Фотоелектричні дороги в Китаї
05.02.2018
Китайське місто Цзинань перший на своїй території побудував дорогу, покриту сонячними панелями довжиною 1,12 кілометра. Фотоелектричні панелі розмістили на смузі, призначеній для екстренного гальмування. Загальна площа сонячних батарей становить 5875 квадратних метрів, що при середній потужності 817 кВт дає можливість отримати за рік приблизно 1 мільйон кіловат-годин.
Дорожнє покриття, що використовує сонячні батареї, складається з трьох шарів. Самий верхній - це спеціальний прозорий бетон, своїми характеристиками нагадує звичайний асфальт. Середній шар - власне самі фотоелементи, які в даному випадку досить стійкі до ударів і здатні витримати навантаження великою вагою. І нарешті, нижній, гідроізоляційний шар, призначений для захисту фотоелементів від вологи. Незважаючи на наявність таких досить тендітних елементів як сонячні батареї, дороги виходять міцними, здатні витримати навантаження середньої тоннажності вантажного автомобіля. У недалекій перспективі такі шосе передаватимуть необхідну інформацію проїжджаючим по ним машинам, а також з'явиться можливість бездротової зарядки.
За розрахунками авторів проекту сонячної дороги в Цзинані, якщо електричну енергію, яка буде вироблятися, передати в загальну мережу, то кожен квадратний метр такого шосе здатний заробити до 15 доларів.
Перша країна, яка побудувала у себе дорогу на фотоелементах, була Голландія. У 2014 році, вперше в світі була створена велодоріжка на сонячних батареях - її довжина була всього 70 метрів. Перша повноцінна дорога для автотранспорту з фотоелементами створена роком пізніше у Франції. Її довжина склала один кілометр.
Є час почитати? Можливо вас зацікавить:
На автошоу в американському Детройті китайська компанія GAC презентувала свій новий електромобіль, м'яко кажучи, з досить незвичайним дизайном. Йдеться про електрокар GAC Enverge,...
Уже не перший рік китайський концерн Чері утримує пальму першості серед інших китайських автовиробників як головний експортер автомобілів. Новинка, яку недавно представила компанія тільки...
Вперше в Китаї весь автобусний парк одного з мегаполісів повністю переведений на електричну тягу На такий безпрецедентний експеримент наважилося керівництво міста Шеньчжень, в якому...
Китайський ринок електрокарів найбільший і швидко розвивається, кожен місяць жителі Китаю купують близько 40 000 нових автомобілів на електричній тязі. Взагалі, КНР може похвалитися високим...