1. Зніміть праву шестерню розподільного валу;
2. Зніміть котушку запалювання і дроти високої напруги;
3. Зніміть кришку головки блоку циліндрів (Рис.8):
Рис. 8
(1) Від'єднайте роз'єм генератора;
(2) Від'єднайте дроти генератора;
(3) Від'єднайте роз'єм датчика тиску масла;
(4) Від'єднайте роз'єм компресора кондиціонера;
(5) Розкрою скобу джгута проводів на кришці;
(6) Зніміть джгут проводів з кришки головки блоку циліндрів;
(7) Від'єднайте 2 вентиляційних шланга від кришки головки;
(8) Зніміть 4 гайки, 4 прокладки, кришку головки блоку циліндрів і прокладку.
4. Встановіть поршень 1-го циліндра у ВМТ.
(1) Поверніть шків коленвала так, щоб мітка «До» було видно через отвір на шестерні. (Рис.9).
![]() | ![]() |
5. Перевірте зазор клапанів (на холодному двигуні):
(1) Поверніть колінвал на 360°. Вирівняйте отвір з міткою
(2) Вимірювання зазору клапанів показано на Рис. 11.
Двигун | Впускний клапан, мм | Випускний клапан, мм |
MR479Q | 0.20 +- 0.03 | 0.27 +- 0.05 |
MR479QA | 0.20 +- 0.03 | 0.27 +- 0.05 |
MR481QA | 0.20 +- 0.03 | 0.27 +- 0.05 |
Рис. 11
6. Регулювання зазору впускних клапанів.
(1) Поверніть шків так, щоб отримати доступ до отвору на шестерні приводу розподільного валу. См. Рис.12. При цьому впускні кулачки розподільного вала 1-го і 3-го циліндра піднімуться над штовхачами клапанів.
рис.12
(2) Зніміть болти і кришку 1-го підшипника.
(3) Встановіть на провідну шестерню розподільного валу сервісний болт (Рис.13).
(4) Рівномірно ослабте 8 болтів кришок підшипників за кілька підходів як показано на Рис. 14. Зніміть 4 кришки підшипників і распредвал.
Рис. 13
Примітка:
· При знятті распредвала виймайте його строго в горизонтальному положенні, т. к. осьовий зазор дуже малий. Будьте уважні, щоб уникнути пошкодження ліжок розподільного вала;
· Поверніть шків колінчастого валу так, щоб установчий штифт випускного розподільного вала був трохи вище, ніж голівка циліндрів (Рис.15);
· Вирівняйте настановні мітки на шестернях впускного і випускного розподільних валів (Рис.16); · Встановіть підшипники впускного распредвала на шийки розподільного валу.
![]() | ![]() |
· При цьому впускні кулачки розподільного вала 1-го і 3-го циліндра піднімуться над штовхачами клапанів; · Встановіть 4 кришки підшипників у правильне положення;
· Нанесіть мастило на різьбу і на нижню поверхню головки болтів кріплення кришок;
· Встановіть і рівномірно затягніть необхідним моментом у кілька підходів 8 болтів кріплення кришок, як показано на рисунку. Момент затягування 13Нм;
· Зніміть сервісний болт; · Встановіть кришку підшипника №1 в напрямку стрілки;
· Нанесіть мастило на різьбу і на нижню поверхню головки болтів кріплення кришки;
· Встановіть і рівномірно затягніть необхідним моментом у кілька прийомів 2 болта кріплення кришки. Момент затягування 13Нм.
7. Регулювання зазору випускних клапанів (Рис.17). Зняття регулювальних шайб.
(1) Поверніть колінвал так, щоб кулачок розподільного вала був направлений вгору;
(2) Направте проріз штовхача клапана вперед по ходу руху автомобіля;
(3) Натисніть на штовхач клапана, помістіть спеціальний інструмент між розподілвалом і штовхачем клапана.
![]() | ![]() | ![]() |
8. Установка кришки головки блоку циліндрів:
(1) Видаліть залишки старої прокладки;
(2) Нанесіть герметик на контактну поверхню головки блоку циліндрів з кришкою;
(3) Приєднайте роз'єм проводів;
(4) Встановіть прокладку кришки на головку блоку циліндрів;
(5) Встановіть кришку головки блоку циліндрів, 4 шайби, і 4 гвинта. Момент затягування 7.8 Нм;
(6) Підключіть 2 шланга вентиляції до кришки головки блоку циліндрів;
(7) Приєднайте роз'єм генератора;
(8) Приєднайте роз'єм датчика тиску масла;
(9) Встановіть хомут кріплення джгута проводів;
(10) Приєднайте роз'єм компресора кондиціонера.
9. Встановіть котушку запалювання і високовольтні дроти.
10. Перевірити відсутність витоків масла.
Клапан впускний 1.3/1.5L Geely (E010000501) | 64 грн. | |
Клапан впускной (e010000501) | 82 грн. | |
Клапан впускний (1шт) CK MK (E010000501) | 87 грн. | |
Клапан впускний INA-FOR (e010000501) | 160 грн. | |
Клапан впускний INA-FOR (e010000501) | 160 грн. | |
Клапан впускний INA-FOR (e010000501) | 160 грн. | |
Клапан впускний INA-FOR (e010000501) | 160 грн. | |
Клапан впускной (e010000501) | 82 грн. | |
Клапан впускний INA-FOR (e010000501) | 160 грн. | |
Клапан впускний (8шт) (CDN) CK MK E010000501 (CDN4182) | 606 грн. | |
Клапан впускний PREMIUM (e010000501) | 83 грн. | |
Клапан впускний PREMIUM (e010000501) | 83 грн. | |
Клапан впускний PREMIUM (e010000501) | 83 грн. | |
Клапан впускний PREMIUM (e010000501) | 83 грн. | |
Клапан впускний PREMIUM (e010000501) | 83 грн. | |
Клапан впускний (компл. 8 шт) 1.3/1.5L Geely KIMIKO (E010000501-KM) | 478 грн. | |
Клапан впускний 1.3/1.5L Geely (E010000501) | 78 грн. | |
Клапан впускной (e010000501) | 82 грн. | |
Клапан впускний (e010000501) | 73 грн. | |
Клапан впускной (e010000501) | 82 грн. | |
Клапан впускной (e010000501) | 82 грн. |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана Geely (E010500703) | 17 грн. | |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана CK MK (E010500703) | 18 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана (e010500703) | 9 грн. | |
Направляюча клапана AE (e010500703) | 145 грн. | |
Направляюча клапана (стандарт), Оригінал (e010500703) | 63 грн. |
Пружина клапана (оригинал) CK MK (E010000801) | 89 грн. |