РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Китайський автопром сьогодні

01.11.2017

Вже ні для кого не секрет, що китайська автомобільна індустрія розвивається «скаженими темпами». На кінець 2017 роки кількість брендів китайських автомобілів вже наганяє європейські країни, причому разом узяті і, що важливо, автомобілебудівники Китаю поступово відмовляються від практики тотального копіювання відомих марок, і самі починають розробку нових моделей, вкладаючи в цю справу мільярдні інвестиції. Якщо справа буде йти таким же темпом, як і зараз, Китай в недалекому майбутньому стане беззаперечним лідером не тільки по випуску автомобілів, але і першою країною в світі за передовими технологіями в автоіндустрії, так як багатомільярдні потоки йдуть не тільки на створення нових моделей авто, але і на розробку нових, передових технологій в автомобілебудуванні.

Китайський автопром сьогодні. Фото 1

Як це починалося

Років тридцять-сорок тому ніхто навіть в найсміливіших фантазіях не міг припустити, що Китай буде мати потужну автомобільну індустрію. Історія розвитку почалася в недалекому ще 1956 році. Саме тоді за допомогою фахівців з Радянського Союзу був побудований і запущений перший завод (FAW) з виробництва автомобілів. Перші два роки новий завод випускав тільки вантажівки, а в 1958 році з його конвеєра зійшов перший легковик Hongqi, зроблений на замовлення для вищого керівництва країни. У 1965 році уряд на чолі з Мао Дзедун розірвало домовленість з Союзом про допомогу в будівництві та запуску заводів і випуск легковиків зійшов нанівець.

Наступний пік виробництва автомобілів почався в вісімдесяті роки минулого століття. Стимулятором послужили домовленості про створення на території китайської республіки змішаних підприємств з іноземними автовиробниками (японськими і європейськими автоконцернами). Такий «симбіоз» привів до сильного росту автомобілебудування і, природно, до появи безлічі моделей автомобілів, які нерідко були копіями європейських або японських машин. У цей період китайські автовиробники безсоромно переймали технологічні та дизайнерські рішення своїх партнерів (деякі компанії роблять це і зараз). Завдяки вищесказаного до початку 2000-х років в Китаї працювало більше ста автомобілебудівних компаній, як невеликих, так і великих. Головною проблемою того часу було, м'яко кажучи, недостатня якість і надійність випускаємих авто і, як наслідок зневажливе ставлення до ширвжитку з Китаю. Розуміючи, що такий підхід до справи згубний, керівництво Китаю серйозно посилило вимоги до якості продукції, що випускається. В результаті автомобілі стали більш надійними, а кількість компаній по їх виробництву помітно знизилося.

Марки китайських автомобілів

Китайський автопром сьогодні. Фото 2

Половина випущених в Китаї марок автомобілів відносяться до строго китайських брендів, друга половина - спільні підприємства з такими компаніями як Toyota, Hyundai, General Motors, Nissan, Mitsubishi, Volkswagen і іншими відомими в світі автовиробниками. А до першої половини відносяться Geely, Chery, Great Wall, BYD, Changan, Lifan, Hafei, Roeve і інші.

Китайський автопром сьогодні. Фото 3

Китайська автомобільна промисловість має одну важливу особливість - переважна більшість машин випускається для власного ринку. Експортується в рік трохи більше мільйона авто, головним чином в країни зі слабо розвиненою економікою.

Виробництво китайських авто в цифрах

Китайський автопром сьогодні. Фото 4

У 1992 році сумарне виробництво автомобілів в Китаї перевищило один мільйон в рік.

У 2000 році ця цифра подвоїлася

Після вступу до СОТ (2001 р.) виробництво автомобілів ще більше прискорилося. У 2004 році з конвеєра зійшло вже п'ять мільйонів машин, в 2009 році ця цифра зросла більш ніж в 2,5 рази - випущено 13,76 мільйона автомобілів.

У наступні роки виробництво теж нарощувало темп. 2011 рік - 18,22 мільйона, а починаючи з 2013 року китайська автоіндустрія виробляє більше 20 мільйонів автомобілів на рік (2014 рік - 24,5 мільйона, 2015 рік - 25,7 мільйона авто.).

Є час почитати? Можливо вас зацікавить:

25.10.2017 Китайський JAC на українському ринку Китайський JAC на українському ринку

Поява автомобілів китайської компаніі JAC стала можливою після підписання угоди між компанією «Богдан-Автотрейд» та китайським China Anhui Jianghuai Automobile Co., Ltd (JAC) про право...

16.10.2017 Бюджетний електрокар родом з Китаю Бюджетний електрокар родом з Китаю

Новий малогабаритний електромобіль E-Car GD04B почала випускати китайська компанія Shandong Shifeng (Group) Co., Ltd, яка більше відома як виробник сільськогосподарської техніки....

11.10.2017 Китайська компанія Chery виходить на ринок Європи Китайська компанія Chery виходить на ринок Європи

На автошоу в німецькому Франкфурті концерн Chery представив свій новий позашляховик Chery Exceed TX, розроблений спеціально для європейського ринку. Варто відразу уточнити - новинка від Чері поки...

13.09.2017 У Китаї планують запустити потяг розвиваючий 4000 км/год У Китаї планують запустити потяг розвиваючий 4000 км/год

У КНР почали роботи над принципово новою транспортною системою HyperFlight, яка дозволить розганяти поїзда до швидкості 1000 км/год. За словами фахівців, такі склади вже можна буде побачити в...

» Всі новини

Проголосувало   3
.