РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

У китайців починають виходити непогані авто: знайомство з Emgrand GC9

02.05.2015

Мрії багатьох про доступні автомобілях преміального рівня, найчастіше реалізуються в старому (але в хорошому стані) «німця». Китайці пропонують свій варіант втілення такої мрії. І новинка автосалону в Шанхаї - Emgrand GC9, на якому кореспондент вже встиг поїздити, заявляє, що готова підтвердити свою преміальність не тільки дизайном (як це найчастіше буває з китайськими авто).

Geely Emgrand GC9

Недовіра - вироблене досвідом почуття, яке першим виникає при погляді на китайські авто. Особливо на ті, які солідно виглядають і претендують скласти конкуренцію Німецькій Трійці. Хоча, здавалося б, Geely довіряти можна. Не перший рік продається в Україні, а хіт модельного ряду - великий седан Emgrand 7 перевірений часом і використовується навіть у таксі. Але новинку D-класу Emgrand GC9 все одно оглядаємо критично. І відзначаючи вподобані деталі кузова і салону, внутрішній голос уперто каже: подивимося, як цей красунчик їздить.

Красунчик

Китайці називають цю модель GT звичайно перебільшують, і за формою кузова новинка Emgrand дійсно чимось нагадує, ні багато, ні мало - BMW 5 ГТ яка по-правді теж далека від щирих GT. Втім, у цього авто, яке офіційно називається Emgrang GT, а для нас - Emgrand GC9, досить багато й інших деталей від баварців. А також - проглядається зовнішню схожість з Audi A7 і Volvo.

Останнє - не дивно, адже головний дизайнер Geely Пітер Хорбері не так давно відповідав за зовнішній вигляд автомобілів шведської марки. А Emgrand GC9 зроблений на основі концепту КС не плутати з СК, який тільки в позаминулому (!) Року показали на автосалоні в Шанхаї.

Сьогодні для виробництва цієї моделі, в Geely вже побудували новий завод в Чхуньсяо, де кореспонденту і видали ключі від новенького преміального купе. Причому, дозволили виїхати на ньому на дороги загального користування. Чому купе, а не седана? Та тому, що Emgrand GT швидше 4-дверне купе, ніж седан. Хоча місця у нього в салоні - як у справжньому лімузині. Але про це пізніше.

Окрім яскравої (для позаминулого року) зовнішності, GC9 має багато нового в технічному плані. Насамперед - це новий і перший у Geely бензиновий мотор V6 об'ємом 3,5 літра і потужністю 245 к.с. Раніше в такі «нетрі» китайські інженери не залазили. За інсайдерською інформацією, для його створення використовували розробки Volvo. Що не дивно, - адже Geely- співвласник шведської марки, з якою китайці підписали угоду про спільне використання технологій.

У новинці, природно, застосували технології безпеки Volvo. І GC9 отримав 5 зірок за NCAP Китай. А підвіску китайської новинки розробляли і доводили спільно з фахівцями BMW і Benz. підозрюємо, що слово Мерседес упустили не випадково

У GC9 багато іноземних (не китайських) технологій і комплектуючих. Аудіосистема Бесконечность створена спільно з Harmann, співпрацею з яким не гребує навіть пафосний Rolls-Royce. А помічник парковки, система аварійного гальмування і контролю смуги руху в Emgrand GC9 від Bosch. Вони, практично, такі ж, як у Volvo і Audi. Тому, на презентації новинки китайці показували німецькі рекламні ролики, де фігурували не китайські, а європейські авто.

Преміальний комфорт

Про солідному зовнішньому вигляді Emgrand GC9 пару слів ми вже сказали. Можна тільки додати, що довжина автомобіля - 4956 мм, ширина - 1861 мм висота - 1513 мм, а колісна база - 2850 мм величезних.

Передні фари по вигину світлодіодів нагадують Audi, кристали ходових вогнів виглядають яскраво. Та й 18-дюймові колеса на легкосплавних дисках додають солідності. Особливо у поєднанні з двома вихлопними трубами ззаду з овальними хромованими накладками. Про китайське походження новинки говорить тільки радіаторна решітка. І це не випадково. За словами Пітера Хорбері, вона зроблена за мотивами традиційного китайського мосту і повинна заявляти про те, звідки родом цей гарний автомобіль.

Адже, якщо прибрати емблеми, Emgrand GT виглядає майже на рівні європейських автомобілів. Майже. Тому, що в Європі вже досить давно не використовують в оздобленні салону пластик «під дерево». Зате пластик приладової панелі і підвіконь дверей в GC9- м'який, якісний і майже шкіряний. При цьому радує, що шкіра сидінь - натуральна, клімат-контроль - роздільний з іонізатором повітря, а аудіосистема - справжній Нескінченності з дійсно хорошим звучанням. З інших технічних принад - навігація і можливість виходу в інтернет.

