Прийоми пуску двигуна з системою впорскування палива одні і ті ж при будь-якій температурі зовнішнього повітря і рідини в системі охолодження двигуна.
Для пуску достатньо лише включити стартер, не торкаючись до педалі акселератора. Система управління двигуном самостійно встановить необхідні для пуску параметри подачі палива і випередження запалювання.
1. Відкрийте капот, потягнувши на себе рукоятку привода його замку.
2. Маслоизмерительным щупом виміряйте рівень масла. Він повинен бути між мітками «МАХ» і «МIN».
3. Перевірте рівень охолоджуючої рідини.
4. Уважно огляньте двигун та підкапотний простір. Зверніть увагу на патьоки бензину, масла і охолоджуючої рідини. Переконайтеся в цілісності електропроводки. Перевірте посадку високовольтних проводів в гнізда котушки запалювання, свічки.
5. Не закриваючи капот (у випадку дощу або снігопаду прикрийте капот), сідаєте за кермо. Увімкніть запалювання, повернувши ключ у вимикачі запалювання в положення «ON». При цьому включиться електробензонасос. Пустіть двигун, повернувши ключ у вимикачі запалювання в положення «START».
Корисні поради
Капот краще закрити після того, як двигун почне працювати. Перед цим бажано ще раз оглянути двигун, переконатися у відсутності течі палива, масла, охолоджуючої рідини, а також сторонніх звуків в його роботі. Якщо з будь-якої причини під час невдалої спроби пуску будуть «залиті» свічки запалювання, скористайтеся режимом продувки циліндрів. Для цього натисніть на педаль акселератора до упору і включіть стартер. У цьому режимі подача палива відсутня і з циліндрів потоком свіжого повітря видаляється зайвий бензин, при цьому свічки запалювання сушаться. Після продувки повторіть спробу пуску в звичайному порядку.
Якщо двигун не завівся, існують три основні причини:
- не працює система пуску;
- не працює система запалювання;
- не працює система живлення.
Примітка
Крім перелічених основних причин, двигун може не пускатися при несправності клапана продувки адсорбера або при підсосі повітря через з'єднання шлангів системи уловлювання парів палива.