РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 2. Система зарядки

1. Акумулятор
На автомобілі встановлений обслуговує акумулятор. Акумулятор складається з шести
банок по 2В з сумарною напругою 12В.


(1) Знаки на акумуляторі:
1 «Обережно – їдка речовина». Електроліт в акумуляторі дуже їдка речовина.
Не перевертайте акумулятор;
2 Прочитайте інструкцію до акумулятора;
3 Дітям заборонено торкатися до акумулятора;
4 Уникайте відкритого вогню, електромагнітного випромінювання та прямого сонячного
світла. Під час ремонту уникайте статичного розряду і короткого замикання;
5 Використовуйте захисні окуляри;
6 Вибухонебезпечно. Під час зарядки акумулятора виділяється вибухонебезпечний газ;
7 Використаний акумулятор необхідно відправити на станцію для утилізації.
2. Перевірка системи зарядки:
(1) Перевірка робочого напруги акумулятора:
(a) Після зупинки автомобіля, але не пізніше ніж через 20 хвилин після зупинки
двигуна, поверніть ключ запалювання в положення «ON». Потім увімкніть
споживачів струму (фари або вентилятор салону) на 60 секунд;
(b) Поверніть ключ запалювання в положення «OFF», вимкніть споживачі
електроенергії. Виміряйте напругу на клемах акумулятора. Стандартне
напруга 12.5-12.9 при 20°C;
(3) Перевірка приводного ременя:
(a) Перевірити знос ременя, стан корду і т. п.;
(b) Перевірити прилягання ременя до шківа.
(4) Перевірте дроти генератора.
(5) Послухайте шум генератора. Генератор під час роботи не повинен видавати
нестандартного шуму.
(6) Перевірити ланцюг сигнальної лампочки заряду акумулятора:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «ON». Перевірте, чи горить лампочка
заряду;
(b) Запустіть двигун. Сигнальна лампочка повинна згаснути.

Примітка: Якщо сигнальна лампочка працює неправильно, перевірте ланцюг сигнальної
лампочки.
(7) Перевірка ланцюга системи зарядки без навантаження:
(a) Після перевірки акумулятора і стартера, приєднайте тестер до ланцюга зарядки
згідно інструкції;
(b) Якщо немає можливості використовувати тестер, то під'єднайте, як показано на
малюнку, вольтметр і амперметр:
· Від'єднайте дріт від клеми «B» генератора і приєднайте до мінусової
клеми амперметра;
· Приєднайте позитивну клему амперметра до клеми «B» генератора;
· Приєднайте позитивну клему вольтметра до клеми «B» генератора
· Приєднайте негативну клему вольтметра до корпусу автомобіля.
(c) Перевірити ланцюг зарядки. Перевірте показання приладів при оборотах двигуна
2000 обхв. Сила струму 10A або менше. Величина напруги 13.2-14.8 Ст.

148
малюнку, вольтметр і амперметр:
· Від'єднайте дріт від клеми «B» генератора і приєднайте до мінусової
клеми амперметра;
· Приєднайте позитивну клему амперметра до клеми «B» генератора;
· Приєднайте позитивну клему вольтметра до клеми «B» генератора
· Приєднайте негативну клему вольтметра до корпусу автомобіля.
(c) Перевірити ланцюг зарядки. Перевірте показання приладів при оборотах двигуна
2000 обхв. Сила струму 10A або менше. Величина напруги 13.2-14.8 Ст.
(8) Перевірка ланцюга системи зарядки під навантаженням:
(a) Встановіть обертів двигуна близько 2000 об/хв, ввімкнути дальнє світло і
переведіть ручку керування вентилятором в положенні «4». Перевірте
показання амперметра. Величина сили струму повинна становити не менше 20A
(b) Якщо значення струму менше вказаного значення, то генератор необхідно
відремонтувати або замінити.

3. Перевірка генератора.

(1) Перевірте опір обмотки ротора. Під'єднайте тестер до 2-м кільцями ротора.
Стандартне опір 2.7-3.1Ω;
(2) Перевірити биття ротора. Нормальним вважається на більш 0.5 мм. Якщо це значення
перевищено, проведіть калібрування або замініть ротор.

3) Перевірка обмотки статора:
(a) Перевірити опір обмотки статора. Під'єднайте тестер до двох проводах
обмотки статора. Обмотка повинна бути цілою. Якщо опір дуже
велике, перервано ланцюг;
(b) Перевірте замикання обмотки на корпус. Під'єднайте тестер до одного з
проводів і до осердя статора. Якщо опір дуже великий, то обмотка
добре заізольована. Інакше обмотку необхідно відремонтувати або замінити.

4. Заміна генератора в зборі:
(a) Від'єднайте роз'єм генератора;
(b) Послабити болт A, B, C;
(c) Послабити ремінь. Потім зніміть генератор;
(d) Установіть генератор. Момент затягування 15 Нм;
(e) Регулювання натягу ременя. Прикладіть до середини ременя зусилля в 50Н, при цьому
прогин ременя повинен становити близько 10 мм;

 

Зміст

.