РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Частина 1. Загальна інформація

1. Запобіжні заходи.
В цілях безпеки, перед початком будь-яких робіт, ознайомтеся з наступними заходами
застереження:
(1) Обслуговуючи систему SRS, дотримуйтесь послідовність і вказівки, описані в
наступної частини;
(2) Під час роботи, використовувати інструменти і спеціальні пристосування,
рекомендовані в цій главі;
(3) При виявленні несправності підлягають заміні наступні елементи:
(a) Блок управління SRS;
(b) Модуль з'єднувального шлейфу;
(c) Подушка безпеки водія;
(d) Подушка безпеки пасажира (опція).
(4) Якщо виявлена несправність джгута проводів системи SRS замініть його на новий.
Проведіть заміну відповідно до таблиці.

(5) Обслуговування системи необхідно проводити тільки через 60 секунд після
від'єднання мінусового проводу від акумулятора. Крім того, від'єднаний
провід необхідно ізолювати ізоляційною стрічкою. Конденсатор блоку управління
зберігає заряд для розкриття подушок після того, як живлення вимкнено, у зв'язку з
цим, потрібно бути уважним.
(6) Під час проведення фарбувальних робіт, блок управління, подушки безпеки і
т. д. необхідно зняти і ізолювати від високої температури.
(7) Для очищення пам'яті помилок блоку управління необхідно використовувати спеціальний
діагностичний тестер.

2. Усунення несправностей:
(1) Основні методи діагностики:
(a) Канал передачі даних показує існуючу несправність системи;
(b) Після установки нового блоку управління SRS, сигнальна лампа SRS із
включенням запалювання загоряється і горить протягом 6 сек., потім гасне, це
сигналізує про нормальну роботу системи. При цьому немає необхідності
обслуговувати систему. Інакше необхідно провести діагностику та обслуговування;
(c) Якщо сигнальна лампа з включенням запалювання не загоряється, це означає,
що необхідно перевірити ланцюг сигнальної лампи.

(2) Перевірте сигнальну лампу SRS:
(a) Поверніть ключ запалювання в положення «ON» і перевірте, загорілася чи
сигнальна лампа;
(b) Через 6 сек. після включення запалювання сигнальна лампа повинна згаснути;
(c) Інакше необхідно провести діагностику й обслуговування системи.
(3) Діагностика системи. Блок управління SRS (HAE2.5) проводить серію тестів для
перевірки готовності до роботи системи. Ці тести допоможуть уникнути
мимовільного спрацювання подушок безпеки і гарантують правильну
роботу подушок при зіткненні. Якщо буде виявлена несправність, блок
управління SRS (HAE2.5) запише інформацію про помилку, і включить сигнальну
лампу несправності системи SRS.
(4) Позначення несправностей:
(а) Код несправності (пам'ять DTC). При виявленні несправності під час
тесту, в пам'ять блоку управління буде записаний код несправності,
перший/останній випадок виявлення і частоту появи несправності. Блок
управління SRS (HAE2.5) може зберігати до 6 кодів несправностей,
несправність живлення двох датчиків зіткнення (фронтального і бічного).
Передача кодів помилок відбувається з пам'яті через блок управління за допомогою
послідовного інтерфейсу.

Опис несправностей блоку управління SRS.

(b) Внутрішні несправності. Мікропроцесор може перевірити елементи системи
не тільки під час початкової перевірки, але і під час діагностичної перевірки:
· Транзистор ланцюга спрацьовування: потужний транзистор можна перевірити як у
час початкової перевірки, так і під час діагностичної перевірки. Однак,
оскільки транзистор низькою ланцюга відкритий, то щоб уникнути спрацювання
подушок безпеки, перевірку необхідно проводити тільки під час
початкової перевірки;
· Напруга спрацьовування подається від конвертера;
· Датчик прискорення проводить самоперевірку під час початкової перевірки;
· Перевірка діапазону відхилення показання датчика прискорення проводиться у
час діагностичної перевірки;
· Мікроконтролер включає в себе AD-контролер, ROM, RAM і т. д.;
· Стан датчика безпеки.

Примітка: Роз'єми ланцюга спрацьовування мають перемички. Якщо гніздо не приєднаний і
сталося мимовільне спрацьовування подушки, то це результат контакту
плюсового і негативного проводів або статичного розряду. Якщо виявлено поганий
контакт в роз'ємі, то несправність не можна усунути навіть при встановленій перемичці.
(с) Очищення помилок. При отриманні блоком управління команди "Очищення пам'яті"
по послідовному інтерфейсу, пам'ять в блоці управління буде очищена. Але
якщо в пам'яті була записана інформація про зіткнення, то ця інформація
видалена не буде.
(5) Сигнал про несправність (сигнальна лампа горить):
(а) Перевірка лампи. Якщо живлення блоку управління SRS здійснюється від
акумулятора, сигнальна лампа повинна горіти. В ході ініціалізації лампа
блимає 6 сек, потім гасне. При наявності несправності, лампа залишається
включеною після запуску двигуна. Якщо несправності реєструвалася
менше 5 разів, після включення запалювання сигнальна лампа буде горіти протягом
6 секунд і потім згасне. Під час ініціалізації, блок управління не буде
перевіряти наявність зіткнення і блокує спрацьовування подушок до тих пір,
поки ланцюг не стабілізується. Таким чином, після включення запалювання у
час ініціалізації стан сигнальної лампи повинно бути одним із
наведених нижче:
· Лампа аварійної сигналізації залишиться горіти, якщо несправність буде
зареєстрована більше 5 раз або буде зроблено запис про зіткнення. Крім
цього лампа буде горіти, якщо буде виявлена несправність спрацьовування
подушок;

(b) Індикація несправностей:
· Про наявність несправності, вкаже сигнальна лампа. Якщо несправність
зафіксована не менше 5 разів, контрольна лампа залишиться включеним,
навіть якщо несправність більше не буде зафіксована. Помилка "Низька
напруга батареї" не враховується;
· Зробити скидання помилок блоку управління може тільки фахівець
сервісу. Після зіткнення і спрацьовування подушок безпеки блок
управління необхідно замінити.
(с) Індикації несправності мікроконтролера. Мікроконтролер з
несправностями не може виконати свої функції, при цьому він не може
включити сигнальну лампу. У цьому випадку, сигнальна лампа включається через
іншу ланцюг незалежно від мікроконтролера як зазначено нижче:
· Несправність живлення блоку управління: сигнальна лампа включається
за допомогою функції самоперевірки;
· Втрата внутрішнього робочого напруги: лампа аварійної сигналізації
залишається включеною;
· Не працює мікроконтролер: лампа аварійної сигналізації горить
постійно;
· Неправильна установка роз'єму блоку управління: лампа аварійної
сигналізації горить постійно.

Зміст

.