РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Кращі китайські вантажні автомобілі

14.03.2015

Економіка Китаю, мабуть, найбільш стрімко розвивається у сучасному світі. Вона вже досягла світового лідерства у виробництві товарів народного споживання і різної електроніки. Широкого поширення набуло автомобілебудування. Останні п’ять років Китай є лідером серед авторинків світу. І китайські вантажні автомобілі володіють чи не половиною цього ринку. Техніка поставляється в Південно-Східну Азію, але в країнах СНД поки відома досить мало. Ця стаття покликана розширити знання про їх продукцію, а можливо і допомогти визначитися, яка китайська вантажівка краща, пише – autodriving.net

Плюси і мінуси китайських вантажівок

Виробництво такої техніки в цьому регіоні розвивався дуже стрімко, цьому сприяв хороший попит на неї з країн Південно-Східної Азії. Ці автомобілі вибирають через відносно низькі ціни, короткі терміни їх поставки, непогані технічні характеристики для цього класу техніки, використання систем і агрегатів світових виробників і підтвердження їх різними сертифікатами відповідності. На жаль, на рівні з плюсами завжди присутні мінуси і китайські самоскиди не змогли обійти їх стороною. Дилерська та сервісна мережі були недостатньо розвинуті і як наслідок, спостерігалися регулярні перебої в постачанні запчастинами, брак самих автомобілів, що відповідають екологічним нормам Євро-3, часом низька якість продукції і досить серйозні витрати на транспортування.

Категорії машин

Весь потік машин, вироблених в Китаї, можна розділити на три основні категорії:

  • машини, випуск яких націлений на внутрішній ринок.
  • машини, випуск яких спеціалізується на експортні поставки.
  • машини широкого споживання, так званий «ширпотреб».

Перша китайська вантажівка

Попереду будуть розглянуті марки найвідоміших вантажівок, які найбільше постачаються в країни СНД. На пострадянському просторі найактивніше потребують вантажівки малої і середньої вантажопідйомності, тому в основному розглянута техніка буде ставитися до цього класу. Всі постачальники, що експортують китайські вантажівки на американські та європейські ринки, займають лідируючі позиції автопрому. Beijing Light Automobile Co. — пекінський завод легких автомобілів самим першим почав постачання цього виду транспорту (до 1988 року — пекінський автозавод №2). У травні 1966 року саме на цьому заводі зійшов з конвеєра перший китайська легка безкапотна вантажівка.

Howo

Ця марка є самостійною розробкою китайських конструкторів. Відмінною рисою є збалансованість найважливіших характеристик. На краш-тестах автомобіль показав гідну надійність і отримав заслужені бали. Підвіска кабіни чудово справляється з вібраціями на будь-яких дорожніх покриттях, успішно гасячи їх. Кермо має стандартні механізми управління по нахилу і вертикалі.

Howo

У комплектацію входить кондиціонер з функцією опалення, а при встановленні повного пакету опцій буде присутній і клімат-контроль. Ергономічне місце для сну, яке надасть всі зручності для водія.

Також самі суворі тести пройшла система звукоізоляції кабіни, що дозволило досягти світового рівня за шумоприглушення в кабіні. Присутня система діагностики, що працює самостійно в автоматичному режимі.

У вантажівках з великими габаритами HOWO 7-ї серії використовуються 9-ти, 8-ми, 6-ти ступінчаста КПП Fuller або ZF. Крім того, вантажівки цього класу можуть похвалитися опцією, якої немає у інших китайських вантажівок — повністю автоматична коробка, яка надходить до Китаю з США.

Shaanxi

Завод Shaanxi в порівнянні з іншими гравцями в цій галузі можна назвати невеликим. Вантажівки цієї марки, що поставляються на український ринок, є нічим іншим як F2000 MAN серії і помітні лише решіткою радіатора. Кабіна самоскиди Shaanxi стовідсотковий аналог кабіни MAN F2000. ВІН оснащується перевіреної і зарекомендувала себе паливною системою Bosch, турбокомпресором Schwitzer і фільтром FleetGuard. Можлива комплектація з механічною девятиступеневою КПП FULLERС. Спеціально для українського ринку самоскиди оснащуються электрофакельним підігрівом палива і паливним фільтром з електричним підігрівом. Присутній опалювач салону.

Snaanxi

C 2008 року техніка SHAANXI, вироблена на експорт, поставляється під маркою SHACMAN.

DongFeng

Дон Фен (Dong Feng) займає провідне становище в автомобілебудуванні Китаю. Компанія утворена в 1969 році. Вона тісно співпрацює з Cummins американською кампанією. Співпраця настільки щільне, що є спільне конструкторське бюро.

DongFeng

Відмінною рисою Dongfeng є наявність тягово-зчіпного пристрою в базовій комплектації. Двигуни обладнуються паливною системою Bosch, так само як і у виробника Shaanxi, але турбокомпресор і повітряний фільтр вже власна розробка. КПП все так само дев’ятиступенева.

