1. Перевірте відсутність тиску палива;
2. Зніміть патрубки вентиляції картера (Рис.95);
3. Зніміть кріплення паливної рейки;
4. Зніміть паливну рейку;
5. Зніміть подаючий патрубок (Рис.96);
6. Замініть форсунки:
(1) Змастіть тонким шаром два ущільнювальних кільця форсунки (Рис.97);
(2) Встановіть 4 форсунки на рейку, повертаючи їх вправо – вліво (Рис.98);
(3) Встановіть стопорні скоби на кожну форсунку.
Рис. 95 | Рис 96 |
Рис. 97 | Рис. 98 |
7. Установка паливної рейки:
(1) Встановіть 2 шайби на впускний колектор (Рис.99);
Рис. 99
(2) Встановіть рейку з форсунками у зборі у впускний колектор;
(3) Тимчасово встановите 2 болта кріплення рампи до впускного колектору;
(4) Переконайтеся в тому, що обертаються форсунки плавно (Рис.100);
Рис. 100
Примітка: Якщо форсунки повертаються не плавно, необхідно замінити ущільнюючі кільця форсунки.
(5) Затягніть 2 болта кріплення рампи до впускного колектора (Рис.101). Момент
затягування 15 Нм;