РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

У Китаї планують запустити потяг розвиваючий 4000 км/год

13.09.2017

У КНР почали роботи над принципово новою транспортною системою HyperFlight, яка дозволить розганяти поїзда до швидкості 1000 км/год. За словами фахівців, такі склади вже можна буде побачити в найближчі десять років.

 

Транспортна система HyperFlight. Фото 1

Що таке проект HyperFlight

Новий проект за своєю суттю сильно нагадує технологію Hyperloop Ілона Маска (склад, який рухається на повітряній подушці в умовах вакууму), над якою зараз працюють американські компанії Hyperloop One і HTT, а також ряд інших.

 

Транспортна система HyperFlight. Фото 2

Проект HyperFlight - це ціла транспортна система швидкісних поїздів з аеродинамічною формою на магнітній подушці, рух яких буде здійснюватися в тунелі з низьким вакуумом. Розвиток програми передбачає три етапи.

  • Спочатку планується запуск швидкісних потягів між великими містами Китаю (регіональна мережа). Швидкість руху поїздів в цій мережі буде 1000 км/год.
  • Наступний крок - загальнонаціональна мережа, яка з'єднує всі китайські мегаполіси і великі агломерації. Швидкість руху на даному етапі 2000 км/год.
  • І нарешті, реалізація міжнародної мережі в рамках програми «Один пояс і один шлях» зі швидкістю руху 4000 км/год.

 

Транспортна система HyperFlight. Фото 3

Реалізація проекту будівництва надшвидкісних поїздів

Головним розробником нової транспортної системи буде Китайська аерокосмічна наукова і промислова корпорація (CASIC), що має більше двохсот патентів в цій та суміжних областях. Крім своїх сил, корпорація планує задіяти в цьому грандіозному проекті порядка 20 наукових центрів, як китайських, так і зарубіжних.

Переваги і недоліки нового транспорту

Головне достоїнство - це, звичайно ж, швидкість. Завдяки відсутності тертя нові поїзди в перспективі будуть рухатися в 10 разів швидше, ніж існуючі нині. Склади HyperFlight будуть швидше в п'ять разів сучасної пасажирської авіації. Завдяки руху на магнітній подушці і вакууму НЕ буде зносу рухомого складу і самої труби. Серед інших переваг - повна незалежність від метеоумов, 100% автоматизація.

Серед недоліків варто відзначити високу вартість будівництва, і головне, смертельну небезпеку при розгерметизації об'єкта.

Є час почитати? Можливо вас зацікавить:

09.09.2017 Новий підвісний електропоїзд - самий швидкий в Китаї Новий підвісний електропоїзд - самий швидкий в Китаї

Китайські спеціалісти почали випробувальний підвісний монорельсовий поїзд. По словам специалистов, новый транспорт, отримав назва «Небесний поїзд», незважаючи на початок тестових...

29.08.2017 Продажі електромобілів в Китаї ростуть Продажі електромобілів в Китаї ростуть

На сьогодні китайський ринок електромобілів найбільший у світі. У 2016 році за кількістю проданих авто на електричній тязі КНР випередила визнаного лідера в цьому сегменті – США. Втім, не...

28.07.2017 Brilliance V3. У Китаї стартував продаж Brilliance V3. У Китаї стартував продаж

Мова йде про оновлену версію Brilliance V3, про початок продажів якого оголосили в липні 2017 року. Зовні автомобіль змінився досить сильно, в першу чергу це стосується переднього...

11.07.2017 Geely представила новий лондонський кеб Geely представила новий лондонський кеб

Компанія London Taxi Corporation, що належить китайській Geely представила новий автомобіль, який буде використовуватися в якості таксі в Лондоні на фестивалі швидкості в Гудвуді 29 червня....

» Всі новини

Проголосувало   3
.