РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 2. Усунення несправностей

1. Сигнальна лампа SRS горить постійно.

2. Процедура діагностики.

Виконуючи діагностику, спочатку необхідно за допомогою спеціального інструменту
провести діагностику блоку управління і встановити причину несправності. Якщо не вдалося
встановити зв'язок з блоком управління, то дотримуйтесь вказівок, наведених нижче:
(1) Перевірте акумулятор:
(a) Перевірте напругу акумулятора;
(b) Напруга вище 9В.
(2) Перевірте ланцюг між блоком управління і блоком приладів:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора;
(c) Відкрийте щиток центрального проходу;
(d) Від'єднайте роз'єм панелі приладів;
(e) Під'єднайте мінусову клему до акумулятора;
(f) Поверніть ключ запалювання в положення «ON»;
(g) Перевірити напругу на контактах роз'єму, воно повинно складати 12V.
(3) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK».
(4) Перевірте ланцюг роз'єми кабелю діагностичного тестера (перевірте обидва кінці).
(5) Від'єднайте мінусову клему акумулятора і почекайте 60 секунд. Від'єднайте
роз'єм блоку управління.
(6) Від'єднайте роз'єм панелі приладів.
(7) Перевірити ланцюг контактів 5, 7 і 9.
(8) Зніміть блок управління і перевірте стан контактів і перемичок.
(9) Переконайтеся в тому, що несправність ще присутній:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора і почекайте 60 секунд;
(c) Під'єднайте всі роз'єми блоку управління;
(d) Приєднайте роз'єм подушки безпеки водія;
(e) Приєднайте роз'єм подушки безпеки пасажира;
(f) Приєднайте роз'єм преднатяжители ременів водія та пасажира (автомобіля та
натяжителя);
(g) Приєднайте роз'єм датчика зіткнення;
(h) Під'єднайте мінусову клему до акумулятора;
(i) Поверніть ключ запалювання в положення ON;

3. Внутрішня проблема системи SRS і несправність системи живлення.

Примітка: При неправильному поводженні з системою, подушки можуть спрацювати, що
призведе до нещасного випадку. Тому до обслуговування системи необхідно
ознайомитись з правилами обслуговування. См. п. «Правила обслуговування системи SRS».


4. Процедура діагностики:
(1) Перевірте акумулятор. Напруга повинна бути не нижче 9В;
(2) Перевірте дроти між акумулятором і блоком запобіжників;
(3) Перевірте дроти між блоком запобіжників і блоком управління SRS:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора і почекайте 1 хв;
(c) Зніміть кожух рульової колонки;
(d) Зніміть роз'єм з'єднувального шлейфу зіткнення;
(e) Зніміть ящик рукавички (з подушкою пасажира в зборі);
(f) Від'єднайте роз'єм подушки пасажира;
(g) Зніміть ліву декоративну панель;
(h) Від'єднайте всі роз'єми блоку управління SRS;
(i) Під'єднайте мінусову клему до акумулятора і поверніть ключ запалювання в
положення «ON», перевірте напруга між контактами 5 і 6 («маса»)
роз'єми блоку управління SRS, напруга повинна бути більш 9В;
(j) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(k) Зніміть мінусову клему акумулятора і почекайте 1 хвилину;
(l) Зніміть ліву декоративну панель;
(m) Зніміть перехідник роз'єму блоку управління SRS;
(n) Під'єднайте мінусову клему акумулятора і поверніть ключ запалювання в
положення «ON», перевірте напругу між відповідними контактами та
«масою», воно повинно бути більш 9В.

5. Проблеми з водійською подушкою безпеки.

6. Процедура діагностики:
(1) Переконайтеся в тому, що несправність знаходиться в подушці водія або в її
функції:
(a) Замініть подушку водія в зборі;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора;
(c) Поверніть ключ запалювання в положення «ON»;
(d) Видаліть помилки в пам'яті блоку управління.
(2) Перевірте роз'єм з'єднувального шлейфа:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора, зачекайте 1 хвилину;
(c) Зніміть кожух рульової колонки;
(d) Від'єднайте роз'єм з'єднувального шлейфу;
(e) Перевірте контакти роз'єму.
(3) Перевірка проводів між сполучним шлейфом і блоком управління SRS:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «LOCK»;
(b) Від'єднайте мінусову клему акумулятора, зачекайте 1 хвилину;
(c) Зніміть ящик рукавички (з подушкою пасажира в зборі);
(d) Від'єднайте роз'єм подушки пасажира;
(e) Зніміть ліву декоративну панель;
(f) Від'єднайте роз'єм від елементів SRS;
(g) Перевірте дроти між роз'ємом і елементами SRS («маса», коротке
замикання харчування, обрив ланцюга);

7. Несправність пасажирської подушки безпеки.

8. Діагностика автомобілів після зіткнення.
Перевірку та обслуговування автомобілів з сработавшими подушками безпеки необхідно
проводити у відповідності з вказівками нижче.
(1) Перевірте діагностичний сигнал блоку управління:
(a) Під'єднайте до діагностичного роз'єму тестер Hi-DST;
(b) Продиагностируйте блок управління подушками.
Примітка: Якщо після зіткнення, живлення від акумулятора не достатня,
діагностичний тестер не зможе зв'язатися з блоком керування, тому необхідно
скористатись зовнішнім джерелом живлення.
(2) При спрацьовуванні подушок, необхідно замінити наступні деталі:
(a) Подушку пасажира;
(b) Подушку водія;
(c) Блок управління;
(3) Установче положення подушки водія щодо рульового колеса:
(a) Перевірити наявність незвичайного шуму при обертанні рульового колеса, його
нормальну роботу і люфт.
(b) Перевірте роз'єм проводів на ушкодження і скривлення контактів.
(4) Блок управління:
(a) Перевірте стан кронштейна блоку управління, тріщини, викривлення і т. д.;
(b) Перевірте роз'єм проводів на ушкодження і скривлення контактів;
(c) Перевірити установче положення кронштейна блоку управління:
· Перевірте кришку на тріщини і викривлення;
· Перевірте роз'єм проводів на ушкодження і скривлення контактів,
перевірте прилягання контактів;
· Перевірте корпус газогенератора на вм'ятини, тріщини і викривлення.

Примітка:
· Виконувати обслуговування системи SRS необхідно тільки при откюченой мінусовій
клема акумулятора;
· Подушки безпеки і з'єднувальний шлейф ремонту не підлягають. Якщо в них
виявлена несправність, замініть їх;
· Не тримайте подушку безпеки в місцях, де температура піднімається вище 93°C;
· При роботі з спрацювала подушкою необхідно користуватися рукавичками та
захисними окулярами.
(5) Подушка безпеки водія.

(6) З'єднувальний шлейф:
(a) Перевірити роз'єми і захисну трубку на пошкодження, і викривлення контактів;
(b) Перевірте корпус на пошкодження.

(7) Рульове колесо, рульова колонка і рульовий вал:
(a) Перевірити установче положення подушки водія;
(b) Перевірити наявність стороннього шуму при обертанні рульового колеса, а також
люфт.

9. Попереджувальні таблички.
Під час обслуговування дотримуйтесь інструкцій попереджень. Якщо табличка була
пошкоджена і забруднена, то її необхідно замінити.
Розміщення попереджувальних табличок:
(1) Подушка безпеки водія (Рис. 1);
(2) З'єднувальний шлейф (Рис. 2);

(3) Блок управління (Рис. 3);
(4) Сонцезахисний козирок (Рис. 4);

(5) Рульове колесо (Рис. 5).

 

Зміст

.