Особлива турбота - про задніх пасажирів. Emgrand GT - машина для них. Ззаду свій регулятор температури в салоні, а той, хто сидить за переднім пасажиром має привілей рухати не тільки власне крісло, а й впередистоящей. Щоб було зручно сидіти. Більше того - для нього є підставка для ніг і шторка на задньому вікні. Коли вмикаєш задній хід, вона автоматично опускається вниз, разом правим зовнішнім дзеркалом. Що зручно для водія і доповнює картинку з камери заднього виду.

Насправді, місця в салоні Emgrand GC9 і без пересування сидінь предостатньо. Навіть для тих, у кого зростання більше 190 см. І над головою, і для колін спереду і ззаду простору вистачає з запасом. Більше того, якщо водій середнього зросту, задній пасажир може сидіти, закинувши ногу на ногу.

Швидше за все, щоб забезпечити такий простір салону, конструктори трохи пожертвували об'ємом багажника. Він виявився меншим, ніж можна було очікувати при таких розмірах авто. І не дуже зручною для навантаження конфігурації. Зате запаска там - повноцінна.

Шумоізоляція салону - хороша і їхати в GC9 ззаду кореспонденту було тихо, м'яко і комфортно. Так, загалом, і за кермом, як виявилося, зовсім непогано.

Китайський драйв

Безпрецедентний випадок, але кореспонденту дозволили проїхати за кермом по суспільних дорогах Китаю. Зазвичай тести новинок тут обмежуються територією заводу та місцевим випробувальним полігоном.

Правда, на тест дали не найбільшу заряджену новинку з новим V6, потужністю 245 к.с., яка здатна розігнатися до сотні всього за 7,6 с. Зате, у тестового Emgrand GC7 був найцікавіший для нас 1,8-літровий бензиновий турбомотор потужністю 163 к.с. Ще можливий варіант з 2,4-літровим бензиновим мотором потужністю 162 к.с.

З особливостей водійського місця і приладової панелі треба відразу відзначити деяку схожість з BMW. У чому для водія, зрозуміло, немає нічого поганого. Ще одна баварська деталь - важіль перемикання АКПП. Та й «шайба» джойстика управління медіа системою - теж майже IDrive.

Хоча, не можна сказати, що по їзді Emgrand GT теж «баварець». Навіть не дивлячись на спортивне по виду, усеченное знизу рульове колесо. Він все ж ближче до Штуттгарту, а ще ближче - до Гетеборгу. Вольвовского характер відчувається. Можливо, з мотором V6, їзда буде завзятою. Але з 1,8 л і з 6-ст АКПП з двома зчепленнями вона не була спортивною. До слова, в Emgrand GT9 буде тільки АКПП. Ніякої механіки - це ж преміум.

У комфортному режимі звичайного драйву (селектор АКПП в положенні D), добре возити біг-боса. Їзда комфортна, передачі перемикаються на 2500-3000 оборотах мотора. І це якраз та межа, після якого в салон починає доноситися звук роботи двигуна.

Але і водій не обділений. Для нього є режим «спорт», який включається кнопкою на центральному тунелі. Вона якраз біля важеля електронного стоянкового гальма. А якщо і цього мало, можна перейти в режим ручного перемикання передач.

Ми їхали, в основному, в «спорті». Передачі в такому режимі переключаються на 5000 - 5500 обмин. І мотор звучить. Хоча, як виявилося, чує його, в основному, водій. Задньому пасажирові більше чути шум від днища. Це - якщо спеціально прислухатися, як зазвичай і роблять на тестах. А в цілому на швидкості 170-180 кмч, яку Emgrand GT розвивав на китайському автобані, в салоні можна спокійно розмовляти не підвищуючи голосу. А аеродинамічні шуми з'являються тільки після 130 кмч. Хороший показник.

На 170-180 кмч Emgrand GC9 впевнено їде і добре тримає дорогу. Про маневреності, коли треба їхати не тільки по прямій, а лавірувати в місті, нічого поганого сказати не можна. Оборотов керма від упору до упору - нетипово мало для китайського авто - 2 і 12 обертів. Слухається керма автомобіль добре. Це -не гостре спортивне управління, але воно цілком зрозуміло і дозволяє впевнено маневрувати навіть в напруженому трафіку китайських міст. Тим більше, що оглядовість з місця водія GC9 - непогана. Та плюс ще допомагає проекція на лобове скло. Прямо перед очима водія і швидкість, і підказки навігатора, та інші дані, які за бажанням, можна вивести з приладової панелі.

