РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 1. Опис системи.

Частина 1. Опис системи.
Система управління двигуном складається з датчиків, контролерів і виконавчих
механізмів.
Датчики: перетворює фізичні параметри пристроїв в електричні сигнали
(аналогові або цифрові) для контролю за режимами роботи пристроїв, і передає сигнали
контролеру. Контролер отримує і обробляє сигнали, отримані від датчиків:
виробляє керуючі сигнали для виконавчих механізмів відповідно до
інформацією від датчиків і передає їх виконавчим механізмам. Контролер складається з
мікропроцесора і пам'яті, а також містить програму управління двигуном. Контролер
є основним елементом в системі управління двигуном.
Виконавчі механізми отримують сигнали від контролера,
перетворюють електричні сигнали в дію (електрична або механічна). Дії
виконавчих механізмів змінюють режими роботи пристроїв.

1. Система управління подачею палива.
Електронна система управлінням паливною системою полягає в контролі за поданням
палива у відповідності зі значенням коефіцієнта λ.
Під час роботи двигуна, електронний блок управління (ЕБУ) отримує інформацію про
складі суміші від датчика і змінює кількість подаваного палива. Керуючим
сигналом для форсунки від ЕБУ є імпульс на відкриття та час відкритого стану
форсунки. Тривалість імпульсу визначає кількість уприскуваного палива. Обробка
отриманої інформації та передача керуючих сигналів проходять по замкнутому колу.

Регулювання кута випередження запалювання відбувається без зворотного зв'язку. Але регулювання
кута відрізняється від звичайних систем. ЕБУ отримує сигнал від датчика детонації і кут
випередження запалювання регулюється з урахуванням отриманих даних. Як тільки порявляется
детонація, в ЕБУ надходить сигнал від датчика детонації, що можна назвати сигналом зворотного зв'язку. Тому систему регулювання кута випередження запалювання можна назвати системою з
часткової зворотним зв'язком.


Частина 2. Структура системи і принцип роботи.
ЕБУ одержує, обробляє й аналізує інформацію від датчиків і посилає сигнали
управління виконавчим механізмам.
Загальний принцип роботи ЕБУ зазначений на малюнку 153.

Рис. 153

1. Надходження даних.
Сигнал від датчиків потрапляє на рівень попередньої обробки, де він проходить блок
захисту, конвертується, підсилюється і передається в мікропроцесор.
2. Мікропроцесор.
Мікропроцесор електронного блоку управління являє собою мікросхему, що складається
з наступних елементів:
(1) Мікропроцесор також називають центральним процесором, складається з трьох наступних
частин: арифметико-логічний пристрій, регістри, контролер;
(2) Передавач даних. Дані передаються усередині процесора по внутрішній шині, а
між зовнішніми компонентами по зовнішній шині. Зовнішню шину також називають
системною шиною. Вона ділиться на інформаційну шину, адресну шину та шину
управління;
(3) Пам'ять створена для зберігання інформації у двійковому коді. Регістр адреси,
дешифратор адреси;
(4) Анлого-цифровий перетворювач;
(5) Система вводу-виводу;

(6) Тактовий генератор;
(7) Таймер;
(8) CAPCOM;
(9) Контрольний таймер;
(10) Система переривань.
3. Рівень вихідного сигналу
Вихідний сигнал призначений для передачі сигналів управління до виконавчих
механізмів:
(1) Вихідний сигнал на впорскування. Керує тривалістю вприскування;
(2) Вихідний сигнал на іскру запалювання. Вихідний сигнал на іскру запалювання призначений
для котушки запалювання;
(3) Вихідний сигнал для паливного насоса. Вихідний сигнал паливного насоса
контролює роботу реле насоса, включає або вимикає ланцюг залежно від режиму
роботи.
(4) Інші сигнали. Сигнал керування клапаном холостого ходу, клапаном адсорбера,
сигнальною лампою несправності.

 

Зміст

.