РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 8. Зниження вібрацій і звукоізоляція

1. Структуру кузова:
(1) На кузові розташовані ребра жорсткості, що зменшують вібрацію і знижують
шум;
(2) Шви заповнені ізоляційним матеріалом, ущільнюючим з'єднання і знижує
шум;
(3) Збільшена товщина моторного щита ефективно поглинає шум. Щит має
багатошарову структуру, виготовлений з двох листів металу. Простір між
ними заповнений високотемпературним матеріалом.

1.Капот 2.Теплозахисний екран 3.Передня поперечина 4.Термоізоляційний мат

2. Шумоізоляція.
Для ізоляції від температури, шуму і вібрації застосовані шумоізоляційні
матеріали. Крім цього, це дозволяє поліпшити жорсткість кузова і ущільнити
з'єднання. Звукоізоляційні матеріали нанесені на підлогу, капот і крила
автомобіля. Звукопоглинальний матеріал нанесений у вигляді сформованих матів на
передній і задній підлогу кузова автомобіля.


3. Ущільнювачі.
При виготовленні ущільнювачів кузова задіяні складні технології.
Ущільнення дуже важливі для забезпечення робочих характеристик автомобіля, для
протистояння попадання пилу, води, для захисту від корозії, від високої
температури, для зниження шуму і т. д.
На основу кузова наноситься шар захисної фарби. Дана фарба чинить
ефект захисту. Для захисту елементів розташованих вище, застосовують
традиційні методи: різні ущільнювачі, накладки і т. д. Для вітрового та
заднього скла застосовують високоміцний ущільнювач.

1.Передні бризговики 2.Задня бокова стінка 3.Задні колісні арки.

4. Поверхнева обробка кузова:
(1) Застосування гальванізованих елементів.
Для запобігання утворення іржі всі зовнішні деталі виготовлені з
гальванізованих листів металу.
(2) Фосфатування.
Фосфатування передує процесу фарбування автомобіля. Після знежирення
на кузов наноситься шар фосфату цинку товщиною менше 3 мкм, який грає роль
першого захисного шару і сприятливо впливає на адгезію барвистого шару на
наступному етапі.
(3) Катодний електрофорез.
Метод катодного електрофорезу є високоефективним, якісним,
безпечним і економічним.
(4) Проміжний шар.
Проміжний шар знаходиться між основою і поверхневим шаром.
Проміжний шар призначений головним чином для поліпшення якості
поверхні деталі і створення основи для верхнього шару фарби. Яскравість і
закінченість барвистого шару значно поліпшуються при застосуванні
проміжного шару.
(5) Фінальний шар.
Фінальний шар - останній шар у покритті кузова. Він безпосередньо надає
вплив на зовнішній вигляд кузова автомобіля, на протистояння погодних
впливів. Вибір кінцевого покриття дуже важливий. Необхідно врахувати
відповідність, економію і легкість у використанні. Характеристики по всім пунктам
повинні відповідати національним стандартам та стандартам компанії. Плівка
фарби повинна бути кругла, гладка і т. д.
(6) Захисний консервационный шар.
Перед постановкою автомобіля на тривале зберігання (більше 3-х місяців) або перед
транспортування морським шляхом, на кузов автомобіля необхідно нанести шар
захисного воску. В покриття необхідно додати поглинач ультрафіолетових
променів. Перед продажем даний шар необхідно змити водою з миючим засобом.

Зміст

.