РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття, дефектовка і установка розподільних валів

Вам будуть потрібні: ті ж інструменти, що і для зняття ременя приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна і регулювання натягу ременя приводу газорозподільного механізму»), шківа розподільного
вала (див. «Заміна сальників розподільних валів»), кришки головки блоку циліндрів (див. «Заміна прокладки кришки головки блоку циліндрів»), а також торцева головка «на 10», динамометричний ключ, викрутка з хрестоподібним лезом.
1. Зніміть кришку головки блоку циліндрів (див. «Заміна прокладки головки блоку циліндрів»).
2. Встановіть колінчастий вал двигуна у сервісне положення (див. «Установка колінчастого вала двигуна у сервісне положення»).
3. Зніміть зі шківа розподільного валу ремінь приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна і регулювання натягу ременя приводу газорозподільного механізму»).

Попередження
Після зняття шківа розподільного валу не проворачивайте колінчастий вал щоб уникнути порушення установки фаз газорозподілу.

4. Виверніть болт кріплення проміжного ролика ременя приводу газорозподільного механізму. .

5. ...і зніміть ролик.

6. виверніть шість гвинтів задньої кришки приводу газораспрелительного механізму..

Примітка

Так розташовані гвинти кріплення задньої кришки приводу газорозподільного механізму.

1 ...і зніміть кришку.

8. Виверніть чотири болти кріплення кришки передніх підшипників розподільних валів..

9. ...і зніміть кришку.

10. Вийміть сальник впускного розподільного валу з гнізда в голівці блоку.

11. Виверніть болти кріплення чотирьох кришок підшипників впускного розподільного валу...

12. ...і зніміть кришки

13. Зніміть впускний розподільний вал.
14. Аналогічним чином зніміть випускний розподільний вал

15. Огляньте розподільні вали. На різьбі в отворах валів для кріплення зубчастих шківів не повинно бути пошкоджень і зносу. Поверхні опорних шийок і кулачків повинні бути добре відполіровані і без пошкоджень. На робочих поверхнях шийок не допускаються задираки, забоїни, подряпини, наволакивание алюмінію від гнізд підшипників в голівці блоку. Якщо на робочих поверхнях кулачків виявлені сліди заїдань, перегріву, глибокі ризики або знос у вигляді огранки, замініть вали.

Попередження
Шліфування кулачків розподільних валів для усунення східчастого зносу заборонена, так як при зміні розмірів профілю кулачків будуть порушені фази газорозподілу.

16. Виміряйте діаметри опорних шийок розподільних валів. Замініть розподільний вал, якщо діаметр якої-небудь шийки менше 23,947 мм.
17. Змастіть ліжку розподільних валів чистим моторним маслом і викладіть в них розподільні вали.
18. Встановіть кришки підшипників розподільних валів і рівномірно затягніть болти їх кріплення моментом 14—15 Н-м, переходячи від болта до болта через оборот.

Попередження

Кришки підшипників розподільних валів обробляють спільно з ліжками в головці блоку циліндрів, тому їх не можна знеособлювати. На кришки нанесено тавруванням позначення А їх приналежності до кожного розподільного валу («Е» і «I») і порядкові номери підшипників. Технологічні номера Б виконані в лиття, при установці кришок повинні бути спрямовані в бік поздовжній осі двигуна.

Встановлюйте кришки підшипників розподільних валів в суворій відповідності з нанесеною на них маркуванням
19. Встановіть інші в порядку, зворотному зняттю.

Зміст

.