Ще одна зручна опція - камера заднього виду з проекцією кругового огляду на 8-дюймовий тач-дисплей і напівавтоматичний помічник парковки. Датчики Emgrand GC9 автоматично помічають вільне місце (довжиною 6 м), коли автомобіль проїжджає повз ряду припаркованих машин. Система подає сигнал і зупиняє авто. Потім сама крутить кермо, виставляючи автомобіль точно в намічене місце. Водієві треба тільки перевести селектор АКПП в положення для заднього ходу і стежити за зображенням на моніторі, щоб вчасно натиснути на гальмо. Адже притиснутися до машини ззаду можна досить точно - за 20 см до бампера. Для Європи така система навряд чи буде корисна: вікно в 6 м на парковках там велика рідкість. Та й самому в таку прогалину не складно запарковаться. Але, систему допомоги при парковці напевно дуже швидко вдосконалять, як це зазвичай і буває у Geely.

Споживання палива при такій їзді вийшло у нас 13,9 л 100 км. Забагато. Але машина-то була необкатаному - прямо з конвеєра. Тому, треба зробити поправку. Так і їхали ми економлячи.

Не сподобалося

Не дивлячись на заявку про преміальності, пасажирів задніх сидінь не забезпечили не тільки вентиляцією, але і підігрівом їх шкіряних крісел.

На Emgrand GC9 можна було б для нас встановити пакет "погані дороги" і мало посилити шумоізоляцію днища. У колісних арках захисні підкрилки ставляться вже серійно. Це кореспондент своїми очима бачив на підприємстві в Чхуньсяо. Дорожній просвіт у GC9 - приблизно сантиметрів 15, що зараз модно вважати нормальним. Але в наших умовах такої довгої машині його буде не завжди вистачати при маневрах з височинами.

Geely Emgrand GC9

Після тесту китайці дуже цікавилися нашою думкою про новинку. Виробництво тільки налагоджується і у них є можливість внести деякі доробки.

Що далі?

У GC9 нова платформа. Правда, ще не та спільна і модульна для Volvo Geely і, розробку якої ось-ось повинні закінчити в спільному дослідницькому центрі CEVT в шведському Гетеборзі. І це натяк на те, що нове преміальне купе-седан Geely - це проміжна модель перед створенням справжнього люксового авто. Того, яке стане підкорювати європейський ринок.

Тоді дуже до речі будуть і європейські системи, і технології, використовувані при створенні Emgrand GT. До слова, на заводі в Чхуньсяо, де роблять новинку (а це - найсучасніше підприємство Geely) використовується обладнання всесвітньо відомих брендів. У тому числі й таке, як на передових німецьких автомобільних підприємствах.

Geely Emgrand GC9

Emgrand GT в квітні вже надійшов у продаж в Китаї і користується непоганим попитом. Більше того, коли кореспондент був на заводі в Чхуньсяо, там вже стояли авто для відправки до Саудівської Аравії.

В Україні Emgrand GC9 або GT очікують у наступному році. При ціні в Китаї від 120000 юанів (близько $ 20 тис.) Це буде цікава пропозиція. За такі гроші авто не побоїмося цього слова преміум-класу у нас ще ніхто не пропонував.

Є час почитати? Можливо вас зацікавить:

29.04.2015 Світові продажі Geely виросли на 57% Світові продажі Geely виросли на 57%

Компанія Geely оголошує про збільшення продажів на 57%. У першому кварталі 2015 (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року) було реалізовано 140 523 автомобіля. Продажі на ринку...

28.04.2015 У Китаї дебютував кросовер SEM DX7 У Китаї дебютував кросовер SEM DX7

Міжнародний автомобільний салон в Шанхаї явив світові новий концептуальний кросовер SEM DX7, розроблений китайською компанією South East Motor (її моделі також відомі під маркою SouEast), що є...

25.04.2015 Wolkswagen і Great Wall - готується новий альянс Wolkswagen і Great Wall - готується новий альянс

Концерн Volkswagen всерйоз розглядає питання створення бюджетної моделі спільно з китайським автовиробником Great Wall. Про це повідомляє Manager Magazine, відзначаючи, що ніякі інші подробиці...

22.04.2015 У Шанхаї показали наступника моделі Chery M11 У Шанхаї показали наступника моделі Chery M11

Компанія Chery розсекретила нову концепт-версію седана Alpha 5, попередника серійної моделі Arrizo 5. Новинка обіцяє стати найбільш «європейським» автомобілем в лінійці бренду....

» Всі новини

Проголосувало   3
.