1. Заміна:
(1) Злийте рідину з системи посилення рульового управління;
(2) Від'єднайте наконечник рульової тяги від поворотного кулака;
(3) Ослабте кріплення шлангів високого та низького тиску на рульовому механізмі,
зніміть шланги;
(4) Зніміть хомути кріплення пиляків і зніміть пильовики;
(5) Зніміть болт кріплення вилки до валу шестерні рульового механізму. Від'єднайте
рульову колонку від рульового механізму;
(6) Зніміть 4 болта кріплення рульового механізму. Зніміть рульовий механізм в зборі;
(7) Встановлення проведіть у зворотному порядку.
Примітка:
· Затягніть болти кріплення рульового механізму моментом 63 - 93 Нм;
· Затягніть болти кріплення вилки до валу шестерні рульового механізму моментом: 22 -
34 Нм
· Затягніть 4 болта кріплення притискної пластини пильовика моментом: 16 - 26 Нм;
· Приєднайте шланги високого і низького тиску до рульового механізму, затягніть
з'єднання моментом 19 - 33 Нм;
· Приєднайте рульової наконечник до поворотного кулака, переконайтеся в тому, що
контактні поверхні очищені, затягніть гайку кріплення моментом 27 - 39 Нм.
Встановіть шплінт;
· Залийте рідину в бачок системи гідропідсилювача, випустіть повітря з системи;
· Перевірте герметичність всіх з'єднань підсилювача рульового управління;
· Перевірте встановлення передніх коліс і максимальний кут повороту правого і лівого
колеса, при необхідності відрегулюйте положення коліс і затягніть стопорні
гайки на рульових тягах;
· Перевірте положення рульового колеса. При прямолінійному русі автомобіля,
спиці рульового колеса повинні перебувати симетрично, при необхідності
відрегулюйте положення рульового колеса.