде зроблено для всіх 4-х
гальмівних механізмів, без можливості покинути меню прокачування системи до
завершення прокачування.
4. Діагностика AIRBAG.
Для діагностики AirBag необхідно вибрати розділ AIRBAG SYSTEM
діагностичного меню (Мал. 19).

Рис. 19

Після входу в меню з'явиться підменю з 4-х розділів (Рис. 20):
1. READ CURRENT DTC - читання поточних кодів несправностей
2. READ HISTERIC DTC - читання кодів несправностей в пам'яті ЕБУ
3. ERASE DTC - видалення кодів несправностей з пам'яті ЕБУ
4. DATASTREAM - читання поточних параметрів системи

Рис. 20

5. Розшифровка кодів несправностей двигуна.

6. Режим самодіагностики.

Рис. 21

Режим самодіагностики передбачає перевірку обладнання, а саме:
перевірку тестера і діагностичних кабелів. Для цього необхідно вибрати
розділ UNIT SELF ТЕЅТ (Рис. 21). Після чого необхідно вибрати TERMINAL
FUNCTION TEST. Далі буде покрокова послідовність дій:
1. First step: do not connect any adapter, press “enter” to test. Натисніть
«ENTER», підключаючи діагностичний адаптер.
2. Second step: connect any side of self test adapter with test terminal and press
“enter” to test. Приєднайте адаптер до роз'єму будь-якою стороною і натисніть
«ENTER».
3. Third step: remove the adapter and connect its other side with test terminal,
press “ENTER” to test. Підключіть адаптер іншою стороною і натисніть
«ENTER».
4. No fault in system. Помилок не виявлено.

Увага: Для перевірки тестера, адаптер необхідно підключати до тестеру.
Якщо з тестером все в порядку, необхідно перевірити діагностичний шнур.
Для цього необхідно зібрати наступну ланцюг: тестер-шнур-адаптер. І
провести процедуру, зазначену вище.
Адаптер для самодіагностики (Рис. 22).

Рис. 22

 

Зміст

.