РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 3. Будова кузова

1. Силовий каркас.

1.Передні елементи 2.Силовий елемент даху 3.стійки кузова 4.Силова полку багажника 5.Задня поперечна панель багажника 6.Пол

2. Передні панелі.
Передні панелі кузова формують моторний відсік, який є опорою для двигуна,
захищає двигун, поглинає енергію удару при зіткненні. Моторний відсік головним
чином складається з передньої поперечки, передніх правого і лівого лонжеронів, опорного
кронштейна капота, кронштейна замку капота, багажника.


3. Передня поперечина.
Передня поперечина складається з поперечки, верхній панелі, лівого і правого лонжерона,
зварених разом.


4. Лівий і правий лонжерони.
Лівий і правий лонжерони складаються з бризковиків і лонжеронів, зварених разом. Цей
елемент призначений для монтажу опорних кронштейнів двигуна, підвіски і є опорою
передніх крил.


5. Капот в зборі.
Капот складається з внутрішніх і зовнішніх панелей, а також нижньої поперечки, зварених
разом. Капот, передня частина кузова, лівий і правий лонжерони зварені разом, формують
передню частину каркаса кузова з високим опором крученню. Дана конструкція
ефективно протистоїть бічного удару і скручування.

5. Моторний відсік.

1.Передня нижня подкапотная поперечка 2.Кронштейн замка капота 3.Левыйправый кронштейн лонжерона 4.Передня верхня подкапотная поперечка 5.Левыйправый лонжерон 6.Бризговики лівий правий 7.Передня кузовна поперечка 8.Моторний щит 9.Левыйправый підсилювачі бризковиків 10.Передній щит

6. Підлога.
Підлога - основа кузова автомобіля, важливий силовий елемент кузова. Частково робочі
характеристики транспортного засобу залежать від жорсткості його кузова.
Підлога складається з передньої і задньої частини. По центру проходить тунель, який посилює
підлога в поздовжньому напрямку. До нижнього краю тунелю кріпиться тяга механізму управління
трансмісією, трос стоянкового гальма, труба випускної системи з каталітичним
нейтралізатором. Мати тепло - і звукоізоляції розміщені з внутрішньої сторони.

1.Левыйправый елементи лонжерона 2.Передня частина підлоги 3.Поперечка передньої частини статі 4.Пороги 5.Перша поперечина задньої частини підлоги 6.Левыйправый лонжерон задній частині підлоги 2.Друга поперечина задньої частини підлоги 8.Задній пол

 

6. Бічна частина кузова.

1.Ліва і права внутрішня панель передньої стійки 2.Ліва та права верхня панель передньої стійки 3.Лівий і правий зовнішній підсилювач передньої стійки 4.Ліва і права верхня поперечина 5.Лівий і правий підсилювач дверного отвору 6.Ліва і права зовнішня панель підсилювача центральної стійки 7.Ліва і права внутрішня задня панель в зборі 8.Ліва і права зовнішня задня панель в зборі 9.Ліва та права зовнішня панель боковини

 

7. Задні кузовні елементи.

1.Задні 2 пол.Задня поперечна панель 3.Підсилювач задній панелі 4.Опорна панель замку кришки багажника 5.Поперечка кришки багажника

 

8. Елементи даху.
Дах складається з панелі даху, передньої поперечки даху, центрального підсилювача
даху, задній поперечки даху, зварених разом. Тепло - і звукоізоляція кріпляться до
даху зсередини і розташовується між підсилювачами. Дощова вода з поверхні даху
стікає по водовідвідних каналів, розташованих з боків.

1. Панель даху. 2. Передня поперечина даху. 3.
Центральний підсилювач. 4. Задня поперечина.

 

9. Полиця багажника.

1.Підсилювач полки багажника 2.Полиця багажника 3.Водоотвсодный канал

 

10. Капот.
Капот призначений для захисту двигуна, є елементом загального дизайну автомобіля,
ізолює шум двигуна. Капот обладнаний системою замикання з подвійною страховкою. Відкриття першого замку здійснюється за допомогою троса, який розташований під приладовою панеллю. Для відкриття другого замку необхідно відкрити перший, капот при цьому підніметься, потім натисніть на лапку другого замку. Система замикання з подвійною страховкою призначена для забезпечення безпеки, особливо при їзді на великих швидкостях, дана система запобігає мимовільне відкривання капота, що часто призводить до дорожніх пригод. Максимальний кут відкриття капота становить 52°.

1.Кронштейн петлі 2.Петля 3.Вісь петлі

 

11. Переднє крило.
Зазори між переднім крилом, капотом і передніми дверима повинні становити: зазор
між капотом і крилом 5 мм ± 0.5 мм; зазор між передніми дверима і крилом 5 мм ± 0.5 мм.

12. Двері.
Двері обладнані петлями обмежувачами. Петлі кріпляться до передньої стійки дверного
отвору. Двері складається з внутрішніх і зовнішніх панелей, брусу безпеки і підсилювача.
Структура двері складна, оскільки двері є рухомою деталлю. Двері сконструйована так,
щоб герметично прилягати до кузова автомобіля і бути зручною для пасажира при посадці-
висадці. Для збільшення точності виготовлення, внутрішні і зовнішні панелі формуються з
цілісного листа металу. Для забезпечення безпеки під час ДТП, двері обладнана
брусом безпеки і підсилювачем.
Двері складається з двох частин. Для складання двері використовується спеціальне обладнання,
загибающее кромку по контуру дверей.
(1) Схема передньої двері.

1.Внутрішня панель дверей 2.Напрямна скла дверей 3.Верхня внутрішня підсилювальна пластина передньої двері 4.Середня внутрішня підсилювальна пластина 5.Верхня петля двері передньої 6.Нижня петля передній двері 7.Підсилювач петель двері передньої 8.Брус безпеки 9.Зовнішня панель передньої двері.

(2) Схема задньої двері.

1.Внутрішня панель задніх дверей 2.Напрямна скла задніх дверей 3.Внутрішня верхня підсилювальна пластина задніх дверей 4.Внутрішня  середня підсилювальна пластина задніх дверей 5.Верхня петля задній двері 6.Нижня петля задньої двері 7.Підсилювач петель задньої двері
8.Брус безпеки 9.Зовнішня панель задніх дверей.

 

13. Кришка багажника.
Кришка багажника складається з: зовнішньої панелі кришки багажника, внутрішньої панелі
кришки багажника, підсилювача петель кришки багажника, опорної пластини замка кришки
багажника і т. д., зварених разом (див. рис. 5-12).

1.Кронштейн петлі 2.Пружина 3 петлі.Петля кришки багажника 4.Внутрішня панель багажника 5.Опорна пластина замка кришки багажника 6.Зовнішня панель кришки багажника

Зміст

.