Частина 3. Нестандартний шум при роботі двигуна.
Неправильні звуки, що виникають при роботі двигуна (наприклад стукіт, свист, скрегіт)
називають шумом. Шум виникає від руху повітря, деталей циліндропоршневої групи і
від роботи інших систем. Далі розглядаються питання діагностики і пошуку несправностей
в газорозподільному механізмі і в циліндропоршневої групи.
1. Діагностика шуму від ГРМ і усунення несправностей
(1) Шум від розподільного вала:
(a) Осьовий люфт розподільного валу досить великий (впускного валу: 0.030
- 0.085 мм, випускного валу: 0.035 - 0.090 мм);
(b) Деформація распредвала. В цьому випадку його необхідно замінити;
(c) Знос шийок розподільного вала, в результаті збільшується зазор між розподілвалом і
підшипником. В цьому випадку його необхідно замінити.
(2) Стук в клапанному механізмі:
(a) Дуже великим зазором, пошкодженням тарілки пружини клапана;
(b) Поломка пружини клапана;
(c) Великий вільний хід сухарів клапанів або деформацією головки клапана;
(d) Зависання клапана у втулці у відкритому стані;
(e) При нещільному приляганні клапана.