1. Паливний насос.
Перевірте опір паливного насоса. Воно повинно складати 0.2 - 3.0Ω при 20°C
Перевірте також всі з'єднання в ланцюзі живлення насоса. Перевірте реле і запобіжник
(Рис. 93-94). Якщо після цих перевірок, насос не заробив або опір не
відповідає покладеному, насос потребує ремонту або заміні.
2. Паливна форсунка.
Продуктивність форсунки становить 40 - 50 см3/с. Під час діагностики розбіжність
між показниками продуктивності форсунок не повинно перевищувати 10 см3/с. Якщо
продуктивність не відповідає необхідному значенню, отже форсунка або забита
або поступово виходить з ладу.
![]() | ![]() |
Насос паливний Geely CK/CK2 (1601285180) | 1182 грн. | |
Насос паливний CK (1601285180) | 1633 грн. | |
Насос паливний в зборі PREMIUM (1601285180) | 1220 грн. | |
Насос паливний Geely CK/CK2 KIMIKO (1601285180-KM) | 1587 грн. | |
Насос паливний в зборі (1601285180) | 1647 грн. | |
Насос паливний (моторчик) ДОРОЖНЯ КАРТА (1601285180) | 531 грн. |
Насос паливний Geely CK/CK2 (1601285180) | 1182 грн. | |
Насос паливний CK (1601285180) | 1633 грн. | |
Насос паливний в зборі PREMIUM (1601285180) | 1220 грн. | |
Насос паливний Geely CK/CK2 KIMIKO (1601285180-KM) | 1587 грн. | |
Насос паливний в зборі (1601285180) | 1647 грн. | |
Насос паливний (моторчик) ДОРОЖНЯ КАРТА (1601285180) | 531 грн. |