1. Заміна:
(1) Витягніть двигун з моторного відсіку;
(2) Зніміть КПП в зборі;
(3) Зніміть вилку зчеплення (Рис.132);
Рис. 132
(4) Зніміть пильник вилки;
(5) Зніміть вижимний підшипник;
(6) Зніміть стопорну скобу підшипника;
(7) Зніміть упор вилки зчеплення;
(8) Зніміть кошик зчеплення (Рис.133);
Рис. 133
(9) Зніміть диск зчеплення;
(10) Перевірте стан диска зчеплення (Рис.134);
Рис. 134
(11) Перевірте стан корзини зчеплення (Рис.135). Величина зносу A: 0.6 мм.
Величина зносу B: 5 мм;
(12) Перевірити биття маховика за допомогою спеціального вимірювача биття (Рис 136).
Максимальне значення 0.3 мм;
Рис. 135 - 136
(13) Перевірте стан вижимного підшипника. В підшипник мастило закладена на весь
термін його служби. Немає необхідності змащувати вижимний підшипник при кожній
розбирання;
(14) Перевірте диск зчеплення;
(15) Установіть кошик зчеплення (Рис.137). Вирівняйте кожух зчеплення з міткою на
маховику;
Примітка:
· Рівномірно затягніть болти по діагоналі як показано на рисунку. Момент затягування 19
Нм;
· Переконайтеся, що диск зчеплення отцентрирован і затягніть болти кріплення.
Рис. 137
(15) Перевірка і регулювання корзини зчеплення (Рис.138). Перевірте площину кінчика
діафрагми за допомогою спеціального інструменту. Макс. відхилення 0.5 мм;
Рис. 138
(16) Встановіть опору вилки зчеплення;
(17) Встановіть пильник вилки;
(18) Встановіть стопорну скобу;
(19) Встановіть вилку зчеплення;
(20) Встановіть вижимний підшипник;
(21) Встановіть КПП.