1. Вакуумний підсилювач
2. Прокладка
3. Втулка
4. Пружина
5. Педаль гальма
6. Ущільнювач
7. Накладка педалі
1. Заміна:
(1) Зніміть шплінт, шайбу і болт вакуумного підсилювача. Від'єднайте вакуумний
підсилювач і головний гальмівний циліндр;
(2) Зніміть педаль зчеплення і гальма:
(a) Зніміть 4 гайки кріплення вакуумного підсилювача і головного гальмівного
циліндра до кронштейна педалі гальма;
(b) Зніміть 3 болта кріплення педалі зчеплення і педалі гальма до моторного щита.
Зніміть педаль зчеплення і гальма.
(3) Зніміть болт і гайку педалі гальма, пружину, втулку, важіль педалі;
(4) Зніміть педаль в зборі, зніміть накладку педалі і прокладку важеля;
(5) проведіть Установку в зворотному порядку.
Примітка:
· Під час установки змащувати поверхні тертя;
· Після установки педалі гальма переконайтеся, що педаль гальма переміщається
вільно;
· Момент затягування болтів кріплення до моторного щита 16-20 Нм;
· Затягніть 4 болта кріплення вакуумного підсилювача в зборі з головним циліндром до
кронштейна педалі гальма моментом 16-20 Нм;
2. Перевірка педалі гальма:
(1) Перевірка і регулювання висоти педалі гальма:
(a) Висота педалі гальма від підлоги повинна становити 176 - 181 мм;
(b) Відрегулюйте висоту педалі гальма:
· Послабте гайки кріплення вимикача сигналу гальмування;
· Встановіть вимикач сигналу в потрібне положення;
· Перевірте роботу вмикача, сигнал гальма повинен загорятися при натисканні
на педаль на 5 - 15 мм;
· Затягніть гайку кріплення вимикача сигналу гальмування.
(2) Перевірити вільний хід педалі гальма:
(a) Вимкніть двигун, натисніть на педаль гальма кілька доти, поки
тиск у вакуумному підсилювачі не вирівняється з атмосферним тиском;
(b) Натисніть на педаль гальма до опору, вільний хід педалі гальма
повинен бути 10 - 30 мм;