1. Перевірка і заміна адсорбера:
(1) Огляньте стан адсорбера, перевірте відсутність пошкоджень (Рис.109);
(2) Перевірити роботу адсорбера:
Рис. 109
(a) Закрийте випускний штуцер (Рис.110);
(b) Продуйте адсорбер повітрям під тиском при закритому випускному штуцері.
Перевірте і переконайтеся в тому, що з вентиляційного отвору виходить повітря. В
іншому випадку замініть адсорбер;
(c) Продуйте адсорбер повітрям. Переконайтеся в тому, що повітря виходить з випускного
отвори без опору. В іншому випадку замініть адсорбер.
(3) Очищення адсорбера. Закрийте вентиляційний отвір, продуйте адсорбер повітрям
під тиском (Рис.111).
![]() | ![]() |
2. Вакуумний клапан:
(1) Використовуйте омметр для перевірки ланцюга клапана. Опір має бути 27-33Ω¸
при температурі 20°С (Рис.112);
![]() Рис. 112 (2) Використовуючи омметр перевірте замикання ланцюга на корпус клапана. При необхідності
3. Система вентиляції картера. Рух повітря має бути вільним.
| ![]() |
Примітка:
· Не всасывайте повітря через клапан;
· Не допускайте попадання сторонніх предметів в клапан;
· Замініть клапан, якщо його робота не відповідає вимогам;
· Продуйте клапан з боку впускного колектора. рух повітря має бути
утрудненим (Рис.115).