РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна сальників колінчастого валу

При виявленні слідів підтікання масла через сальники колінчастого вала спочатку перевірте, не засмічена система вентиляції картера і не пережаті її шланги, при необхідності усуньте несправності. Якщо текти масла не припиниться, замініть сальники.
Ознакою необхідності заміни переднього сальника колінчастого вала є витік масла через його крайку. При цьому масло розбризкується обертовим шківом колінчастого вала, внаслідок чого замасленными виявляються вся передня частина двигуна і ремінь приводу газорозподільного механізму.
Причинами замасливания дисків зчеплення може бути текти сальника первинного валу коробки передач або заднього сальника колінчастого вала.
Моторне та трансмісійне масла розрізняються по запаху, тому за нього при певному навику можна визначити, який з сальников дефектний.

корисні поради
Є ще один спосіб визначення типу масла. Капніть масло у воду, налиту в посудину тонким шаром (можна в калюжу). Трансмісійне масло розтечеться по всій поверхні води у вигляді райдужної плівки, а моторне масло залишиться у вигляді краплі, схожою на зерно сочевиці
.

Вам будуть потрібні: всі інструменти, необхідні для зняття приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна і регулювання натягу ременя приводу газорозподільного механізму»), коробки передач (див. «Зняття і установка коробки передач»), зчеплення (див. «Зняття і установка зчеплення»), маховика (див. «Зняття, дефектовка і установка маховика»), ключ «на 22», викрутка, молоток.
Для заміни переднього сальника колінчастого вала виконайте наступні операції
1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2. Встановіть колінчастий вал двигуна у сервісне положення (див. «Установка колінчастого вала двигуна у сервісне положення»).
3. Зніміть ремінь приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна і регулювання натягу ременя приводу газорозподільного механізму»).

4. Увімкніть V передачу, попросіть помічника натиснути на педаль гальма і послабити затягування болта кріплення зубчастого шківа колінчастого вала.

5. Остаточно виверніть болт кріплення зубчастого шківа колінчастого вала і вийміть його з отвору в носку колінчастого валу.

6. Зніміть зубчастий шків колінчастого валу.

7. Підчепивши викруткою вийміть сальник з корпусу масляного насоса.

8. Змастіть робочу кромку нового сальника моторним маслом та встановіть його в корпус масляного насоса, зорієнтувавши робочою кромкою всередину двигуна, і запрессуйте сальник в корпус насоса до упору з допомогою оправки. Як оправки можна використовувати головку відповідного розміру з набору інструментів або старий сальник.
9. Встановіть всі зняті деталі і вузли в порядку, зворотному зняттю.
Для заміни заднього сальника колінчастого вала виконайте наступні операції.
1. Зніміть коробці передач (див. «Зняття і установка коробки передач»).
2. Зніміть зчеплення (див. «Зняття і установка зчеплення»).
3. Зніміть маховик (див. «Зняття, дефекто - вка і установка маховика»).

4. Підчепивши викруткою або дротяним гачком, витягніть сальник з тримача.

5. Змастіть робочу кромку нового сальника моторним маслом, встановіть його в тримач, зорієнтувавши робочою кромкою всередину двигуна, і запрессуйте сальник в корпус насоса до упору з допомогою оправки. Як оправки можна використовувати відрізок тонкостінної труби відповідного діаметру, головку відповідного розміру з набору інструментів або старий сальник.
6. Встановіть зняті вузли в порядку, зворотному зняттю.

Зміст

.