РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 4. Вакуумний підсилювач і головний гальмівний циліндр.

1. Перевірка:
(1) Перевірка вакуумного підсилювача:
(a) Перевірка герметичності:
· Запустіть двигун і дайте йому попрацювати 1-2 хв, потім заглушіть. Злегка
натисніть кілька разів на педаль гальма. Якщо зусилля на педалі наростає
поступово з кожним натисканням на педаль, значить підсилювач герметичний;
· Натисніть на педаль гальма при працюючому двигуні, зупиніть двигун з
натиснутою педаллю. Якщо не відбулося жодних змін протягом 30 секунд
після зупинки двигуна, підсилювач герметичний.

(b) Перевірка роботи. Натисніть на педаль гальма і запустіть двигун. Якщо педаль
опускається вниз, вакуумний підсилювач працює нормально.
(2) Перевірка вакуумного клапана:
· Від'єднайте вакуумний шланг;
· Перевірте розрідження в цьому шлангу;
Примітка: Зверніть увагу на надпис на сполучному шлангу під час установки. Не
встановіть шланг у зворотному напрямку.
2. Заміна:
(1) Від'єднайте гальмівні трубки від головного гальмівного циліндра;
(2) Далі див. інформацію по заміні педалі гальма.
Примітка:
· Момент затяжки різьбових з'єднань головного гальмівного циліндра повинен бути 12-
16 Нм;
· Після складання гальмівної системи, видаліть повітря з системи.

Зміст

.