РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 3. Заміна Ременя ГРМ

1. Зняття:

(1) Від'єднайте всі дроти двигуна;
(2) Зніміть повітряний фільтр з патрубком в зборі (Рис.38);

Рис. 38

(3) Від'єднайте масляні трубки і водяні патрубки;
(4) Від'єднайте дроти від акумулятора;
(5) Від'єднайте приводнае вали;
(6) Ослабте кріплення лівого, правого і заднього кронштейна двигуна;
(7) Зніміть двигун;
(8) Зніміть ремінь компресора кондиціонера;
(9) Зніміть ремінь насоса підсилювача рульового управління;
(10) Зніміть шків ременя водяного насоса;
(11) Зніміть проводу високої напруги;
(12) Зніміть кришку головки блоку циліндрів;
(13) Зніміть генератор в зборі (Рис.39);

Рис. 39

(14) Встановіть поршень першого циліндра у верхню мертву точку:
(a) Поверніть шків коленвала так, щоб мітка на шківі вирівнялася з міткою "0" на кришці ременя ГРМ (Рис.40);
(b) Перевірте, збіглася чи мітка "K" на шківі розподільного вала з міткою на кришці підшипника. Якщо ні, поверніть колінвал на 360О (Рис. 41).

Рис.40 Рис. 41

(15) Зніміть шків коленвала;
(16) Зніміть кришку ременя ГРМ;
(17) Зніміть передню кришку;
(18) Зніміть кришку шківа ременя приводу ГРМ;
(19) Зніміть напрямну ременя ГРМ;

Примітка:
· Якщо ремінь ГРМ буде використовуватися повторно, позначте положення ременя щодо шківів (Рис.42).
· Встановіть болт на натягувач. Відведіть натягувач в крайнє ліве положення (Рис.43).

Рис.42-43

(20) Замініть ремінь ГРМ;
(21) Після установки ременя ГРМ перевірте натягнення ременя між шківом распредвала і шківом коленвала;

Примітка: Двигун повинен бути холодним. Якщо встановлюється ремінь повторно, сумістіть мітки на ремені з мітками на шківах, зроблених при знятті ременя.

Рис. 45

(22 Перевірте фази ГРМ:
(a) Поверніть повільно колінвал з ВМТ до НМТ;
(b) Вирівняйте шків з мітками як показано на рисунку. Якщо вирівняти мітки не вдалося, то необхідно зняти і встановити ремінь ГРМ заново;
(с) Після повторного зняття-встановлення ременя перевірте його натяг;

Примітка: Повертайте колінвал тільки за годинниковою стрілкою. При силі натискання 20Н прогин повинен становити 5 – 6 мм.

Рис. 46

(23) Встановіть передню кришку ременя ГРМ. Момент затягування 9.3 Нм;
(24) Встановіть кришку шківа коленвала. Момент затягування 9.3 Нм;
(25) Встановіть кришку ременя ГРМ. Момент затягування 9.3 Нм;
(26) Встановіть шків коленвала (Рис.47):
(a) Встановіть шпонку шківа в паз. Встановіть шків;
(b) Затягніть болт шківа коленвала моментом 127 Нм.

Рис. 47

(27) Установіть генератор;
(28) Встановіть шків водяного насоса;
(29) Встановіть ремінь насоса підсилювача рульового управління;
(30) Встановіть ремінь компресора кондиціонера;
(31) Встановіть кришку головки блоку циліндрів:
(a) Видаліть залишки старого ущільнювача;
(b) Нанесіть герметик на кришку головки блоку циліндрів (Рис.48);

Рис. 48

(c) Встановіть кришку на головку блоку циліндрів;
(d) Встановіть 4 шайби і 4 гайки. Момент затягування 8 Нм;
(e) Встановіть 2 патрубки вентиляції на кришку головки блоку циліндрів;
(f) Прикріпіть джгут проводів на кришку головки блоку циліндрів;
(g) Підключіть дроти генератора;
(i) Приєднайте роз'єм датчика тиску масла;
(j) Встановіть скоби проводів;
(k) Приєднайте роз'єм компресора кондиціонера.
(32) Встановіть двигун в моторний відсік;
(33) Встановіть лівий, правий і задній кронштейн кріплення двигуна;
(34) Встановіть котушку запалювання і дроти високої напруги;
(35) Встановіть повітряний фільтр в зборі з патрубком;
(36) Встановіть масляні трубки і патрубки системи охолодження;
(37) Встановіть приводні вали;
(38) Встановіть передні колеса;
(39) Перевірте герметичність з'єднань двигуна;
(40) Під'єднайте всі роз'єми до двигуна.

Зміст

.