Dongfeng закінчила технологічну підготовку виробничих потужностей і тепер щосили випускає вантажівки, що відповідають стандарту Євро-3. До цього збірку з таким стандартом якості могли здійснювати тільки на спеціально обладнаних ділянках. Все це призвело до значного зниження собівартості продукції, а відповідно, дистриб’ютори пропонують своїм клієнтам куди більш привабливі ціни на продукцію.

Самоскиди FAW

FAW (First Automobile Works) — перша автомобільна корпорація, яка бере початок у далекому 1953 році і стоїть біля витоків автомобільної промисловості Китаю.

FAW

Сьогодні FAW володіє списком з більш ніж тридцяти компаній і шістнадцяти компаній, що перебувають в управлінні дочірніх структур.

Самоскиди IVECO

Jiangtiuat Automobile Co, Ltd. (JAC) — молода китайська компанія, заснована лише в 1991 році, однак, уже встигла завоювати популярність не тільки на рідному ринку. Можна сказати, що вона першопроходець у виробництві вантажної техніки. Ідеологія компанії націлена на створення самоскидів для всього світу, втілюючи в своїй марці кращий досвід, накопичений різними підприємствами.

IVECO

Кабіна самоскидів цієї марки може похвалитися завидною комфортабельністю. Присутні анатомічні сидіння, дуже інформативна панель приладів, з якою ні один важливий показник роботи техніки не залишиться без належної уваги. Є спальне місце. Кермо має стали вже стандартними регулювання по висоті і нахилу.

Відмінною рисою самоскидів JAC, що виділяє їх на тлі конкурентів, є приголомшлива оглядовість з кабіни, чому, безсумнівно, сприяють великі дзеркала заднього виду.

Рама цих самоскидів оснащена також складною конструкцією. Вона виконана з двох швелерів, мають діаметр 5 і 8 міліметрів. Як ви вже зрозуміли, менший знаходиться всередині більшого швелера. Таким чином, конструкція додала в міцності.

Самоскиди Foton

Foton (Beiqi Futian Motor Co., Ltd) — ще одна молода компанія, утворена лише в 1996 році з більш ніж сотні дрібних, в результаті їх злиття. Кампанія державна і до сьогоднішнього дня не упускає лідерських позицій на ринку великих машин.

Foton

Foton Motors строго стежить за дотриманням міжнародних стандартів якості «ISO 9001», що дозволило їй досягти виняткової репутації.

Компанія знайшла свою частку споживача і випускає техніку під торговою маркою AUMAN.

Самоскиди AUMAN почали виходити з конвеєра в 2002 році, а вже через два роки були удостоєні нагороди за комерційний автомобіль з найбільш великою кількістю балів з безпеки. Технологічно AUMAN мало чим відрізняється від Shaanxi і практично повністю повторює їх за основним агрегатним вузлів.

Самоскиди Beifang Benchi

Продукція Beifang Benchi — це спільна розробка двох кампаній: FIRMAKO і DaimlerChrysler. Самоскиди цієї кампанії виробляються за ліцензією, купленої у Mercedes, проте, у Китаї їх випуск почався тільки після восьми років зняття їх з виробництва в Європі.

Beifang Benchi

У 2003-му термін ліцензії закінчився, і компанія була змушена перейти на розробку власних моделей і комплектуючих. Як результат, поява нового гравця на ринку — кампанії Baotou North-Benz (Beifang-Benchi) Heavy-duty Trucks Co. І хоч екстер’єр цих вантажівок є самим сірим на тлі конкурентів, але вони залишаються найпопулярнішими в Китаї.

На сьогоднішній день китайські вантажівки не мають собі рівних при такому популярному співвідношенні ціна-якість і основна маса споживачів знайде для себе кращий китайський вантажівка. На додаток він буде приємно здивований різноманітністю моделей і їх якістю. Так що при виборі собі хорошого вантажівки не обходьте стороною китайське виробництво і приділіть йому належну увагу.

Є час почитати? Можливо вас зацікавить:

14.03.2015 Розсекречено новий китайський позашляховик Lifan X80 Розсекречено новий китайський позашляховик Lifan X80

Модельний ряд китайської компанії Lifan скоро поповниться ще однією моделлю: в мережі з'явилися перші фото нового позашляховика Х80 без камуфляжу. ​ Перші фото закутаного в...

13.03.2015 ЗАЗ має намір відновити виробництво автомобілів з 20-го березня ЗАЗ має намір відновити виробництво автомобілів з 20-го березня

Запорізький автозавод знову відновить виробництво своїх автомобілів. Ця грандіозна подія відбудеться буквально через тиждень, 20-го березня. Спочатку, запускати виробничі потужності...

10.03.2015 ЗАЗ не поновить виробництво авто до квітня ЗАЗ не поновить виробництво авто до квітня

Різке падіння збуту продукції призвело до того, що більшість автомобілебудівних підприємств в Україні припинили свою виробничу діяльність, а існуючі плани передбачають відновлення випуску...

04.03.2015 Імпорт китайських автомобілів в Україні впав на 41% Імпорт китайських автомобілів в Україні впав на 41%

У 2014 році експорт автомобілів з Піднебесної в Україні скоротився на 41% до 32 тис. Машин. Про це йдеться в матеріалах Асоціації автовиробників Китаю, з якими ознайомився...

» Всі новини

Проголосувало   9
.